Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  379 49381
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Er den nede eller har skolen blokket "podcast"?
http://i.imgur.com/ifp8HcG.png

***NVM, var flashblocker!***
Vis hele sitatet...
Funker ikke for meg, men så er jeg også på skolen.
Denne saken gjør meg kvalm. Det vitner om hvor ekkelt manipulerende kommersielle medier er, som bestemmer hva som er viktig nytt og hva vi skal føle rundt det. Er de 3 amerikanerne viktigere mennesker enn de 100 som døde i østen samme uke? Av bomber de også, amerikanske bomber. Og nå leser vi om den stakkars vesle gutten som bare skulle se på faren sin løpe. "Tragisk".

Slutt å les kommersielle aviser, det gjør deg dummere! Finn noe annet å snakke om i lunsjen enn det avisene har valgt for oss. Gå på fb, lik sider som Collective evolution, Truth network, Alex Jones, RT, True activist, Knowledge of today og The Idealist. Samle alle sidene i en gruppe og lag en egen news feed. Slik får du en nettavis som ikke gjør deg dummere.

Peace
Sitat av reservepiloten Vis innlegg
Denne saken gjør meg kvalm. Det vitner om hvor ekkelt manipulerende kommersielle medier er, som bestemmer hva som er viktig nytt og hva vi skal føle rundt det. Er de 3 amerikanerne viktigere mennesker enn de 100 som døde i østen samme uke? Av bomber de også, amerikanske bomber. Og nå leser vi om den stakkars vesle gutten som bare skulle se på faren sin løpe. "Tragisk".

Slutt å les kommersielle aviser, det gjør deg dummere! Finn noe annet å snakke om i lunsjen enn det avisene har valgt for oss. Gå på fb, lik sider som Collective evolution, Truth network, Alex Jones, RT, True activist, Knowledge of today og The Idealist. Samle alle sidene i en gruppe og lag en egen news feed. Slik får du en nettavis som ikke gjør deg dummere.

Peace
Vis hele sitatet...
Ja, de er viktigere enn de 100 som døde i østen samme uke, fordi vi ikke vet om de er amerikanere, og om de ikke er det, så KAN det føre til en ny krig hvor feks 100 nye dør i østen hver uke!
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av kjerstin Vis innlegg
Ja, de er viktigere enn de 100 som døde i østen samme uke, fordi vi ikke vet om de er amerikanere, og om de ikke er det, så KAN det føre til en ny krig hvor feks 100 nye dør i østen hver uke!
Vis hele sitatet...
Tviler på at USA vil ta en ny Irak&Afgh, de har nesten drept sitt eget land med de krigene.
reservepiloten: Komersielle aviser skriver om det folk er interessert i, er ikke det ganske logisk? Jeg mener ikke at mainstream media er perfekt, men det er mye bedre enn konspiratorisk oppkast som spys ut fra folk som åpenbart ikke har tatt pillene sine og blir tatt imot på strak arm av folk ikke har hørt om kritisk og fornuftig tankegang.
Den siste mistenkte på frifot skal hete Dzhokhar A. Tsarnaev (19 år) og er fra Tsjetsjenia.
Sist endret av shonny; 19. april 2013 kl. 12:58.
Ikke for å være skikkelig ''conspiracytheorist'', men jeg syns det her virker skummelt og har flere bevis (ikke konkrete) på at hele opplegget her er tegn til et False Flag attack..

Dette bildet her hentet jeg fra nettet på mandag og bestemte meg for at jeg skal tro på det hvis det viser seg at det stemmer, det han skrev fra 4chan.. Og 3 tegn tyder på at det er riktig


http://i.imgur.com/g7leBHW.png


They're going to pin this event on a male late teens to early 20s
http://www.businessinsider.com/fbi-r...g-photo-2013-4

They are going to say he used reloading powder for the explosion
http://www.reuters.com/article/2013/...93F06T20130416

reloading powder shouldn't be for sale to the public
http://www.lautenberg.senate.gov/new....cfm?id=341435

