Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3121
Hei, Jeg har lenge lest om diverse psykedeliske stoffer og har lyst til og teste ut dette. Ringte kontakten min og fikk høre at AMT er det eneste som er i området nå. Var litt skeptisk siden det er et research kjemikalie og at jeg har lyst til og lese meg litt opp på dette føre jeg begir meg ut på noe helt nytt noe.

Har lest meg litt opp på Erowid om dette. Men jeg vil også høre hva andre freaks mener om dette stoffet. Både positive og negative sider

Har aldri prøvd noe annet en hasj så jeg regner med at hvis jeg velger og prøve ut AMT vill det gi meg en helt annen opplevelse.

Kom gjerne med linker som kan være nyttige

Glemte og legge til at jeg lurer på hva jeg burde gjøre under en slik trip. Alt fra mat, belysning, musikk og setting
Står en del om det her http://www.bluelight.ru/vb/threads/3...nd-incarnation

Lønner seg og sjekke utenlandske forum, er som regel en god del mere informasjon der enn på freak
Trådstarter
37 4
Er det lov og diskutere pris på forumet her? lurer bare på om prisen jeg har fått er rimelig eller overpriset :P
Nei. Prisdiskusjon er ikke lov.
Svar på spørsmålet ditt : Den er både rimelig og kan være overpriset. Det kommer nok mer ann på økonomien din og eventuell interesse for dette stoffet + Tilgjengelighet.

Hadde dette vært et stoff jeg hadde lett lenge etter, samt fantes lite av hadde jeg mest sannsynlig brukt mer penger enn om det fantes mye av dette. I tilleg kommer det ann på hvor mye penger du faktisk er villig til å betale for en eventuell opplevelse.
Trådstarter
37 4
Kanskje et dumt spørsmål, men Er AMT lovlig her i Norge?

sitat fra Erowid Before February 2003, Erowid had received a handful of unverifiable reports of hospitalization after high-dose (over 60 mg oral) AMT ingestion.

Er 60 mg jeg får hvis jeg bestemmer meg for og prøve dette. Burde jeg heller da starte med 30 mg vente et par timer for og så ta de resterende 30 mg hvis jeg føler for det da?
Sitat av l0cro Vis innlegg
Er 60 mg jeg får hvis jeg bestemmer meg for og prøve dette. Burde jeg heller da starte med 30 mg vente et par timer for og så ta de resterende 30 mg hvis jeg føler for det da?
Vis hele sitatet...
Heller 40 først, og justere med de siste 20 .. av erfaring trenger du mindre når du skal tilbake fra nedturen, og da får du mer ut av det du har Erowid mener 20-40mg er "common" dose, så med mindre du har lavt stoffskifte og veier 40 kilo bør det uansett ikke være overdose..

Sitat av l0cro Vis innlegg
Kanskje et dumt spørsmål, men Er AMT lovlig her i Norge?
Vis hele sitatet...
På generelt grunnlag er alt som ikke er spesifikt ulovlig, lovlig. Mener jeg har hørt at også derivatloven er opphevet, men jeg har ikke kilder..

AMT står ikke på narkotikalisten.
Trådstarter
37 4
hvordan skal dette drikkes? er det bare og putte det rett i et glass med vann for og så drikke det?
Sist endret av l0cro; 5. februar 2012 kl. 03:23.
Sitat av l0cro Vis innlegg
sitat fra Erowid Before February 2003, Erowid had received a handful of unverifiable reports of hospitalization after high-dose (over 60 mg oral) AMT ingestion.
Vis hele sitatet...
Sikker på at du ikke tenker på 5-meo-amt a? 5-meo-amt er et veldig ustabilt stoff som folk har havnet på sykehuse av i så små doser som 5mg men også i høye doser som 50mg, lest om flere folk som tror AMT og 5-meo-amt er det samme(noe det ikke er)å har derfor dosert 5-meo-amt`en som det skulle vært AMT. Både lest og prata med folk som har tatt AMT i doser alt fra 20-100mg som det har gått helt fint med.

Oral AMT Dosages
Threshold 5 - 15 mg
Light 10 - 25 mg
Common 20 - 40 mg
Strong 30 - 60 mg
Heavy 60 - 80 mg


Oral 5-MeO-AMT Dosages
Threshold .5-1.0 mg
Light 1 - 3 mg
Common 2 - 6 mg
Strong 4 - 10 mg
Heavy 6 - 15 mg

Bare av å se på doseringene av de forskjellige substansene kan man se for galt det kan gå viss man tror AMT og 5-meo-amt er det samme stoffet.

Til trådstarter: Av det jeg har lest, hørt og observert har AMT mye svakere psykedelisk virkning ifohold til de mange andre tryptaminene, stoffet har dog en litt mer empatogenisk effekt som kan være mer lignende MDMA, MDA, mefedrone, methylone. Men viss man skulle tatt AMT i høye doser tviler jeg ikke på at de psykedeliske effekten vil blomstre for fullt.
▼ ... over en måned senere ... ▼
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Noen som vet om oppbevaring har noe å si(tap av kvalitet)? Har 500mg liggende som jeg ikke skal bruke før om ca. 1 mnd.
Sist endret av lex123; 19. mars 2012 kl. 10:32.
Sitat av lex123 Vis innlegg
Noen som vet om oppbevaring har noe å si(tap av kvalitet)? Har 500mg liggende som jeg ikke skal bruke før om ca. 1 mnd.
Vis hele sitatet...
Selve effekten vil ikke bli påvirket av lagring, men pulveret har veldig lett for å ta til seg luftfuktighet og klumpe seg/bli "sticky".. Selv har jeg hatt 2g MPA i en pose i brystlomma på jobbskjorta i rundt en måned, og selv om det ble litt potetmelaktig mot slutten, merket jeg ikke tap av kvalitet.