Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 455
Hallo jeg har akkurat fått meg "Action Essentials 2" til Adobe after Effects. Men når jeg drar de små klippene inn i Adobe, kommer det : "Error: After Effects error: File "Muzzle_Flash_15.mov" is not a valid file type for import"?? Noen forslag ossen jeg kan bruke de?
hurm... ifølge denne tråden Quicktime error - MOV on hard drive (MOV on CD works ok... weird) skal løsningen være:

"Make sure hard drive name only contails letters and numbers, no special characters... spaces OK."

så... du kan teste om du har den samme feilen ved å brenne ut .mov fila på en cd, og forsøke å importere derifra... kanskje også med en usb... =P
hurm... ifølge denne tråden Quicktime error - MOV on hard drive (MOV on CD works ok... weird) skal løsningen være:

"Make sure hard drive name only contails letters and numbers, no special characters... spaces OK."

så... du kan teste om du har den samme feilen ved å brenne ut .mov fila på en cd, og forsøke å importere derifra... kanskje også med en usb... =P
Vis hele sitatet...
Det funka ikke.. prøvde både å redigere navnet, legge den på cd, og på usb
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Du har selvfølgelig installert QuickTime?
Er nok som waver sier, om du ikke har quicktime på pcn. vil verken Premiere eller After effects importere .mov filer