Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2185
Hei, kom over en liten pose som inneholder hvitt luktfri pulver. Min første tanke var kokain eller amfetamin. Jeg forsøkte å teste, ved å gni det på tankjøttet og jeg ble helt klart nummen i 15-20min. Det smakte kjemisk. Jeg tok selvfølgelig veldig lite. Spørsmålet er;

Er det flere stoffer som "tradisjonelt" kan gi en lokabedøvende effekt f.eks heroin osv? Hadde vært smådritt å tatt en stripe med heroin i den tro at det var kokain, hvis dere skjønner Er det mulig å gi en klarere idenfikasjon på noen måte?

Takker for svar!
Cocain og amfetamin har jo sine sær "lukt". Om det er luktfritt, så er det nok ingen av delene. Har aldri lukta på heroin, kan derfor ikke si noe om det. Kanskje det beste er å bare la vær. Ta det med på fest og la andre prøve, hvis de tør. Har sett folk ta ketamin, kan ikke være så mye annerledes enn det....
Sitat av Iecore piscis Vis innlegg
Cocain og amfetamin har jo sine sær "lukt". Om det er luktfritt, så er det nok ingen av delene. Har aldri lukta på heroin, kan derfor ikke si noe om det. Kanskje det beste er å bare la vær. Ta det med på fest og la andre prøve, hvis de tør. Har sett folk ta ketamin, kan ikke være så mye annerledes enn det....
Vis hele sitatet...
Det her må være det mest idiotiske og ansvarsløse tipset jeg har lest på en stund. Ta med en ukjent substans på fest og del ut til de som vil ha?

TS: Skaff deg et test kit og test greiene.
Sitat av Iecore piscis Vis innlegg
Cocain og amfetamin har jo sine sær "lukt". Om det er luktfritt, så er det nok ingen av delene. Har aldri lukta på heroin, kan derfor ikke si noe om det. Kanskje det beste er å bare la vær. Ta det med på fest og la andre prøve, hvis de tør. Har sett folk ta ketamin, kan ikke være så mye annerledes enn det....
Vis hele sitatet...
hahaah

Sitat av DfenZ Vis innlegg
Det her må være det mest idiotiske og ansvarsløse tipset jeg har lest på en stund. Ta med en ukjent substans på fest og del ut til de som vil ha?

TS: Skaff deg et test kit og test greiene.
Vis hele sitatet...
Ja blir vel fort det da.

At alt av substanser skal være hvitt pulver altså!!!
Sist endret av Heltenhelt; 7. januar 2017 kl. 19:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Det her må være det mest idiotiske og ansvarsløse tipset jeg har lest på en stund. Ta med en ukjent substans på fest og del ut til de som vil ha?
Vis hele sitatet...
Ser ikke noe problem om man advarer andre først, at man ikke vet hva det er.
Men ja, om verden er perfekt og en test kit er rett rundt hjørne, og man får testa det før man skal ut, why not?