Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1713
Jeg er en person som sliter veldig med å finne ett spill som jeg kan sitte å spille lenge, og masse. Jeg føler jeg har prøvd endel forskjellige spill, alt fra BF4 til Prison Arc. Men det er sånne spill som ikke er så morsomme i lengden. Kjeder jeg meg en fredagskveld kan jeg fint spille en time med prison arch eller payday men ikke en hel dag om det er det jeg vil. Det eneste spillet jeg har likt veldig godt har være GTA:SA har garantert 2000+ timer på SAMP.

Problet er det at jeg ikke helt finner spillet, er det noen av dere som har noen tips til spill, eller hvordan jeg kan finne spillet som passer?

Har dog veldig dårlig tolmodighet, og vil veldig gjerne få til ting fort :x

Brukte 500kr på BF4 før det kom ut og angrer noe grenseløst på det, har kun spilt det i 10 timer. Så fint om det finnes en beta eller demo ute jeg kan prøve.
Sist endret av Lorenzo; 19. januar 2014 kl. 01:10.
Hva liker du da?
FPS?
MMO?
Open World?
RPG?

Litt vanskelig å anbefale noe når du ikke sier hva du liker, utenom GTA:SA. Prøv GTA:V?
Heavy modded Skyrim er også veldig artig.
Sist endret av Xernox; 19. januar 2014 kl. 01:17.
Borderlands 2 er ett spill som er gøy lenge. Det er ett FPS-spill med preg av RPG.
Trådstarter
RPG, Freeroam - kanskje noe i den duren.
Helt ærlig har jeg rett og slett ikke klart å finne den perfekte kategorien for meg selv. Derfor jeg også er ute etter demoer.

Venter enda på GTA:V til pc.

Alle anbefalinger må være PC.
We got machetes!
Prøvt Assassins creed spillene? Jeg likte veldi godt den første, men de andre har jeg ikke likt noe særlig. Men har nettop lasta ned Den nyeste. Black Flag, da er du pirat ++. Veldi mye morro å gjøre i spillet synes jeg. Spiller også en del WoW, kun pvp da. Tar jo litt tid å komme til 90.. Men er jo haugevis med ting å gjøre der om du ikke har testa det ut. Men vil anbefale Assassins creed Black Flag på det sterkeste.
Trådstarter
Sitat av Junglemafia Vis innlegg
Prøvt Assassins creed spillene? Jeg likte veldi godt den første, men de andre har jeg ikke likt noe særlig. Men har nettop lasta ned Den nyeste. Black Flag, da er du pirat ++. Veldi mye morro å gjøre i spillet synes jeg. Spiller også en del WoW, kun pvp da. Tar jo litt tid å komme til 90.. Men er jo haugevis med ting å gjøre der om du ikke har testa det ut. Men vil anbefale Assassins creed Black Flag på det sterkeste.
Vis hele sitatet...
Jeg testa faktisk AC 3. Det var helt greit, men så mista jeg saven og gadd ikke mere.

Borderlands 2 skal jeg ta en titt på, noe sted jeg kan prøve det?
Sist endret av Lorenzo; 19. januar 2014 kl. 01:28.
Hvorfor ikke bare forsette med SAMP?

Spiller mye SAMP selv. Du spiller på RP server eller noe annet? ^^
Sitat av Lorenzo Vis innlegg
Borderlands 2 skal jeg ta en titt på, noe sted jeg kan prøve det?
Vis hele sitatet...
https://games.onlive.com/launch/trial/borderlands
Hvis du liker GTA og den sjangeren så vil jeg anbefale Mafia II og Sleeping Dogs.
Har nylig spilt meg gjennom disse selv og det er kanskje ikke allverdens med spilletimer i hvert spill, men er dog veldig underholdene og i samme stil som GTA.
Jeg kjøpte LA Noire her om dagen som også er ganske fett.
Ellers har jeg blitt anbefalt Saints Row spillene.

De jeg har nevnt er RPG og openworld. Er veldig fan av den sjangeren selv og er hele tiden på jakt etter den typen spill

Og hvis du ikke har spilt gjennom GTA Vice City så er det absolutt et konge spill!
Trådstarter
Boarderlands virka ikke hetl som min greie :/

Skal dog definitivt skjekke ut LA Noire og Mafia II
World of warcraft
GTA serien
Guild wars 2
Skyrim / oblivion spillene
Arma 3
Arma 2
Dayz ( mod ) litt lite content til SA atm.
Rust
League of legends.
Fallout serien
Sitat av Batterilader Vis innlegg
EVE Online!
Vis hele sitatet...
Han skrev i OP at han har dårlig tålmodighet, da er ikke EVE Online spillet for han.
Har nettop begynt å spille Oblivion, ettersom jeg digget Skyrim skikkelig. Jeg ble ikke skuffet i det hele tatt, questene i det spillet er dritartige, og du kan gjøre alt i ditt eget tempo!
Fallout: New Vegas - Et av de beste freeroam RPG-spillene.
Bioshock Infinite - Litt lineært, men dritbra RPG.
Dishonored - Bra SnikeRPG
Far Cry 3 - Veldig stort og åpent RPG-spill. Mange timer med gameplay
Red Dead Redemption - Laget av Rockstar Games, og er egentlig samme spillsystem som GTA bare en annen setting.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Red Dead Redemption må være det jeg kan anbefale deg mest, blir litt Cowboy GTA igrunn.
Har spilt igjennom det to ganger og må si det virkelig var et spill som appelerte til min litt sære smak, fantastisk historie der du føler at du blir involvert.
Multiplayer har jeg ikke spilt så mye av, så det kan jeg ikke fortelle noe om, kanskje noen andre freaks har satt seg inn i den delen?
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Sitat av Gig Vis innlegg
Red Dead Redemption må være det jeg kan anbefale deg mest, blir litt Cowboy GTA igrunn.
Har spilt igjennom det to ganger og må si det virkelig var et spill som appelerte til min litt sære smak, fantastisk historie der du føler at du blir involvert.
Multiplayer har jeg ikke spilt så mye av, så det kan jeg ikke fortelle noe om, kanskje noen andre freaks har satt seg inn i den delen?
Vis hele sitatet...
Er det kommet til pc da? Har ikke hørt noe om det.
Hvis du er glad i san andreas, vil jeg tro Saints Row 3 og/eller 4 er noe for deg. Har spilt en god del Saints Row 3, og det er absolutt å anbefale. https://www.g2a.com/saints-row-the-t...ey-global.html
Sitat av VampireMoney Vis innlegg
Hvis du er glad i san andreas, vil jeg tro Saints Row 3 og/eller 4 er noe for deg. Har spilt en god del Saints Row 3, og det er absolutt å anbefale. https://www.g2a.com/saints-row-the-t...ey-global.html
Vis hele sitatet...
Hvis vi først skal anbefale Saints Row spille så gå for 2eren. Liker den personlig mye mer enn 3 og 4, som jeg syntes blir alt for tullete for meg. Er gøy om du er et par kompiser som skal kødde rundt, men ikke noe jeg orket å bruke for mye tid på. Føler litt det samme som TS, sliter med å finne spill jeg liker godt og kan bruke masse tid på nowadays. Men Saints Row 2 er en type mer useriøs GTA men som fortsatt har en ganske dyp og meningsfull historie, mot Saints Row 3-4 som er bare tullete, uten dybde - Personlig mening
Sist endret av iSatan; 23. januar 2014 kl. 15:31.
Arma 3 er epic om du liker litt seriøse krigsspill.
Liker også veldig godt "Life" modden til A3. Brukt ca 400timer i det etter spillet kom ut av BETA (bare i life)