Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1317
Alle som liker Manowar (om bare litt)....

..Besøk siden min http://www.manowar.no

og gi manowar.no din støtte. Målet med denne siden er å lage en god side og komme i kontakt med så mange fans at vi kan vise verden at det finnes mange Norske Manowar fans..
noob killer
elukS's Avatar
Hail and kill !!

Go Olaf !!
Nei, liker ikke manowar så godt.. Heller Motorhead, som er samme stilen bare bedre=P
Samme stilen? Ikke akkurat Men for å svare på spørsmålet så ja, jeg digger manowar "brothers of metal"
Better than thou.
Er han karen med den stygge skinnvesten og utrolig svære hockey'n olaf?
dunkApunk's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Carlo
Er han karen med den stygge skinnvesten og utrolig svære hockey'n olaf?
Vis hele sitatet...
Hehe, vell. Nå liker jeg dem best for musikken da....
Men alle liker vel skinn!?! (ÆSJ)
Manowar er kult det da
Kommer nok aldri til å glemme Sweden Rock Festival '99, det er vel første og eneste gang jeg har sett en vokalist overtale ei ung jente til å flashe titsa live på scenen Det er noe litt spesiellt med 10 000 mann som skråler SHOW YOUR TITS, SHOW YOUR TITS!

Alle de feminine leserne av denne posten får ha meg unnskyldt, men det var litt gøy da... ;]

Så joda, Manowar. Fint, fint.

Blow your Speakers.
yes, manowar er skikkelig bra
Lesz böngészõjének nyitóoidala folyóiratunk átfogó képet igyekszik adni. Számba minden zenei eltérését, s mennél jobban elsajátítjuk az idegen.
nFF Marshall
morten's Avatar
like mary the virgin said it: Come again?