Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2026
Hei

Har snart tenkt å prøve ett 2C-x stoff, og står mellom 2C-C og 2C-D, siden begge er ganske kortvarig (i motsetning til 2C-E og 2C-P), og er enkel å anskaffe. Men hvilken skal jeg gå for? Er det stor forskjell på disse 2? Bivirkinger? Dødelighet? Fortell dine erfaringer
Du kan sjekke litt rundt dette med hukommelse og 2C-D, noen mener de har tatt små doser og husket ting de har lest utrolig bra på det. Har ikke prøvd 2C-D selv, men 2C-C syntes jeg var ganske lite givende (selv om trippen i seg selv var bra). Det hadde vært interessant om noen her på forumet hadde prøvd ut dette med hukommelse og 2C-D hvertfall.
2C-D føltes veldig stimulerende, lite visuelt men veldig spesiell "headspace", der tanken går lynfort. Veldig lite truende.
2C-C er veldig sløvende, ikke stimulerende. Fin kroppsfølelse, og en skikkelig stein tripp. Er mer visuelt.

Komboen var fin, men syntes fortsatt 2C-I, 2C-B og 2C-E var myyyyye bedre. 2C-D var spesielt på grunn av et positivt tankekjør, men ikke noe å skrive hjem om.
Såvidt jeg vet har ingen dødd av de.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Aldri prøvd noen av dem, tror 2C-B eller 2C-E kunne gitt en mye bedre opplevelse. Dessuten er disse også mer testet.

2C-I kan også vurderes om du først vil prøve 2C-X, men ikke like sterkt.

Er det noe du bør holde deg unna pga overdose er det 2C-T7.

Lykke til!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Muradi Vis innlegg
Hei

Har snart tenkt å prøve ett 2C-x stoff, og står mellom 2C-C og 2C-D, siden begge er ganske kortvarig (i motsetning til 2C-E og 2C-P), og er enkel å anskaffe. Men hvilken skal jeg gå for? Er det stor forskjell på disse 2? Bivirkinger? Dødelighet? Fortell dine erfaringer
Vis hele sitatet...
Jeg har nettopp erfart begge 2. Min favoritt er 2c-d, og ble fort favoritten blant alle 2c'ene. 2c-c er utrolig avslappende, sovnet flere ganger når jeg har prøvd, men absolutt en opplevelse å ta med.

2c-d derimot er det mye mer futt i. Jeg starta med lave doser for å prøve meg fra. Veldig stabilt i små doser, men ikke veldig givende. Økte dosene betraktelig etter ett par ganger, og havna på 80-90mg og det var bare supert. Det visuelle var utrolig artig og at man kan rangere dosene fra 5-100mg gjør det veldig enkelt å dosere.

Jeg ville gått for 2c-d om du ikke vil ha en sofa tripp.