Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2697
Hei,

Har akkurat bestilt 1g med MXE, lurer bare litt på hvordan det går mtp tollen osv.. Noen som har noe erfaring med dette? Og hva burde man si (eller ikke si) hvis man blir innkalt til avhør eller lignende?

Det er sikkert hundre tråder om dette fra før av, men jaggu fant jeg ingen.

Takk Freaks!
Jeg har ikke noe erfaring med MXE, men går ut ifra at narkohundene er trent opp til å lukte det, og da kan det bli stoppet i tollen. Eller om du har bestilt fra en nettside tollerne er kjent med.
Om du blir innkalt til avhør kan du bare si at du ikke vet noe om stoffet. Man har ikke ansvar for egen post i Norge og jeg går ut ifra at du bestilte med SpendOn/kontanter/BitCoin og ikke bankkort, så da er det begrenset hva politiet kan spore opp med mindre de virkelig går inn for det.
Det siste du sier stemmer nok godt, Oscarius. Men at narkohundene er trent opp til å lukte MXE er heller tvilsomt. Det går nok kun på de vanlige stoffene som amfetamin, heroin, kokain, MDMA osv. og ikke relativt ukjente research chemicals. Med det sagt er det alltid en viss risiko for at det blir stoppet, men da er det som sagt bare å nekte kjennskap til alt som har med dop å gjøre.
Sist endret av Moreagain; 11. januar 2012 kl. 14:36.
Sitat av Oscarius Vis innlegg
Jeg har ikke noe erfaring med MXE, men går ut ifra at narkohundene er trent opp til å lukte det, og da kan det bli stoppet i tollen. Eller om du har bestilt fra en nettside tollerne er kjent med.
Om du blir innkalt til avhør kan du bare si at du ikke vet noe om stoffet. Man har ikke ansvar for egen post i Norge og jeg går ut ifra at du bestilte med SpendOn/kontanter/BitCoin og ikke bankkort, så da er det begrenset hva politiet kan spore opp med mindre de virkelig går inn for det.
Vis hele sitatet...
Hunder er da ikke trent opp til og lukte mxe,hva får deg til og tru det?
MXE står ikke på narkolisten, så det verste som kan skje er at det blir beslaglagt og at du taper pengene.
Takk for svar!
Går det an å eyeballe dette stoffet? Vet det er meget potent. Vil bare holde meg mellom 40-50mg, skal selvfølgelig ta en allergitest på det først.

Noen som har erfaring med dette uten mg. vekt?
http://i56.tinypic.com/2d7eh4p.jpg

Her er bilde av ca 100mg

Denne mynten er 0.7mm mindre enn 1 krone mynt. Så er ganske lik, skal ikke være umulig og eyeballe nå Brukte selv dette bildet første gangen jeg prøvde mxe pga. jeg manglet vekt da
Sitat av lilletassen Vis innlegg
Hei,

Har akkurat bestilt 1g med MXE, lurer bare litt på hvordan det går mtp tollen osv.. Noen som har noe erfaring med dette? Og hva burde man si (eller ikke si) hvis man blir innkalt til avhør eller lignende?

Det er sikkert hundre tråder om dette fra før av, men jaggu fant jeg ingen.

Takk Freaks!
Vis hele sitatet...
Værsågod:
Har vel mykje erfaring med MeXico, MKet, eller kva vi kan kalle det i
Vårt Lille Land. Vert nok illegalt rimeleg snart; dette er eit potent RC.
Og fint - i rett dosering og ikkje minst setting.

Har sjølv site og frykta tollsjekk/beslag/brev/avhøyr, men har enno
"til gode" å oppleve dette i denne samanheng.
I eit evt. avhøyr veit du ingenting.
Alt har funne vegen til rett postkasse her. MEN:

VÆR FORSIKTIG!!!!!!
Eg har opplevd altfor mange tilstandar ved og med dette kjemikaliet:
egodød, epilepsianfall, folk seier dei "ikkje føler kroppen sin
lenger," fullstendig kommunikasjonssvikt, ambulanse involvert, ja..altfor
mykje og mange.

Mvh.
Sitat av psymin Vis innlegg
folk seier dei "ikkje føler kroppen sin lenger,"
Vis hele sitatet...
Det er vel ikke så rart når MXE er et dissosiativt anestetikum.
Sist endret av Moreagain; 15. januar 2012 kl. 10:41.
Hentet akkurat pakken fra posten, blir moro å teste!
Sitat av lilletassen Vis innlegg
Hentet akkurat pakken fra posten, blir moro å teste!
Vis hele sitatet...
Ver forsiktig med doseringen , spesielt siden du eyeballer dosen din, noe som ikke er særlig smart å gjøre, uansett hva du tar.
Har du råd til kjemikalier på nettet så har du også råd til en vekt med 0.001 g presisjon fra DX..
Husk at det er bedre å ta litt for lite av stoffet enn litt for mye av det.
Lykke til.
Sist endret av Smile; 16. januar 2012 kl. 17:43.
Takker for linken! Da var en bestilt.
Sitat av lilletassen Vis innlegg
Hentet akkurat pakken fra posten, blir moro å teste!
Vis hele sitatet...
God tur!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Kunne vi få en tilbakemelding på MXE'en? Venter selv 500mg av dette i posten og er spent som en erigert penis.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Liten update:

Helt fantastisk stoff. Selv ved mengder på 10-20mg ga en total smertestillende effekt på en venn av meg som må spise over 10*50mg tramadol dagen for å hele tatt kunne bruke armen. Jeg brukte ca. 300mg i løpet av en dag. Startet om morgenen med små doser (10-30mg), både nasalt og under tungen. Og helt til kvelden og utover natten (2-3 tiden kanskje)? Redoserte ca. hver 30-60 min. Mye cannabis ble innhalert samme dagen. Ingen badtrip, whatsoever. Musikk ble fantastisk. Jeg satt i stolen, satt på favorittmusikk, lukket øynene og jeg svevde rundt i ett mørkt tomt rom med stolen, med stimulerende, euforisk, beroligende, hallusinogene effekter. Ingen ettereffekter. Varte ganske lenge (4-6 timer).