Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1496
Sykkeldel-entusianst
5 0
Hei!

Er en irvig psykonaut, og har mer eller mindre nylig funnet ut at verden er sinnsykt stor, og mulighetene skummelt mange, når rc chem'sa fant veien oppe "kofferten" min. (jfr fear and loathing) Har forøvrig mangeårig erfaring med de "ulovelige" stoffene, og liker mengder

Har til nå prøvd 4aco-dmt, og 4-ho mipt. Skjønner at jeg må lage flere tråder her, for spørsmålene er mange, men here goes ang acetoxy:

Fikk en grammer med vidunderet i posten, som jeg så blanda ut i tilmålt mengde vann, så jeg kunne dosere med ei 5ml pumpe.

Var på helgeparty, og tok ikke frem "soppvannet" før uttpå morraen dag to.... Alle trippa heftig på lsd natta i forveien.

Doserte så folka opp med 20-50mg, litt forskjellig.... Tok selv 50.

Problemet er at de fleste blei jævlig døse/søvnige..... Riktignok på en sinnsykt koselig måte, men flere sovna, andre snakka om amfetamin(huff)......

Selv snuste jeg i meg en bitte liten kapsel MDA, og blei ikke spes søvnig.....!

Gikk så, etter ganske kort tid, mer eller mindre amokk med acetoxypumpa.... 100-150mg.......

Resulterende form: Jeg var så rå, at jeg kunne gått rett opp glassveggen på olso plaza! Hadde jeg blitt angrepet av 50 elitesoldater, hver med 5g prima coke i trynet, med kniver og balltre, hadde bare ledd rått av dem!!!! Hadde løpt i ring rundt dem, og knytta knute på hver enkelt, mentalt og fysisk, annenhver av dem...... All while laughing merrily, making clerver remarks and humorous comments!

Syyyyyyykt!

Null mer MDA...... Noen forslag til rc substitutt? Har jo hørt om mephedrone og de derre bromo greiene, men er skeptisk.....

Trypton Suse
Methylone, ethylone, 4-mec og d er lovlig, mephedrone og bromo er ulovlig. Smell på no fart som 3-fa, mdpv eller ethylphenidat som er lovlig
MDAI er lovlig, prøv rundt 200mg. fløy på 35mg 2c-d, 175mg mdai og 30mg 4-aco-det igår =) artig det, tenkte å øke litt idag kanskje.