Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 1907
hallo..Er det noen som har en fra internett sider med Eminem konserter eller videor?
original reprint
xaff's Avatar
Går det ann å høre på Eminem? *HateEminemSterkereEnHanHaterAvatarenTilZpeefFordiDenErHinsi desStygg*
Genialt bilde alle digger det!!
tror jeg.
eminem er ikke gangsta rapper.
vil bare gjøre det helt klart.
Stolt medlem av grEH (Ganster Rappere Er Homoer)
Vis hele sitatet...

burde jo forklare det meste

tar du inn folk eller ?
original reprint
xaff's Avatar
Tical[FS]: Hehe... Jeg bare ganske enkelt ikke liker Eminem. På samme måte som jeg ikke liker ICP. Faktisk liker jeg Eminem bedre en ICP, fordi tror jeg hørte en sang av Eminem som ikke bare var vold, dop, horer, ta livet av seg selv... Eller var det en drøm?

nFF Marshall
morten's Avatar
ICP er jo bare vittige da. Disser eminem gjør dem og (Slim Anus @ Howard Stern Show.Bootleg)
Opprinnelig postet av Xaff
*HateEminemSterkereEnHanHaterAvatarenTilZpeefFordiDenErHinsi desStygg*
Vis hele sitatet...
Zpeef : Hvem er den avataren av?
Skjønner, jeg har en lærer (datalærer) på skolen som er
identisk lik..... ???
Better than thou.
Jeg nekter å flytte denne til musikkforumet fordi det eminem driver med, i mine ører, ikke er musikk. Finnes ikke verre enn eminem. Skaff deg smak.
Opprinnelig postet av Carlo
Jeg nekter å flytte denne til musikkforumet fordi det eminem driver med, i mine ører, ikke er musikk. Finnes ikke verre enn eminem. Skaff deg smak.
Vis hele sitatet...
Syns Eminem er tålig kult jeg...
Er det kun han du hater, eller Dr.Dre og Snoop & co. og??
Better than thou.
Jeg hater eminem, jeg liker ikke Dre, Snopp eller X lengre.. Mye bedre før, eller så er det bare alle de andre som har blitt mye bedre.
Nja, Xzibit er blitt dårligere.. Ikke no og si på det..
40 nightz & 40 dayz er lixom en smule mer genialt en "det nye med X på"..
Men hva faen, nå blir det oftopic.. Trekker meg
jeg liker heller ikke eminem. ikke musikken, og ikke han heller, sånn som han fremstilles i media.

og zpeef; signaturebildet ditt er irriterende stort ;>
spør du meg er både dre snoop fakeass bitchez...
bare se på hvor mye tull det har blitt ut at deathrow..
og NWA - straight out of compton.. err bare et av medlemene bodde i compton og han var slettes ikke thuged out.
så hvis noen av nwa, eller former death row folka er så gangstah som det kan virke så er de egentlig ikke det.
Suge knight gikk jo i fengsel pga han måtte kjøpe våpen for snoop og dre.
Tupac & Twista - Fuck DRE
Alle store rappere i statene er gangstas..
Det skal iallefall frammstå som det....

Og du - 2pac er jo helt!!!
Og hvorfor disse Deathrow?
Kan ikke akuratt si at P.Diddy er mindre gangsta lixom...
Dessuten suger musikken hans og...
Better than thou.
Hele ganstarap greia er kjip imo.. Mye morsomere med folk som faktisk synger om noe ordentlig.. Eller som er bare helt sinnsyke, som Kool Keith f.eks. Han er helt sprø. Last ned noe Dr. Octagon og si at dere ikke sitter og ler dere ihjel.

De fleste store er jo sellouts egentlig, men det er jo folk som Mos Def f.eks. The Roots *fortsette evig tid*
Helt enig med at gangsta' greiene er kjipt, men jeg digger musikken jeg dah=)

Kool Keith er sinnsyk.... *gliser*
disser ikke death row, disser det at nwa og snoop og dre skal være skikkelig gangstah no de ikke er.
Disser heller ikke pac.
Men synes det er teit at de som ikke er gangstah sier de er det for komersielle grunner.
saven's Avatar
Trådstarter
15 0
heheh veldig mangen som hata eminem da ....men han e jo bare kongen da...
Opprinnelig postet av Tical[FS]
disser ikke death row, disser det at nwa og snoop og dre skal være skikkelig gangstah no de ikke er.
Disser heller ikke pac.
Men synes det er teit at de som ikke er gangstah sier de er det for komersielle grunner.
Vis hele sitatet...
Ja vet =) Men Dre er ikke så veldig gangsta' lenger da...
Liker bedre og kalle seg "family man" nå...
Pac er helten...
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Opprinnelig postet av TeQniC