Skummelt
trist for dagbladet dette da..etter alle gråteartiklene om hvor ille det var at noen kunne tro at folk med et slikt utseene kunne være farlige,de er jo alle fotballspillende studenter(helst barn)

gråteartikkel fra dagbladet

http://www.dagbladet.no/2013/04/17/n...bene/26716264/
Sist endret av alanapoli; 19. april 2013 kl. 13:14.
Sitat av alanapoli Vis innlegg
trist for dagbladet dette da..etter alle gråteartiklene om hvor ille det var at noen kunne tro at folk med et slikt utseene kunne være farlige,de er jo alle fotballspillende studenter(helst barn)

gråteartikkel fra dagbladet

http://www.dagbladet.no/2013/04/17/n...bene/26716264/
Vis hele sitatet...
Det er vel forskjell på "å tro noen er farlige" og å trykke nærbilder av ansiktet sammen med navn på forsiden av avisen uten mistanke og uten godkjennelse fra FBI.
suspect nr 1 er vist russer eller no sånt? mener det sto noe om det her https://twitter.com/BostonGlobe er forsåvidt en fin plass å følge med på mtp oppdateringer.
Begge er tsjetsjenere, brødre.
Leste en teori på reddit til hvorfor de var på MIT og drepte politimannen der.
Mulig de var på MIT for å plante bomber og politimannen oppdaget dem. Det kan forklare hvorfor de hadde bomber klare til å sprenge, som ble kastet etter politiet i jakten. Er mulig den politimannen som ble skutt og drept reddet mange elever..
Nå er det kun speskulasjoner.
Sitat av Space-Time Vis innlegg
Ikke for å være skikkelig ''conspiracytheorist'', men jeg syns det her virker skummelt og har flere bevis (ikke konkrete) på at hele opplegget her er tegn til et False Flag attack..

Dette bildet her hentet jeg fra nettet på mandag og bestemte meg for at jeg skal tro på det hvis det viser seg at det stemmer, det han skrev fra 4chan.. Og 3 tegn tyder på at det er riktig



They're going to pin this event on a male late teens to early 20s
http://www.businessinsider.com/fbi-r...g-photo-2013-4

They are going to say he used reloading powder for the explosion
http://www.reuters.com/article/2013/...93F06T20130416

reloading powder shouldn't be for sale to the public
http://www.lautenberg.senate.gov/new....cfm?id=341435

Skummelt
Vis hele sitatet...
Altså, amerikanske myndigheter skal bombe et maraton, informere hele staben sin om det - for å kunne får gjennomslag for mer kontroll rundt salg av våpen?

Er du seriøs? De risikerer å destabilisere hele landet i så fall, og ikke engang i nærheten av alle myndighetene er for strengere kontroll. Spar oss for sånt piss.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Det er vel forskjell på "å tro noen er farlige" og å trykke nærbilder av ansiktet sammen med navn på forsiden av avisen uten mistanke og uten godkjennelse fra FBI.
Vis hele sitatet...
nå er det kun i skandinavia man ikke limer inn bildet av arresterte i avisene...

islam-motivet bekreftet:

http://www.dagbladet.no/2013/04/19/n...grep/26761443/
Sist endret av alanapoli; 19. april 2013 kl. 14:35.
Fant en stream til politiradaren i Boston
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Altså, amerikanske myndigheter skal bombe et maraton, informere hele staben sin om det - for å kunne får gjennomslag for mer kontroll rundt salg av våpen?

Er du seriøs? De risikerer å destabilisere hele landet i så fall, og ikke engang i nærheten av alle myndighetene er for strengere kontroll. Spar oss for sånt piss.
Vis hele sitatet...
Jeg sier ikke at myndighetene sprengte Boston. Men det er masse som ikke henger på greip. Samme dag var det såkalte bomb-drills. Når det ble spurt om under pressekonferansen nektet FBI sjefen å svare på det. Hvorfor klarte ikke ''bombe-hundene'' å lukte til seg bomben under maratonen? Når det er sagt at det ble brukt gun powder.

