Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 6694
Hei

Jeg har lest litt om ekstraktering av DMT her inne på freak, norshroom og erowid.
Og har nå kommet frem til en metode jeg tror er enkel og bra.

Mimosa Hostilis er planten jeg har tenkt å bruke, ettersom barken på røttene inneholder en del DMT og denne barken blir brukt i oppskriften.


"Oppskrift"
https://erowid.org/experiences/exp.php?ID=66085

Plante (Mimosa Hostilis rootbark)
https://www.avalonmagicplants.com/he...ll&language=en

Kaustisk soda (NaOH)
http://www.biltema.no/no/Hjem/Rengjo...da-2000035923/

Nafta (naptha)
Jeg har funnet ut at zippo-bensin inneholder nafta, men ikke mye. Tips noe som inneholder mye nafta?


Er det noen som har erfaring med dette? Evt tips til andre metoder eller planter
Sist endret av random81320; 10. august 2017 kl. 22:16.
For det første så bør du ha rimelig god kunskap innen kjemi om du skal koke ihop noe du skal inta selv, dersom du ikke har et sterkt ønske om å skade deg selv. Du må bør kanskje finne en litt mere nøyaktig oppskrift med reaksjonslikninger osv også. Ellers bør du også finne ut hvilke forurensninger som er tilstede i NaOH en du har funnet, og ellers bør du og finne ut hva naphthaen brukes til i reaksjonen, etter hva jeg kan se nå (har en del pils innabords så får ikke sjekket det opp ordentlig nå) er naphtha en større gruppe. Det jeg fant nå på farta var at det du leter etter heter rensebensin BTW, men få tak i en bedre oppskrift!
Man trenger ikke reaksjonslikninger og masse kjemikunnskap for å gjennomføre en enkel ekstraksjon.

Fin guide:
https://www.youtube.com/watch?v=nAlVWLqlsJA
Enig med mentalmelt.

Nafta har jeg lest at du får kjøpt på bensinstasjoner. Du kan også bruke heptan for et renere resultat. Heptan NAF kan kjøpes på apotek.
Sitat av Manuehl Vis innlegg
Ellers bør du også finne ut hvilke forurensninger som er tilstede i NaOH en du har funnet
Vis hele sitatet...
Søker alltid opp i HMS-datablad hvilke stoffer varene inneholder (Seksjon 3 viser 75-100% Natriumhydroksid): http://www.biltema.no/BiltemaDocumen.../36931_SDB.pdf


Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takk for fin guide

Sitat av Kawngle Vis innlegg
Nafta har jeg lest at du får kjøpt på bensinstasjoner. Du kan også bruke heptan for et renere resultat. Heptan NAF kan kjøpes på apotek.
Vis hele sitatet...
Takker, skal sjekke opp dette
Sist endret av random81320; 11. august 2017 kl. 14:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Spennende! Lykke til! :-) gi tilbake lyd hvordan det gikk å hvor mye du fikk ut av den!
Sitat av DrShroom Vis innlegg
Spennende! Lykke til! :-) gi tilbake lyd hvordan det gikk å hvor mye du fikk ut av den!
Vis hele sitatet...
Takk, jeg skal gi alle detaljer jeg føler er relevant enten det blir velykket eller mislykket
Det kan ta noen uker.. Vet ikke hvor lang tid det tar før jeg har alle varene

Det virker som heptan ikke kan kjøpes av privatpersoner lenger, kun bedrifter.
Hvis noen vet av ren heptan som kan kjøpes av privatpersoner tar jeg gjerne imot tips
Sist endret av random81320; 12. august 2017 kl. 07:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For å få ut meskalin så brukte jeg d-limonene og eddik, samt noe Sodium Carbonate. Har ikke googlet, men mener at noen sa at det samme kan gjøres med DMT. Det var i hvertfall en helt enkel og grei måte å gjøre det på. D-Limonene er appelsin "olje" (utvinnet av skallet på appelsinen). Ikke noe problem å få det fraktet med båtfrakt fra USA til Norge med Jetcarrier, om det kan kjøpes her også, det vet jeg ikke.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For å få ut meskalin så brukte jeg d-limonene og eddik, samt noe Sodium Carbonate. Har ikke googlet, men mener at noen sa at det samme kan gjøres med DMT. Det var i hvertfall en helt enkel og grei måte å gjøre det på. D-Limonene er appelsin "olje" (utvinnet av skallet på appelsinen). Ikke noe problem å få det fraktet med båtfrakt fra USA til Norge med Jetcarrier, om det kan kjøpes her også, det vet jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Kan du utdype prosessen? Hvor kjøpte denne oljen, og hvordan behandlet du den? Kostet det mye å bruke Jetcarrier?
▼ ... over et år senere ... ▼
Finnes det noen planter med dmt som kan bestilles lovlig?
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Lettet Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Finnes det noen planter med dmt som kan bestilles lovlig?
Vis hele sitatet...
Usikker på legalitet men har god erfaring med å bestille fra waking herbs.com. Kjøpte chacruna derfra som skal ha 1% dmt innhold pr gram tørket plantemateriale.
DMT ekstraksjon er noe av det enkleste som finnes, så lenge du har gode råvarer er det str8 frem bruke prosedyren og du får det til. Bark kan bestilles fra sør amerika veldig billig, tror jeg betalte rundt 1500,- for kilo. Kjøp reneste natriumklorid du kan finne, og Zippo lighterfluid så har du basicly alt og kan sette igang.

Om man ønsker ett renere/mer produkt er det lurt å bruke magnetrører med varmeplate og laboratorie glass, men det er optional. Lykke til.
Dere er 4 år for seine gutta ^
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Finnes det noen planter med dmt som kan bestilles lovlig?
Vis hele sitatet...
Nei. Alt som inneholder spor av DMT er ulovlig å importere. Og tollerene er flinke. Mindre stress å bestille det til pick up point i sverige. Selve ekstraksjonen er ca. like vanskelig som å bake en kake.