Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  229 105279
Raskere en vinden
P-freak's Avatar
Da var jeg også stolt eier av denne fantastiske nye moten! Se etter en grønn freak løpe rundt i Stavanger!
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Trist at dere ikke selger sizes som passer oss med litt ekstra love på kroppen
Vis hele sitatet...
Eller som har noen ekstra centimeter i høyden. Mange L t-skjorter og gensere blir fort litt korte for meg, som er litt over 190.
Hettegenser type Large bestilt, hehe.


Skulle vært en svart genser og, siden vi mer aktive folk klarer å grise oss ut med de mest fantastiske substanser.
Da var en t-skjorte bestilt her også, gleder meg som en unge, håper den passer
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Flott tiltak, men skulle gjerne hatt en hettegenser i svart.
Hvordan er duffywear i størrelser?

Jeg kjøpte hettegenser med reddit alien og kan si at "L" var veldig liten i størrelsen = ukomfortabelt.

Regner med jeg blir å bestille - utvide freak samlingen litt.
Genialt at dette har kommet på plass igjen, freaken gjør seg godt som maskot. Er det noen planer om å gjeninnføre «urent mel»-posen det gikk an å kjøpe fra SWAG-tilbudet for noen år siden? Hadde lett kjøpt noen av de som gaver
Bestilte meg en t-skjorte :I. Noen som har peiling på hvor lang tid det vil ta for at den kommer?
-vest agder
da har jeg også bestilt, ble en t-skjorte, og den hvite hettegenseren på meg gleder meg som en unge til å gå rundt med den, og kanskje møte en freak i oslo som jeg skal til denne sommeren !
Jess, forventer freakswag på treff og TG fremover! Gleder meg til jeg kan få bestille litt stæsj. Må sies at Duffywear får god reklame av det her. Ønsker større klær da...
Sitat av P-freak Vis innlegg
Da var jeg også stolt eier av denne fantastiske nye moten! Må sies at Duffywear får god reklame av det her Se etter en grønn freak løpe rundt i Stavanger!
Vis hele sitatet...
Må bare påpeke det; jeg fikk brainfuck av at du bruker samme avatar som den godeste AtXbYeA
Sist endret av Bl4derunner; 6. juli 2012 kl. 19:12.
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
frister! er det noen planer for en jakke? (altså genser med glidelås) går ikke i annet enn jakker
Vis hele sitatet...
Støtter den, kan fort bli for varmt med hettegenser. Jeg kommer til og kjøpe en T-skjorte og en genser med glidelås hvis det kommer for salg
Har sendt mail til duffywear om størrelsesinfo. Poster her når jeg får svar.

Avventer forøvrig litt med bestille til nso bekrefter/avkrefter om de legger inn designet til Deadlock Radium. Den første t-skjorten hans var dritkul! Håper det kan skje relativt raskt.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Den til Deadlock var epic, har skikkelig lyst på en slik!
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av Skateward Vis innlegg
Avventer forøvrig litt med bestille til nso bekrefter/avkrefter om de legger inn designet til Deadlock Radium.
Vis hele sitatet...
Jeg kan avkrefte at det blir lagt inn flere utssender med det første. Det koster penger å trykke opp nye former, så det må utøves litt nøkternhet på det punktet. Det kommer nok andre plagg/utseender senere, men det avhenger av at det er et visst volum på salget.
Sist endret av nso; 6. juli 2012 kl. 22:28.
Sitat av nso Vis innlegg
Jeg kan avkrefte at det blir lagt inn flere utssender med det første. Det koster penger å trykke opp nye former, så det må utøves litt nøkternhet på det punktet. Det kommer nok andre plagg/utseender senere, men det avhenger av at det er et visst volum på salget.
Vis hele sitatet...
Hvordan er salget sålangt?

Over/under forventningene?
Sitat av nso Vis innlegg
Det kommer nok andre plagg/utseender senere, men det avhenger av at det er et visst volum på salget.
Vis hele sitatet...
Kan jeg da håpe på en med damefasong og størrelse?? Håpe, håpe....
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av Snavs Vis innlegg
Kan jeg da håpe på en med damefasong og størrelse?? Håpe, håpe....
Vis hele sitatet...
Det avhenger i så tilfelle av duffywear.
skulle ønske det var litt mere, store størelser, for oss soffasittene freaks :P
Hvor lang tid bruker de på frakt? Sånn ca? kan jeg forvente å få den i posten iløpet av en uke?
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Hvor lang tid bruker de på frakt? Sånn ca? kan jeg forvente å få den i posten iløpet av en uke?
Vis hele sitatet...
Sitat av duffywear
Q #6 : Hva betyr status-meldingene i ordren min?
SVAR:
"Venter... " betyr at ordren din er mottatt, men den har ikke blitt behandlet enda. De fleste ordrer blir mottatt og registrert innen 24 timer.
"Under behandling ..." betyr at ordren er registrert og under behandling av oss. Dersom varen ikke er på lager vil dette omgående bli bestilt inn. Det kan da i enkelte tilfeller gå opptil to uker før varen blir sendt fra oss, og du vil da omgående få informasjon om dette.
"Sendt... " betyr at varen er sendt fra oss til deg. Dersom du ikke mottar varen innen 3-4 dager fra du fikk denne beskjeden kan du ta kontakt med oss på for å få sendingsnummeret på pakken (merk at små bestillinger ikke alltid får eget sendingsnummer).
Vis hele sitatet...
http://www.duffywear.com/om
Noen so, vet om det går ann å betale med paypal?

