Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2027
Noen som vet når den nye cd`n til Metallica kommer ut?
De har akkurat gått i studio for å spille inn ny plate, så du må nok vente noen måneder...
WTF?
Darris's Avatar
Trådstarter
*Gleder meg*
tull, platen har vært under innspilling lenge men dem har akkurat gått inn for å FORTSETTE på innspillingen.
nFF Marshall
morten's Avatar
Skulle den ikke egentlig kommet ut i sommer?
WTF?
Darris's Avatar
Trådstarter
Har hørt noe slikt jeg å....men har ikke lest det noen plasser.

Gleder meg fordi
original reprint
xaff's Avatar
Aces-High har rett. Metallica har nå gått inn for å fortsette inspillingen fordi Hetfield har nettopp kommet ut av avrusning. Ellerno.

*glede seg mer en alle andre tilsammen*
WTF?
Darris's Avatar
Trådstarter
Hvorfor sluttet Jason i Metallica ( Tidligere Bassisten ).

Vill han bli erstattet av noen andre???
Sist endret av Darris; 5. mai 2002 kl. 14:42.
Jason sluttet pga at han var lei turnelivet og det som fører med det og selvsagt vil han bli erstattet,av hvem er fortsatt uvisst.
WTF?
Darris's Avatar
Trådstarter
Jason var jo den kuleste av alle da.

H.B.I.P

Head Bang In Peace
Sist endret av Darris; 5. mai 2002 kl. 14:42.
Holder sikkert å skrive det en gang,Skrives forresten JASON
Har hort rykter om at Jason skal begynne igjen i metallica igjen, men er kanskje ikke sant.
WTF?
Darris's Avatar
Trådstarter
Håper det er sant....
Better than thou.
Trodde Metallca eller whatever var sellouts jeg..?
WTF?
Darris's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Carlo
Trodde Metallca eller whatever var sellouts jeg..?
Vis hele sitatet...
huh???
Better than thou.
Akkuratt det jeg sier..?
Opprinnelig postet av viggo
Hvorfor sluttet Jason i Metallica ( Tidligere Bassisten ).
Vis hele sitatet...
Han sluttet pga ryggproblemer( for mye headbanging)... men en like viktig grunn var at han ikke fikk drive med sideprosjekter mens Metallica hadde pauser.... han er nå med i et annet band, husker ikke navnet.
Han følte også seg veldig dårlig behandlet av Hetfield, ettersom han i mange år har kommet med melodier, men de har bare blitt sagt nei til av de andre i bandet.
Sist endret av Xarion; 5. mai 2002 kl. 20:31.
Opprinnelig postet av Xarion


han er nå med i et annet band, husker ikke navnet.
Vis hele sitatet...

Echobrain
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Opprinnelig postet av viggo
Jason var jo den kuleste av alle da.

H.B.I.P

Head Bang In Peace
Vis hele sitatet...
hmm, har altid syntes at Cliff Burton eide Newsted på bass.
Bare synd han måtte forlate oss
original reprint
xaff's Avatar
Jason skal begynne i Sepultura. Han har spilt med dem flere ganger før også.

polle: Cliff Burton var tøff. Et sant tap.
Unnskyld meg, men ble ikke Sepultura oppløst i 1997 eller noe?
▼ ... over en uke senere ... ▼
OK!

1.: Jason skal seff ikke begynne i Sepultura, og ja, han sluttet pga. både ryggproblemer samt at han ikke fikk lov til å drive med sideprosjekt.
2. Metallica bedyrer at cd kommer til neste høst
3. NEI! Metallica er ikke sellouts. De selger ca. 7-8 mill cder mindre av hvert album nå enn før - hvordan i alla hel€ kan det være sellout.
4. Metallica er var KONGE i går, der er KONGE i dag og kommer til å være KONGE i morgen!
original reprint
xaff's Avatar
Synes å huske at Jason skulle begynne i Sepultura, og bandet er nok ikke oppløst, ettersom de ga ut Nation i 2001.

Så klart, jeg kan ta feil.
hehe...dette minner meg litt om meg i yngre dager.. Det var stadig diskusjon om Metallica og hvem som var best i bandet.... men jeg for min del digga Guns'n Roses...(diggresjon)
Opprinnelig postet av Xaff
Synes å huske at Jason skulle begynne i Sepultura, og bandet er nok ikke oppløst, ettersom de ga ut Nation i 2001.

Så klart, jeg kan ta feil.
Vis hele sitatet...
Seff, kan jeg også ta feil, men jeg tror kun han var med å synge på et Sepultura album. Det var aldri snakk om å begynne der. Tror faktisk det var en sang eller to på Nation albumet...