Det er mulig man får svar på sånt etter hendelsen. Da tilstanden nå er kaotisk..
Hørte akkurat på politiradioen at han har postet på nettet: ''I will kill of you, like you killed my brother!''
Sist endret av ZELDUR; 19. april 2013 kl. 15:00.
Sitat av ZELDUR Vis innlegg
Hørte akkurat på politiradioen at han har postet på nettet: ''I will kill of you, like you killed my brother!''
Vis hele sitatet...
https://twitter.com/Dzhokhar_A

Helt sikkert fake.
Sitat av Space-Time Vis innlegg
Jeg sier ikke at myndighetene sprengte Boston. Men det er masse som ikke henger på greip. Samme dag var det såkalte bomb-drills. Når det ble spurt om under pressekonferansen nektet FBI sjefen å svare på det. Hvorfor klarte ikke ''bombe-hundene'' å lukte til seg bomben under maratonen? Når det er sagt at det ble brukt gun powder.

Det er mulig man får svar på sånt etter hendelsen. Da tilstanden nå er kaotisk..
Vis hele sitatet...
Det er typisk konspirasjonsteorier og komme med teorien mens hendelsen skjer, eller i kort tid etter, mens ting enda er uklart. Dette fordi mennesker vil vite hva som har skjedd, og tar gjerne imot en løgn om den kommer ut før sannheten. Vil råde deg til å være kritisk!
Sitat av shonny Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jepp, fått med meg det nå ja.
Til de som ønsker en stabil stream av politiradioen:
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam
Sist endret av ZELDUR; 19. april 2013 kl. 15:30.
Sitat av kjerstin Vis innlegg
Det er typisk konspirasjonsteorier og komme med teorien mens hendelsen skjer, eller i kort tid etter, mens ting enda er uklart. Dette fordi mennesker vil vite hva som har skjedd, og tar gjerne imot en løgn om den kommer ut før sannheten. Vil råde deg til å være kritisk!
Vis hele sitatet...
Jeg er både kritisk til konspirasjonsteorier og media. Går ikke an å fastslå seg mens dette pågår nei.

Nå pågår raidet. Finner de en NRA bok så er det klart hvilken teori som er mest sannsynlig (etter min mening).
Blir spennende å se!
Beklager, men bildet fra 4chan som har florert på flere nettsider blir bare for dumt.. Er ikke mydighetene som står bak det her. Seriøst folkens.
Sitat av henrikxt Vis innlegg
reservepiloten: Komersielle aviser skriver om det folk er interessert i, er ikke det ganske logisk? Jeg mener ikke at mainstream media er perfekt, men det er mye bedre enn konspiratorisk oppkast som spys ut fra folk som åpenbart ikke har tatt pillene sine og blir tatt imot på strak arm av folk ikke har hørt om kritisk og fornuftig tankegang.
Vis hele sitatet...
Hvordan i huleste satan vet avisene hva folk er interessert i? Alle leser aviser, pjatter om siste nytt under kaffen, men er det fordi de har valgt disse temaene av egen interesse? Nei, det handler jo ikke om interesser dette her. Avisenes oppgave er å opplyse folk om hva som skjer i verden; nyheter (regner ikke slanketips, boligsparing og annet vas norske medier trykker). Men hvorfor prioriteres det visse nyhetssaker, gjerne med USA involvert. Hvorfor leser vi ikke om helt andre hendelser i helt andre land? Er ikke det nyheter for oss i vesten?