Fikk lyst på en til t-skjorte i sort, og kom på at jeg hadde litt ekstra cashish på paypal.

Så? Noen som veit om en løsning?
Sitat av pidget Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Sitat av nso Vis innlegg
Jeg har blitt gjort oppmerksom på at grunnet fellesferie kan leveransene ta litt lenger enn normalt, men den som venter på en god ting venter ikke forgjeves.
Vis hele sitatet...
Så maks 4 dager gjelder også i fellesferien?

Drar bort om ei uke, så håper på å få pakken før da time will show
Sitat av stukeren Vis innlegg
Noen so, vet om det går ann å betale med paypal?

Fikk lyst på en til t-skjorte i sort, og kom på at jeg hadde litt ekstra cashish på paypal.

Så? Noen som veit om en løsning?
Vis hele sitatet...
Kan du ikke bare betal fakturaen via paypal?

Sitat av nso Vis innlegg
Jeg kan avkrefte at det blir lagt inn flere utssender med det første. Det koster penger å trykke opp nye former, så det må utøves litt nøkternhet på det punktet. Det kommer nok andre plagg/utseender senere, men det avhenger av at det er et visst volum på salget.
Vis hele sitatet...
Greit nok, da kjøper jeg heller et plagg til ved en senere anledning hvis det dukker opp.

Kan jeg spørre hvorfor det er så sært med farger? Jeg kunne gjerne tenkt meg logoen som er på den hvite på den brune genseren. Er det også umulig uten å spytte i mye penger fra deres side?
Hvit genser bestilt! Løper ikke noen stor risiko for å koke over her i nord så langt i sommer uansett
Bestiller så fort Deadlock Radiums design, eller noe tilsvarende kommer for salg.
(Sorry nso, men det er stor forskjell mellom å iføre seg en t-skjorte med et simpelt lite design som man må ha vært innom forumet for å forstå hva ligger i det, til å dra på seg en t-skjorte med "FREAK" smurt utover)
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Bestiller så fort Deadlock Radiums design, eller noe tilsvarende kommer for salg.
(Sorry nso, men det er stor forskjell mellom å iføre seg en t-skjorte med et simpelt lite design som man må ha vært innom forumet for å forstå hva ligger i det, til å dra på seg en t-skjorte med "FREAK" smurt utover)
Vis hele sitatet...
De fleste freaks jeg vet om er ikke akkurat så sky for at de er "freaks", og det at det står Freak på en t-skjorte eller genser betyr ikke nødvendigvis at du er en sosialt tilbakestående utvekst i samfunnet. Vær en stolt freak.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
De fleste freaks jeg vet om er ikke akkurat så sky for at de er "freaks", og det at det står Freak på en t-skjorte eller genser betyr ikke nødvendigvis at du er en sosialt tilbakestående utvekst i samfunnet. Vær en stolt freak.
Vis hele sitatet...
Jeg har ingen problemer med å fortelle folk at jeg er en bruker av forumet, men jeg har ikke tenkt å gå med en t-skjorte som det står 'freak' på, når alle som vet hva jeg mener med det ville visst det om de kun så "freaken".
Jeg vil heller fremstå som freakete f.eks. ut i fra at meningene mine kanskje ikke gjenspeiler dem man finner i dagbladet eller vg, jeg trenger ikke proklamere det for hele verden.
jeg vil ha hettegenser, hvor kjøper man disse ?
Sitat av trixxe Vis innlegg
jeg vil ha hettegenser, hvor kjøper man disse ?
Vis hele sitatet...
Det står i førstepost. http://www.duffywear.com/freak.html
Sist endret av Fuzzybossen; 8. juli 2012 kl. 03:05.
Haha, dette blir saker viss mange kjøper! Ser man titt og ofte i gatene om noen er på freak! Skulle vært en med brukernavnet ditt på!
Har fått svar på mail ang. størrelser. Ingen mål, men.

Størrelsene på hettegenserne er typisk H & M. T-skjortene derimot er litt store i størrelsen.
Vis hele sitatet...
Edit: Og der var genser bestilt!
Sist endret av Daybreak; 8. juli 2012 kl. 21:06.
Sitat av Lily Bowen Vis innlegg
Den første der var jo helt fantastisk! Kan ikke huske sist jeg gikk med knallgrønn t-skjorte. Men jeg tror jaggu jeg hadde gjort det ofte om denne var til salgs!
Vis hele sitatet...
Likte disse, dem var litt mer "anonyme", mens de som lå ute, var det jo ingen tvil om hvor dem kommer fra.

