Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1289
Har skaffa meg Ethylone og lurer litt på om noen vil dele erfaringer om dette? Og spesielt da om det er like bra eller bedre i nesen som i en drop. Synes det virker som flere dropper dette enn nasalt, jeg synes ikke det svei eller var dårligere. Men tok så lave doser at det skulle vel ikke gitt meg noe særlig uansett.

Erfaringer?
Dose?
Best og sniffe eller droppe?

Tok ca 200 gr i to kapsler og svelgte. Kjenner euforien ja, kjennes lignende 4-mec granulates bare at jeg har mer kontroll nå. Men er absolutt påvirka! Ikke stimulerende, det er mer bedøvende og jeg kunne sikkert sovet godt. Kjennes mer ut som en downer. Veldig avslappa og nyter musikk, er mindre påvirket nå enn i stad tror jeg.

Dumt man ikke blir mer våken enn trøtt, Man må sikkert blande det med noe anna RC for å få en bedre effekt og våkenhet om man ikke vil være sløv.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg har blandet det noen ganger med 2FA. Da blir det litt mer speedy, men samtidig avslappet, følsomt og sanseforsterket. En god kombinasjon. Halveringstiden er også relativ lik, så det glir over samtidig. Kjører forøvrig disse tingene rektalt. De har bedre biotilgjengelighet i slimhinnene, og det er det endel av i tarmen. Nesa mi tåler ikke mer av etsende pulver.
Høres ikke særlig godt ut og etse endetarmen sin heller akkurat :P