Og ikke ta den enkle utveien og kall det konspirasjon. Sidene jeg nevner, poster artikler skrevet av journalister som stiller spørsmål, store, kritiske spørsmål. Det er nettopp det som er problemet, at nyhetsbildet viser oss det mennesker med makt vil at vi skal se, og dermed får vi aldri mulighet til å zoome ut, se det store bildet. For hvor skal vi da hente infoen fra?
Collective evolution, Truth network, Alex Jones, RT, True activist, Knowledge of today og The Idealist.
Vis hele sitatet...
Beklager, men klarer ikke å ta noe seriøst som kommer fra disse sidene du nevner. Du ber folk lese seg opp på Alex Jones som er en eneste stor gjøk. Mer svada og idiotiske konspirasjonsteorier skal du lete lenge etter.
Sitat av dinosauren Vis innlegg
Beklager, men bildet fra 4chan som har florert på flere nettsider blir bare for dumt.. Er ikke mydighetene som står bak det her. Seriøst folkens.
Vis hele sitatet...
hvis du kan forklare meg hvorfor wtc7 fallt, (http://www.youtube.com/watch?v=LD06SAf0p9A)


Eller vise meg EN fuckings video av flyet som traff pentagon...

ETT bilde av osama bin laden død (som de visstnok dumpet på havet på vei hjem til usa igjen) hahahaha

Og hva så vi etter batmann massakeren? (GUN CONTROL, GUN CONTROL eneste media skrev om..)

etter Sandy Hook? (gun control, gun control)


og nå bombingen av boston (ammunition control?)

virker heller som det er myndighetene som begynner å få noia fordi fler og fler skjønner hva de driver med..

det som irriterer meg mest, er at jeg ALDRI får noe ordentlig svar eller bevis på noe av det...

jaja, så lenge du får vite hvilken farge og str justin bieber har på sokkene sine så er vel du fornøyd
Sist endret av Kgrow; 19. april 2013 kl. 16:40.
Er det mulig å få dødstraff i boston?

Isåfall, håper jeg det blir filma og streamet, så jeg kan se på..
Feige, rottene folk!
Sitat av Dub Vis innlegg
Er det mulig å få dødstraff i boston?

Isåfall, håper jeg det blir filma og streamet, så jeg kan se på..
Feige, rottene folk!
Vis hele sitatet...
Har en følelse om at han ikke vil bli tatt levende.
Enten så sprenger han noe med seg selv, skyter seg selv, eller blir skutt.
Sitat av Zahremar Vis innlegg
Begge er tsjetsjenere, brødre.
Vis hele sitatet...
-Han skal være en student av indisk opprinnelse.

http://www.bt.no/nyheter/utenriks/Ja...l#.UXFfgspWKqs
Sitat av Kgrow Vis innlegg
hvis du kan forklare meg hvorfor wtc7 fallt, (http://www.youtube.com/watch?v=LD06SAf0p9A)
Vis hele sitatet...
At hele sannheten ikke har kommet fram er et veldig, veldig dårlig argument for å tro på virkelighetsfjernt piss.
Sitat av reservepiloten Vis innlegg
Hvordan i huleste satan vet avisene hva folk er interessert i? Alle leser aviser, pjatter om siste nytt under kaffen, men er det fordi de har valgt disse temaene av egen interesse? Nei, det handler jo ikke om interesser dette her. Avisenes oppgave er å opplyse folk om hva som skjer i verden; nyheter (regner ikke slanketips, boligsparing og annet vas norske medier trykker). Men hvorfor prioriteres det visse nyhetssaker, gjerne med USA involvert. Hvorfor leser vi ikke om helt andre hendelser i helt andre land? Er ikke det nyheter for oss i vesten?

Og ikke ta den enkle utveien og kall det konspirasjon. Sidene jeg nevner, poster artikler skrevet av journalister som stiller spørsmål, store, kritiske spørsmål. Det er nettopp det som er problemet, at nyhetsbildet viser oss det mennesker med makt vil at vi skal se, og dermed får vi aldri mulighet til å zoome ut, se det store bildet. For hvor skal vi da hente infoen fra?
Vis hele sitatet...
Aviser vet hva folk er interessert fordi dem har direkte statistikk på hvilken forsidetema som selger, de kan måle antall klikk pr nyhetssak på nettavisene sine etc. Dette er da virkelig ikke vanskelig å forstå?