Zpeef : Hvem er den avataren av?
Skjønner, jeg har en lærer (datalærer) på skolen som er
identisk lik..... ???
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke. Det er en fyr på www.fatchicksinpartyhats.com

Mia\ jeg får vel forminske det litt da...
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av Tical[FS]
spør du meg er både dre snoop fakeass bitchez...
bare se på hvor mye tull det har blitt ut at deathrow..
og NWA - straight out of compton.. err bare et av medlemene bodde i compton og han var slettes ikke thuged out.
så hvis noen av nwa, eller former death row folka er så gangstah som det kan virke så er de egentlig ikke det.
Suge knight gikk jo i fengsel pga han måtte kjøpe våpen for snoop og dre.
Tupac & Twista - Fuck DRE
Vis hele sitatet...
death row ble ikke fucka pga snoop og dre.. det var snoop og dre som faktisk fikk death row opp på det nivået de var på. og pac hjalp jo også til, men han kom til seinere. det er suge knight som har ødelagt death row. han sugde rett og slett som businessmann, og death row begynte å gå nedover. dette så snoop og dre, så de stakk mens death row var på topp.. vel, snoop stakk litt seinere, når death row var på vei ned. selvsagt litt på grunn av at dre stakk. men de hadde faktisk en grunn til å stikke. ja, nemlig, suge. så var pac der og holdt death row oppe, helt til han døde, og da var det bare top dogg og de andre rapperne igjen *hehe*. hvis det er noen som er kjipe av de i death row, så er det suge. han tar materialet til snoop og gir det ut på en haug med plater, og snoop får ikke 5 øre. han la også the last meal (som snoop laget under no limit) ut på death row sin hjemmeside før platen kom ut i butikken. hallo? noe er galt med mannen...

en god del info i denne posten, men bottom line, death row ble ikke fucka pga dre og snoop. de stakk jo fordi de ikke ville være så 'gangsta' som suge og de andre... de ville holde musikkdelen på det reine, og ikke dra fram glocken for å tvinge rappere til å signe med dem (det var noe slik i alle fall) osv... slik som suge.

dessuten, dre sier jo på sitt nyeste album at han ikke er en 'gangsta' lenger. og på alle intervjuer også.
Opprinnelig postet av Gusto


death row ble ikke fucka pga snoop og dre.. det var snoop og dre som faktisk fikk death row opp på det nivået de var på. og pac hjalp jo også til, men han kom til seinere. det er suge knight som har ødelagt death row. han sugde rett og slett som businessmann, og death row begynte å gå nedover. dette så snoop og dre, så de stakk mens death row var på topp.. vel, snoop stakk litt seinere, når death row var på vei ned. selvsagt litt på grunn av at dre stakk. men de hadde faktisk en grunn til å stikke. ja, nemlig, suge. så var pac der og holdt death row oppe, helt til han døde, og da var det bare top dogg og de andre rapperne igjen *hehe*. hvis det er noen som er kjipe av de i death row, så er det suge. han tar materialet til snoop og gir det ut på en haug med plater, og snoop får ikke 5 øre. han la også the last meal (som snoop laget under no limit) ut på death row sin hjemmeside før platen kom ut i butikken. hallo? noe er galt med mannen...

en god del info i denne posten, men bottom line, death row ble ikke fucka pga dre og snoop. de stakk jo fordi de ikke ville være så 'gangsta' som suge og de andre... de ville holde musikkdelen på det reine, og ikke dra fram glocken for å tvinge rappere til å signe med dem (det var noe slik i alle fall) osv... slik som suge.

dessuten, dre sier jo på sitt nyeste album at han ikke er en 'gangsta' lenger. og på alle intervjuer også.
Vis hele sitatet...
Poenget mitt var; dre og snoop + NWA hadde nokså gangstah tekster før de egentlig hadde noe å backe det opp med, dermed fikk de gjerne litt bråk. Dre og snoop var jo ibegynnelsen suge's bitchez (ble truet til å lage sanger o.l). Suge måtte forsåvidt gå i fengsel for snoop og dre. Og ja det mangler noe vitalt i hodet til suge. Når det kommer til pdiddy aka puffy så fortjener han props for å ha produsert stjerner\legender som mary j blige og B.I.G
Liker ikke helt rap'en hans, men han fortjener allikevel props for å være blant de helt største (salgs messig) i rap.
Er vel Jay-z, Nas Escobar, DMX, P.Diddy som er de helt største solo artistene i us-rap atm.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Den tepose-slikkaren Eminem suger elgræv verre en
den gamle skrukke-troll bitcha av ein lærar me
har i norsk.
Noen som har konsert opptak med Eminem? Video eller Audio? Samma om dere andre ikke liker han da.
saven's Avatar
Trådstarter
15 0
Magnavox: det var det eg og spurte om men så begynte og snakke om Dr.dre og snopp dogg..fikk ikkje skikkelig svar..huff