Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 5736
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du leser artikkelen er det ikke politiet som har spredd ryktene om farlig ghb i byen, det er innbyggere, og politiet undersøker det. Hvis du leser er det mange i tråden her som også sier det er farlig, og forskning som viser det. Så den med minst peil her ser ut til å være deg, naiv som faen i allfall siden du tror ghb er så ufarlig at du engasjerer deg for å latterliggjøre at det er farlig og dermed bagatelliserer risikoen med det. Klapp klapp for deg
Vis hele sitatet...
Jeg har da vel aldri skrevet at GHB er ufarlig, men så farlig som enkelte påstår er den ikke (for seg selv). Hvis du leser tråden en gang til, så vil du se at mange også har skrevet at farligheten av GHB er oppblåst så til de grader. Hvorfor er du så spydig forresten?
Anonym bruker
"Tom Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har da vel aldri skrevet at GHB er ufarlig, men så farlig som enkelte påstår er den ikke (for seg selv). Hvis du leser tråden en gang til, så vil du se at mange også har skrevet at farligheten av GHB er oppblåst så til de grader. Hvorfor er du så spydig forresten?
Vis hele sitatet...
Risikoen med ghb er ikke oppblåst bare fordi det har gått bra for de som påstår det. Mener ikke å være spydig men syns dette blir for dumt/trist dessuten er trådstarter som spør 15 år eller noe. Jeg har venner som har dødd av ghb alene og med alkohol og har venner som har vært avhengig av ghb i mange år, har venninner som har blitt voldtatt neddopa på det, kriminelle kompiser som har blitt tvunget i det under kidnapping for å presses for info, jeg korka over selv når jeg var 19 og det var når jeg var ung og dum/naiv og trodde at det var ufarlig så lenge man målte opp riktig.
Forskning viser at det er dødelig å ta ghb alene også, ikke bare blanda med andre ting og jeg syns folk skal forholde seg til forskningen og ikke egne synsinger fordi de har vært heldige når de har dytta det i seg selv.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Risikoen med ghb er ikke oppblåst bare fordi det har gått bra for de som påstår det. Mener ikke å være spydig men syns dette blir for dumt/trist dessuten er trådstarter som spør 15 år eller noe. Jeg har venner som har dødd av ghb alene og med alkohol og har venner som har vært avhengig av ghb i mange år, har venninner som har blitt voldtatt neddopa på det, kriminelle kompiser som har blitt tvunget i det under kidnapping for å presses for info, jeg korka over selv når jeg var 19 og det var når jeg var ung og dum/naiv og trodde at det var ufarlig så lenge man målte opp riktig.
Forskning viser at det er dødelig å ta ghb alene også, ikke bare blanda med andre ting og jeg syns folk skal forholde seg til forskningen og ikke egne synsinger fordi de har vært heldige når de har dytta det i seg selv.
Vis hele sitatet...
Kondolerer, det er trist at du har så mange negative minner knyttet til stoffet, men det må også nevnes at stoffet i seg selv er en helt nøytral ting, det er hvordan det blir brukt som avgjør utfall.

Hvis man vet konsentrasjonen av GHBen og bruker vett, så skal det godt gjøres å dø av det. Med vett mener jeg - måle opp dosering, ikke redosere for fort (kjenne etter hvordan den siste inntatte dosen påvirker en), ikke blande med andre stoffer (hverken downers eller upers) og passe på de man er sammen med. Man sovner dypt mye fortere enn man klarer å påføre seg en dødelig overdose på det viset. Har eksperimentert en god del med GHB for ett par år siden, gikk glimrende.

Poenget er at folk bør ikke demonisere stoffet bare fordi de ikke kan bruke det riktig eller hørt ditten og datten om hvor farlig det er og hvor mange har blitt voldtatt, ranet og torturert ved hjelp av det. Det er bare et molekyl. Hvor mange har ikke blitt voldtatt, drept, ranet, begått selvmord, kjørt over folk eller rett og slett overdosert av alkohol? Mange, mange flere.
Når det gjelder dette i Ålesund vet jeg det det er lagt ut innlegg fra ansatte i kommunen om at GHB og kokain i området trolig inneholder fentanyl.
Høres litt spesielt ut med fentanyl i GHB med tanke på døligheten så om det har rot i virkeligheten hvet ikke jeg.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Ikke ta med colaflasken med GBH om du vet du skal drikke Alkohol. Bestem deg for å takke konsekvent nei til en kork om du blir tilbudt, og har eller jobber med å få promille. Snu og gå til noen andre folk på festen, slik at du ikke blir blivende og fristet.

Aldri mix GHB med noe annet som sender deg nedover.
Jeg har overdoset ordentlig, typ medisinsk behandling eller død, tre ganger. Så vidt jeg kan huske var GHB involvert i to av overdosene, sammen med piller (benzo), Oxykodon og Alkohol.

Jeg har tatt mye nedoverdop og mixet på alle måter (Benzo + Opiater, Opiater + Alkohol, Benzo + Alkohol eller alle tre samtidig) og det har gått bra så og si hver eneste gang.
De få gangene GHB har blitt med i mixen har jeg holdt på å dø, dævve, stryke med. Fordi det skal så jævlig mye mindre til enn du tror.

Bland med Cannabis eller for en helt orgasmisk rus - GHB og god Amfetamin. Aldri før har jeg opplevd en mer intens, euforisk og fysisk behagelig orgasmisk rus, enn GHB (eller GBL?), Amfetamin og røykings!

Bare ikke bland det med nedovergreier er du grei
Vis hele sitatet...

Kan du spesifisere litt? Ifht når du sier du har blandet benzo, opiater og GHB?
Hvor mye benzo og hvilke/hvor mye opiater er det da snakk om?
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
GHB er et fantastisk artig stoff, og er rimelig trygt om du bruker det på rett måte.

Dama eeeeeeeelsker kork