Og bare se på denne enorme tråden. Så kan du finne en sak om noen drepte afghanere, lage en tråd om det og få poenget understreket når den forsvinner i freak's arkiv. Ja, nyheter fra USA og Europa er mye mer interessant for nordmenn, og ja, det hindrer folk i å se det store bildet. Bare se hvordan folk knyttes emosjonelt til denne saken, mens 100 døde pakistanere bryr de samme folka midt i brunøyet.

Men dette er ikke en politisk agenda, dette er en direkte konsekvens av befolkningens interesser.

Sitat av Kgrow Vis innlegg
hvis du kan forklare meg hvorfor wtc7 fallt, (http://www.youtube.com/watch?v=LD06SAf0p9A)


Eller vise meg EN fuckings video av flyet som traff pentagon...

ETT bilde av osama bin laden død (som de visstnok dumpet på havet på vei hjem til usa igjen) hahahaha

Og hva så vi etter batmann massakeren? (GUN CONTROL, GUN CONTROL eneste media skrev om..)

etter Sandy Hook? (gun control, gun control)


og nå bombingen av boston (ammunition control?)

virker heller som det er myndighetene som begynner å få noia fordi fler og fler skjønner hva de driver med..

det som irriterer meg mest, er at jeg ALDRI får noe ordentlig svar eller bevis på noe av det...

jaja, så lenge du får vite hvilken farge og str justin bieber har på sokkene sine så er vel du fornøyd
Vis hele sitatet...
At du ikke får svar på det handler om hva du velger å anerkjenne som "ordentlig svar", ikke tilgangen på disse. Uansett har det overhodet ingenting i denne tråden å gjøre.
Sitat av Space-Time Vis innlegg
Jeg sier ikke at myndighetene sprengte Boston. Men det er masse som ikke henger på greip. Samme dag var det såkalte bomb-drills. Når det ble spurt om under pressekonferansen nektet FBI sjefen å svare på det. Hvorfor klarte ikke ''bombe-hundene'' å lukte til seg bomben under maratonen? Når det er sagt at det ble brukt gun powder.

Det er mulig man får svar på sånt etter hendelsen. Da tilstanden nå er kaotisk..
Vis hele sitatet...
Herregud. Dette er jo 9/11 all over.

Lurer på hvordan myndighetene i USA får tusenvis av involvert personell til å holde kjeft om drap på egne landsmenn, mens presidenten (Bill Clinton) selv ikke har makt nok til å stå imot beretninger fra en ubetydelig dame han har kjørt sigaren sin i fitta på.
Sist endret av Tøffetom; 19. april 2013 kl. 17:22.
Sitat av alanapoli Vis innlegg
nå er det kun i skandinavia man ikke limer inn bildet av arresterte i avisene...

islam-motivet bekreftet:

http://www.dagbladet.no/2013/04/19/n...grep/26761443/
Vis hele sitatet...
Han har også vært medlem av en facebook-gruppe som heter "USA kills children", så det er åpenbart mer enn religiøs fanatisme det her.

..å trekke fram 'Islam-motivet' alene basert på at han har postet noen få Korean-vers er litt vel drøyt og altfor tidlig. Å sitetere fra Koraenen er veldig vanlig blant mange muslimer; såvidt jeg kan se primært som en måte å framstå lærd på... litt som folk siterer filmer, greske filosofer og hva enn som hjelper dem å framstå som et eller annet her hjemme.
Sist endret av DumDiDum; 19. april 2013 kl. 17:26.
Sitat av Dub Vis innlegg
Er det mulig å få dødstraff i boston?

Isåfall, håper jeg det blir filma og streamet, så jeg kan se på..
Feige, rottene folk!
Vis hele sitatet...
Ikke dødsstraff i Bosten/Massachusetts.
Sist endret av FerieFyr; 19. april 2013 kl. 17:31.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Aviser vet hva folk er interessert fordi dem har direkte statistikk på hvilken forsidetema som selger, de kan måle antall klikk pr nyhetssak på nettavisene sine etc. Dette er da virkelig ikke vanskelig å forstå?

