Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1317
Noen som vet hvilke Rc som har kjangs til å teste positivt på f.eks standar urinprøver. Tror de bare viser benzo, thc, amf, mwthamf og opiat oom ikke mer da.

Siden mange av rc som har samme f.eks 3,4 methylendioxy vil slå ut på samme ting? MFPV og MDMA f.eks, men de er jo rake motsetninger i effekt.

Jeg vet mdpv ikke slår ut på noe i ren form, buphedrone slår ikke ut heller. Men her for noen uker tilbake hadde jeg tatt både methylone, 4-mec, mdpv, og jalla kjappe der mdai (mdai fra en jævli dårlig plass) og jeg hadde fått i jeg am-x eller jwh-x ved å bomme røyk med ei uten å vite det var i den. Gate syntetisk, sikkert kutta! Og så erdet positivt på methamfetamin!
Damn, men jævlig vanskelig å vite hva som gjorde det.
Hva er mest sannsynlig? Methylone eller mdai? Uansett ble den negativ to dager etter, da.tok jeg mdpv for sjekke om den var snill.

Jeg er ganske sikker på at alle fluroamfetaminene vil slå ut på det.
Men noen som vet om 2-fma eller methiopropamine eller
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har hørt at jwh slår ut på tester, men har ingen sikre kilder på det :/
Har aldri hørt om noen RC som slår ut på urinprøver.

Urinprøver hos politiet (hurtigtest) slår hvertfall ut på det samme som denne

http://medishop.no/produkter/narkoti...FaUtmAodpkP1mQ


Om det slår ut på mer om det blir sendt til analyse vet jeg ikke.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Cherie's Avatar
Trådstarter
Mdai, 4-mec eller methylone slo ut som amfetamin og methamfetamin.

Men da igjen, etter en helg med ekte meth, amf og subtex pissa jeg rent tirsdag til tross for opiat og amf natt til mandag og meth natt til søndag. Ok, d var 2/3 dass vann i begeret for jeg turte ikke levere rent piss heller. Så mye feil med testene. Men den gangen jeg testa positivt på meth hadde jeg inntatt syntetisk cannabis fra en venninde som kjøpte d på gata (kunne vært blanda med meth) 4-mec, mdai, og methylone. Tok og mdpv... Men kutta ut alt utenom mdpv, og ble helt ren igjen.

Kan man kjøpe slike urinstix selv? Ville vært spennende å testa

Ok, sjekka linken nå, takk. Noen som vet hvor mange tester d er i pakka? Og evt. Hva vil methylphenidat slå ut som på hurtigtest? Ikke en dritt?