Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1584
Hei, har tatt ethylone krystaller ikveld med en kompis, for det første så hadde jeg mye mer toleranse enn kompisen min.

Tok en stor stripe først og alt var helt konge, så om en time tok vi enn litt mindre, så bestemte vi oss for å bare chille og vente med å ta, gikk en time uten at vi tok noe mer, jeg begynte å få skikkelig nedtur verre enn MDMA nedturen.

Så spørsmålet mitt er hjelper det å ta en eller to tolvon for å sove mens nedturen pågår? Eller er dette dumt?
Sist endret av Micotin; 4. mai 2012 kl. 02:00.
Micotin's Avatar
Trådstarter
4 0
Mye til hjelp missjones -.- dette er rusmiddelforumet/rc

Altså det jeg lurer på er når jeg begynner å få nedturen
snart igjen så lurer jeg på om det går greit å ta en eller to sovepille (tolvon)?
Har dessverre ingen personlig kjennskap med Tolvon, men fant en gammel tråd til deg. Håper den er til noe hjelp.
Sitat av Micotin Vis innlegg
Hei, har tatt ethylone krystaller ikveld med en kompis, for det første så hadde jeg mye mer toleranse enn kompisen min.

Tok en stor stripe først og alt var helt konge, så om en time tok vi enn litt mindre, så bestemte vi oss for å bare chille og vente med å ta, gikk en time uten at vi tok noe mer, jeg begynte å få skikkelig nedtur verre enn MDMA nedturen.

Så spørsmålet mitt er hjelper det å ta en eller to tolvon for å sove mens nedturen pågår? Eller er dette dumt?
Vis hele sitatet...
Nå har jeg ikke tatt ethylone, men jeg har prøvd methylone. Synes ikke methylone ga noe nevneverdig nedtur. Tolvon vil gjøre deg trøtt, men du vil også være rimelig råtten imorgen. Jeg skulle vært bra ille om jeg tok tolvon for å få sove.

Sitat av missjones Vis innlegg
Dummhet er jo å ta narkotika i utgangspunktet men det hjelper ikke å fortelle deg her :P
Vis hele sitatet...
Så jeg har gått rundt å vært en idiot store deler av livet?
Mulig det, men du har ingen rett til å stå på noen høy hest å peke likevel. Det sier nemlig mer om deg enn om meg.

Dessuten så er ikke ethylone narkotika. Narkotika er kun er juridisk definisjon, ingenting mer. Så viss kaffe havner på listen, så er det også narkotika.