Og bare se på denne enorme tråden. Så kan du finne en sak om noen drepte afghanere, lage en tråd om det og få poenget understreket når den forsvinner i freak's arkiv. Ja, nyheter fra USA og Europa er mye mer interessant for nordmenn, og ja, det hindrer folk i å se det store bildet. Bare se hvordan folk knyttes emosjonelt til denne saken, mens 100 døde pakistanere bryr de samme folka midt i brunøyet.

Men dette er ikke en politisk agenda, dette er en direkte konsekvens av befolkningens interesser.


At du ikke får svar på det handler om hva du velger å anerkjenne som "ordentlig svar", ikke tilgangen på disse. Uansett har det overhodet ingenting i denne tråden å gjøre.
Vis hele sitatet...
wtc 7 ble ikke engang nevnt i 9/11 kommisjonen sin rapport.. så ja ordentlige svar før man går til krig mot 2 andre nasjoner (også basert på feil informasjon btw) hadde vært jævlig greit
Sitat av FerieFyr Vis innlegg
Ikke dødsstraff i Bosten/Massachusetts.
Vis hele sitatet...
Takk for svar.
håper fyren blir tatt levende, og får så mye juling i fengsel at han henger seg.

19år, å allerede så skrudd i hode, virker ut ifra det jeg har lest, at storebroren har hatt stor innvirkning på han.. Bra bror
Måtte de brenne i helvette begge 2
Sitat av Dub Vis innlegg
Er det mulig å få dødstraff i boston?

Isåfall, håper jeg det blir filma og streamet, så jeg kan se på..
Feige, rottene folk!
Vis hele sitatet...
Feige, råtne folk... Det finnes folk som ikke bare godtar, men faktisk oppfordrer til drap av andre mennesker, og som med skadefryd godter seg over deres død. Dette er feige, råtne folk, og du er tydeligvis èn av dem.

Drap blir ikke på magisk vis mindre galt, bare fordi mer enn 50% av befolkningen støtter det. Håper at du èn dag kan klare å finne styrke til å overkomme hatet som blinder deg.
Sitat av fth Vis innlegg
Har en følelse om at han ikke vil bli tatt levende.
Enten så sprenger han noe med seg selv, skyter seg selv, eller blir skutt.
Vis hele sitatet...
Håper de klarer å ta han i live så de får høre motivene deres, hvis begge hadde blitt drept hadde det ihvertfall blitt konspirasjonsteorier.
Sist endret av Heisenberg1; 19. april 2013 kl. 18:09.
Sitat av Kramer Vis innlegg
Håper de klarer å ta han i live så de får høre motivene deres, hvis begge hadde blitt drept hadde det ihvertfall blitt konspirasjonsteorier.
Vis hele sitatet...
Problemet er jo at det som evnt blir sagt sannsynligvis er meningene til et rimelig forstyrret individ. Dette er det veldig lett å si "ikke gir mening" - for det gjør det neppe heller. Følgelig vil det være minst like mye konspirasjonsmat.

Heldigvis er det bare konspiratører som bryr seg om konspirasjoner, og de finnes aldri i viktige posisjoner i samfunnet. Som regel eksisterer de mest på gutterom

Sitat av Kgrow Vis innlegg
wtc 7 ble ikke engang nevnt i 9/11 kommisjonen sin rapport.. så ja ordentlige svar før man går til krig mot 2 andre nasjoner (også basert på feil informasjon btw) hadde vært jævlig greit
Vis hele sitatet...
At krigene ikke ble startet med legitime motiver er vel hevet over enhver tvil. At det hvite hus orkestrerte hele 9/11 er dog uendelig mye mindre sannsynlig enn at de bare valgte å bruke hendelsene satt i sving av terrorister til sin fordel.

