Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 11319
Heisann!

Jeg elsker den serien og har spesielt en episode jeg kunne ha tenkt meg å sett igjen, men jeg finner den ikke igjen. I den episoden så skal Mia og Frank ha Jøden på besøk hjemme hos seg og han skal sove der. Og Frank er ikke særlig begeistret over dette og blir muggen.

Frank bruker ofte orde Jøde mot han og mia reagerer. Frank går for å si unnskyld, men blir fort sur på han å sier "Nå blir du jødete igjen"

Er det noen som igjenkjenner denne episoden? Hvilken episode og sesong er dette?
Trådstarter
17 4
Sitat av Darko Vis innlegg
Vis hele sitatet...



Det er nettopp denne! Vet du hvor jeg kan se denne episoden med norsk tekst, helst gratis? Denne serien er fjernet fra netflix for en eller annen grunn
Jeg så alle sesongene av Klovn på TV2 Sumo med norsk undertekst for et års tid siden... vet ikke om de er tilgjengelig der enda..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Den er borte fra TV2 Sumo. Er den stadig på Netflix? Føler meg nokså komfortabel med dansk, men en god del ord jeg sagdens ikke kan forstå. Relativt dårlig kvalitet i bukta, også.
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Den er borte fra TV2 Sumo. Er den stadig på Netflix? Føler meg nokså komfortabel med dansk, men en god del ord jeg sagdens ikke kan forstå. Relativt dårlig kvalitet i bukta, også.
Vis hele sitatet...
Serien er ikke på norsk netflix hvertfall. Filmen er da.
Sesong 1-6 ligger på bukta med hardcoded engelsk tekst.