Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 568
Tidligere troll
auarn's Avatar
32 1
Tok opptak av en sang jeg ble ferdig med i går, og ønsker innspill. Har ikke fått orden på "musikkroken" min enda, så låten er rimelig upolert.
Brukte Audacity for å spille den inn.

https://soundcloud.com/scafli/you-wanna
Kanskje du kunne variert litt mer på gitarspillingen.. Gi litt mer av vokalen kanskje også.. høres ut som du nøler litt iblandt. Bare å spille inn mer og eksperimentere!!
Tidligere troll
auarn's Avatar
Trådstarter
32 1
Sitat av Manualah Vis innlegg
Kanskje du kunne variert litt mer på gitarspillingen.. Gi litt mer av vokalen kanskje også.. høres ut som du nøler litt iblandt. Bare å spille inn mer og eksperimentere!!
Vis hele sitatet...
Takk for tilbakemelding Manualah!
Enig i at gitaren er lite variert. Dette er en helt fersk låt, og jeg sang samtidig som jeg spilte.
Hvis det høres ut som jeg nøler på vokalen er det pga. at jeg var nervøs. Det skjer noe når jeg trykker på opptaksknappen- jeg får en spenning i kroppen som jeg ikke får ellers når jeg synger...