Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 822
Hvordan kan det ha seg at når jeg streamer radio, f.ex fra digitallyimported.com som jeg gjør mye, vil ikke winamp lenger vise hvem artisten er og hva sangen heter. Kan ikke finne noen innstillinger som sier at den ikke skal gjøre det.

Det som er så gøy er at den gjør det på en annen maskin med akkurat samme winamp versjon på samme kanal.
Streamer jeg med winamp3 så vises det fint, men den kræsjer jo hele j.... tiden.

Hvis noen hadde hatt en løsning på problemet mitt hadde det vært fint.
Jeg vil anbefale at winamp drar seg til helvete bruk music match juke box det er et av de beste musik spillerne ute
Better than thou.
Det blir det samme som "Jeg har et problem med IE." "BRUK OPERA FOR FAEN I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"..
Winamp ER bedre enn MusicMatch Jukebox dritten. MMJ er tung som faen, vanskelig å bruke (litt hvertfall) og generelt dårlig. Dessuten er winamp 100% gratis. Og "Jeg vil anbefale at winamp drar seg til helvete bruk music match juke box det er et av de beste musik spillerene ute" var den setningen jeg har sett med flest stave, og gramatiske, feil på nFF noensinne.
Trådstarter
71 0
æ æ ikkje noe gla i music match jukebox, eller hva det nå heter. har innstallert det en gang, men aller mer, cpu og ram fløy jo i været.

det hadde vært hyggelig om noen fortsatt kunne hjelpe meg med problemet mitt.
har du prøvd å bare avinnstallere og innstallere på nytt? hender det funker, hvis det er etellerannet som har føkka seg.. har jeg gjort noen ganger med min winamp hvertfall, istedet for å begynne å klundre med innstillinger ;D
Trådstarter
71 0
har vel cirka avinnstallert og innstallert noen ganger ja, men det som er så pissetrengt og irriterer meg mest er hvorfor det vises helt normalt på en annen datamaskin jeg har.

Kan det være at det rett å slett er WIN2K som ligger å føkker opp det hele