Men jeg skal ta å bestille meg en genser værtfall.

Kan ikkje vi freaker ha en "Freak" dag, der alle freakene som har slike klær må gå i dem, mens vi går rundt å roper "En av oss.. en av oss..".
Sist endret av 0xFF; 8. juli 2012 kl. 23:39.
nso, du hadde vært en evig helt om du fikk ordna t-shirts som den øverste av de to eksemplene over her^
Forslag:
Dersom salgene overstiger grensen nødvendig for å produsere nye motiver, hva med å opprette en dedikert tråd hvor de som føler seg grafisk kyndige kan publisere sine bidrag, samt en påfølgende tråd hvor de interesserte (for)brukerne selv kan stemme på hvilket motiv de ønsker trykket via en poll?
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Flott at Freak endelig får ut litt merch! Skulle gjerne kjøpt noe, men er pengelens akkurat nå.

Dersom dere tar inn forslag har jeg derimot to forslag på t-skjorter jeg hadde kjøpt in a heartbeat.

Vis hele sitatet...
Den første t-skjorten der ville jeg kjøpt med en gang ! den var jo bare rå !!
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av elkjip Vis innlegg
nso, du hadde vært en evig helt om du fikk ordna t-shirts som den øverste av de to eksemplene over her^
Vis hele sitatet...
Jeg har kommentert dette tidligere. Ikke hold pusten.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Ser ikke ut som det lar seg gjøre å se de andre fargene i stor version?
Den blå T-Shirten var sykt rå! Kanskje jeg bestiller når lønningen tikker inn.
Synes egentlig ikke plaggene i første posten var så fete, og siden freak ikke tjener en eneste krone på det gidder jeg ikke å kjøpe en. Kommer en av de grønne tskjortene som noen har lagt ut som et forslag vil jeg nok vurdere å kjøpe en
Da var den blå T-Shirten bestilt! stilig laget!
Hadde vært fett om dere kunne fått inn noen hettejakker også! Kanskje ha t-skjorter som er limited edition?
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av elytsmoorhs Vis innlegg
Skal bestilles! SWAG Står for Street wear and gear, for dere som ikke er klare på det^^
Vis hele sitatet...
Nei:
Sitat av http://en.wiktionary.org/wiki/swag
  1. A burglar's or thief's booty; a boodle.
  2. (uncountable)Handouts, freebies, or giveaways, such as those handed out at conventions.
Vis hele sitatet...
...og nei.

TL;DR: Du tar feil.
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
Swag is for boys. Class is for men. ~Barney Stinson.
lol

Freak-logoen ser forøvrig ut som ett mobildeksel.. Noen som er enig? En freak er ei firkantet. litt ironisk når jeg har den som avatar kanskje

Kjøper kanskje med en genser om jeg finner noe annet fett på siden
Sist endret av ali88; 11. juli 2012 kl. 23:26.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Jeg har akkurat snakket med duffywear, og de fortalte at grunnet ferieavvikling hos trykkeriet så var det ikke mulig å få trykket opp formene som man lager tskjort-trykkene før om et par uker.

De beklaget så mye, og de lovet å sette igang trykkingen så snart formene var på plass. De skulle også sende ut mail til de som har bestilt allerede.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Ønsketenkning: Når DW ennå ikke har trykket opp formene, så vil det vel ikke være noe problem å sende inn et annet design?
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Ønsketenkning: Når DW ennå ikke har trykket opp formene, så vil det vel ikke være noe problem å sende inn et annet design?
Vis hele sitatet...
Det er ønsketenkning. Du mener de skal endre på trykket andre har bestilt allerede?

Jeg har sagt det 1000 ganger før og jeg sier det nå for 3dje og siste gang; Det blir ikke noen andre trykk med det første. Hvis dere ikke liker tskjortene som er lagt ut for dere så er det beklagelig, men vi kan ikke alltid gjøre alle til lags.
Sist endret av nso; 12. juli 2012 kl. 01:31.
Merk, jeg er bare utolmodig

Noen som har mottatt bestillingen sin?
Det var da utrolig mye klaging på utvalget her, da. Litt vil ha mer. Det koster ikke allverdens (det går ann å forsyne seg to ganger), og om man smører seg med tålmodighet ser jeg ikke bort ifra at det kommer mer etter hvert, bare ikke i først omgang.

Ser nok ut til at jeg må skrape samme litt penger, ja. Bursdagen min er rett rundt hjørnet, så jeg får sikkert ordnet noe.
Nso : Vet du om det kommer andre genserstørrelser? Large kommer ofte litt kort til når man har passert 1.90 i høyde.. Duffywear er tydeligvis ikke så veldig glade i å besvare e-poster :/