Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2364
Hjelp!
Jeg har loka passordet og har visst svart et eller annet "smart" på sikkerhetsspørsmålene så jeg kommer ikke inn plutselig!
Jeg har forsøkt å ringe kundeservice i norge, men de tar ikke telefonen, og den passordgjenopprettingssiden deres ber meg ringe et nummer i statene - prøvde det, men den tjenesten takler ikke norsk format på telefonnummere når man skal bekrefte greier..

Noen som har vært borti det samme og vet hva jeg kan gjøre eller om jeg er fucked??

Jeg har to paypalkontoer, en jeg bruker aktivt, og en jeg laga for mange år siden som jeg ikke bruker, men jeg klarte å putte inn den jeg ikke bruker som mottager på en betaling... fml
Dette er framgangsmåten Paypal oppgir på sida si. Litt anderledes enn det du gjorde.
Du kan også sende mail til dem uten å logge på.
Håper dette hjelper litt.

1. Gå til www.paypal.no.
2. Klikk på Logg på øverst til høyre på siden.
3. Klikk på Har du problemer med å logge på?
4. Skriv inn e-postadressen du bruker for PayPal og klikk på Neste (hvis du har glemt hvilken e-postadresse du brukte, klikker du på Glemt passordet?)
5. Velg ett av alternativene og klikk på Neste.

Hvis du velger å motta en tekstmelding eller et anrop, kontakter vi deg på telefonnummeret som er registrert for PayPal-kontoen. Ikke lukk dette vinduet. Du må skrive inn koden vi gir deg her. Hvis dette telefonnummeret ikke lenger er i bruk, kan du velge et annet alternativ.
Hvis du velger å motta en e-post, sender vi en lenke til den primære e-postadressen i PayPal-kontoen din. Hvis du har lagt til en ekstra e-postadresse, kan du velge denne i stedet. Ikke lukk dette vinduet mens du finner e-posten vi sendte deg. Hvis du ikke finner den i innboksen din, må du kontrollere søppelpostmappen.

6. Når vi har bekreftet identiteten din, kan du opprette og bekrefte et nytt passord.
ja nei har jo forsøkt det da, den ber om kontrollspørsmål der og. tenkte mer på om noen har klart å komme i kontakt med dem over telefon
Var i helt samme situasjon for noen år siden. Hadde ikke logget inn på en stund (eller noe lignende), så jeg måtte svare på et kontrollspørmsål, som jeg selvfølgelig ikke kunne huske svaret på. Endte med at jeg måtte ringe dem, og kom gjennom til en hyggelig engelsktalende inder. Han snakket veldig enkelt og greit, og tilbakestilte innloggingen min, slik at jeg kunne registrere ett nytt kontrollspørsmål, og få tilgang til kontoen min igjen. Bare ring, de har jo norsk nr også, 800 56 330
ok rått!! da får jeg bare prøve videre på telefonen i guess.