Men igjen, ikke i denne tråden
Sist endret av Tøffetom; 19. april 2013 kl. 18:28.
Eldstemanns twitter-konto
Sist endret av shonny; 19. april 2013 kl. 18:30.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Problemet er jo at det som evnt blir sagt sannsynligvis er meningene til et rimelig forstyrret individ. Dette er det veldig lett å si "ikke gir mening" - for det gjør det neppe heller. Følgelig vil det være minst like mye konspirasjonsmat.
Vis hele sitatet...
Jeg mener allikevel at de heller bør prøve å sette fokus på problemer i chechnya og dagestan istedfor å ta den lette veien ut og drepe han. Skjønner egentlig ikke hvorfor de ikke angrep Russland istedenfor USA, de hater jo russerne. Derfor vil jeg vite hvorfor han angrep USA. Er det riktig at USA gikk inn i Chechnya når de var i krig med Afghanistan for et par år siden? Tviler på at han gjorde dette for å spre islam, heller for å sette fokus på noe annet.
Sitat av alanapoli Vis innlegg
-Han skal være en student av indisk opprinnelse.

http://www.bt.no/nyheter/utenriks/Ja...l#.UXFfgspWKqs
Vis hele sitatet...
Dzokhar er et tsjetsjensk navn.

Sjekk forøvrig alle andre nyhetskilder på nettet så ser du at det var to tsjetsjenske brødre.

Inderen som mange snakker om er en student fra Brown som er savnet.
Sitat av Zahremar Vis innlegg
Dzokhar er et tsjetsjensk navn.

Sjekk forøvrig alle andre nyhetskilder på nettet så ser du at det var to tsjetsjenske brødre.

Inderen som mange snakker om er en student fra Brown som er savnet.
Vis hele sitatet...
spiller ingen rolle...hadde han bodd her hadde han hett "ola dokka",hadde han vært norsk da eller?

ja den ene er DAU og den andre heter fortsatt: Dzjochar Tsarnajev SOM DU SER I ARTIKKELEN...student savnet?håper du på at folk skal gå på den der eller?alle ser jo hva som står i artikkelen

http://www.bt.no/nyheter/utenriks/Ja...l#.UXFfgspWKqs

nei han bare liknet no jævlig ja...


men han er som du ser mistenkt han også

http://www.bt.no/nyheter/utenriks/Ja...l#.UXFfgspWKqs
Sist endret av alanapoli; 19. april 2013 kl. 19:57.
Vil tro at han allerede er død om han så broren hans ble skutt rett foran han elns, men jeg vet ikke helt hvordan det skjedde. Det var jo den personen som stod han nærmest.
Noe vi har hørt lite om er den/de som var gissel i bilen som ble kapret. Håper det kommer et intervju snart, han satt jo på i en halvtime før han ble sluppet av.
Sitat av reservepiloten Vis innlegg
Hvordan i huleste satan vet avisene hva folk er interessert i? Alle leser aviser, pjatter om siste nytt under kaffen, men er det fordi de har valgt disse temaene av egen interesse? Nei, det handler jo ikke om interesser dette her. Avisenes oppgave er å opplyse folk om hva som skjer i verden; nyheter (regner ikke slanketips, boligsparing og annet vas norske medier trykker). Men hvorfor prioriteres det visse nyhetssaker, gjerne med USA involvert. Hvorfor leser vi ikke om helt andre hendelser i helt andre land? Er ikke det nyheter for oss i vesten?

?
Vis hele sitatet...
Jeg tror du har misforstått kraftig.

Avisenes oppgaver er ikke å opplyse folk. Avisenes oppgave er å selge reklame og abonnement for å skape inntekter. For å oppnå dette må de ha artikler (og forsider) som interesserer folk. Dette genererer trafikk og salg som igjen genererer inntekter.

For øvrig vet de nøyaktig hva som interesserer folk. De har jo full oversikt over antall klikk på ulike artikler og temaer.

Sitat av FerieFyr Vis innlegg
Ikke dødsstraff i Bosten/Massachusetts.
Vis hele sitatet...
Ettersom terrorisme er en føderal forbrytelse har det ingenting å si hvor den ble begått. Dersom hans tas i livet kan han dømmes til døden.
Sist endret av Freakaholic; 19. april 2013 kl. 21:32.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Trådstarter
Definitivt litt på kanten, men. http://i.imgur.com/5BME723.jpg