Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 5301
Hei!

Drog meg noen linjer igår med speed, og har ikke sovet enda. Vært våken i litt over 24timer. Jeg tok 2 stk Rivotril for 2 timer siden (aldri prøvd rivotril før), og jeg føler meg helt idiot!

Er dette normalt? Konsentrasjonen er dritt og balansen er dårlig pluss jeg er svimmel på en merklig måte.. Merklig rus, vansklig og forklare

Men uansett, tok rivotrilene for jeg har hørt at det skal få vekk "nedturen" fra amfetamin, stemmer dette?

Denne rusen er vertfall helt på tryne. Vet ikke om jeg skal flire eller bare grine...

Takker på forhånd for raske svar! Og jeg beklager rotete innlegg.

Drog den siste linjen kl 10.15 idag tidlig ca. Ergo, speed kl 10.00 og rivotril kl 12.30 (2stk)
Sist endret av CLEANweed; 1. mai 2012 kl. 14:45.
Jeg har ingen problem med den kombinasjonen. Andre har muligens et problem med at jeg kombinerer dem, det skal jeg ikke si så mye på.

Symptomene du beskriver er forholdsvis helt normale. Rivotril fungerer også kjempegreit mot nedtur, men viss man får nedtur 2 timer etter siste dose. Så bør man gjerne revurdere om speeden man kjøper er verdt det.
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
Flott og høre at det er normalt vertfall. Litt toskete av meg og hive innpå med rivotril uten at jeg i det hele tatt vet noe om pillene. Gjort er gjort.

Fikk ikke nedturen etter 2 timer, men regner med rivotrilene ligger i kroppen og fungerer i endel timer? Nedturen kommer vell om ikke så alt for mange timer tenker jeg.. Var ikke akkurat super duper speed, er ikke i "farta" nå akkurat

Ligger på sofaen og ser på dataen, men merker at alt blir bare tull uansett hvordan jeg formulerer meg! Rivotril, er det noe jævla apedop eller noe?
Hvorfor sitte å vente på nedtur? Da kommer den garantert.. Ikke alle får nedtur av speed. Ta det som det kommer. Ha benzo i baklomma.

Sitat av Greenweed Vis innlegg

Rivotril, er det noe jævla apedop eller noe?
Vis hele sitatet...
Ja.
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
Jeg får konstant nedtur av speed, og sist gang jeg brukte samme speeden så kom den vell ca 6 timer etter siste linje.
Bare for informasjon, så speeder jeg utrolig sjeldent. Holder meg til bønne og en god jonas, men av og til er speed fenomenalt (forutenom nedturen).

Nedturen jeg får av det bruker og være jævlig intes, så derfor blir det sjelden. Men som du sier, kanskje jeg burde bare drite i og tenke så mye på den, og ta det som det kommer
Ahh, fikk inntrykk av at du var nybegynner, beklager. Speed kan være jævlig artig ja. Har selv erfaring med amfetamin, methylphenidate(ritalin) og ethylphenidate. Sistnevnte er ganske spesielle greier... Får en fysisk nedtur ca 1-1,5 time etter sist inntak, som forsvinner tvert du fyller på. Ekkel i magen og "spaced" følelse i kroppen, og litt kvalme. Men det som er genialt, er at du kan sove den bort. Ingen nedtur dagen etterpå. Men jeg har blod i nesa når jeg snyter meg, selv om jeg ikke har brukt på 5 dager. Beklager off topic
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
Har prøvd det 5-6 ganger det siste året, så relativt sjelden. Kan jo igrunnen kalle meg en nybegynner da Har aldri prøvd noe av det du nevnte, men blod i nesa av amf kan jo umulig være bra! Må vell være relativt pure da?

Hvor lenge varer Rivotril-rusen fra jeg knasker tabletten til slutt ca? Aldri prøvd dem før. Har søkt litt rundt, men finner dårlig med skikkelige svar.
Sitat av Greenweed Vis innlegg

Hvor lenge varer Rivotril-rusen fra jeg knasker tabletten til slutt ca? Aldri prøvd dem før. Har søkt litt rundt, men finner dårlig med skikkelige svar.
Vis hele sitatet...
Pleier å funke ut dagen etterpå for min del, pleier å sitte en stund- fæle greier det der
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
Akkurat ja. Ja det blir siste gangen tror jeg. Hode mitt er jo helt gullerot nå..!
Rivotril er definitvt et apedop ja, tar jeg mere enn 2 stk ender det i blackout den dagen der. Men funker kjempebra for og drepe speed rusen.
Sitat av Greenweed Vis innlegg
Hei!

Drog meg noen linjer igår med speed, og har ikke sovet enda. Vært våken i litt over 24timer. Jeg tok 2 stk Rivotril for 2 timer siden (aldri prøvd rivotril før), og jeg føler meg helt idiot!

Er dette normalt? Konsentrasjonen er dritt og balansen er dårlig pluss jeg er svimmel på en merklig måte.. Merklig rus, vansklig og forklare

Men uansett, tok rivotrilene for jeg har hørt at det skal få vekk "nedturen" fra amfetamin, stemmer dette?

Denne rusen er vertfall helt på tryne. Vet ikke om jeg skal flire eller bare grine...

Takker på forhånd for raske svar! Og jeg beklager rotete innlegg.

Drog den siste linjen kl 10.15 idag tidlig ca. Ergo, speed kl 10.00 og rivotril kl 12.30 (2stk)
Vis hele sitatet...
Dette er litt (off topic) Men hviss du er slik som meg, som avskyr nedturen
da har jeg et ganske bra tips om du ikke har prøvd det allerede da.

Men i det siste når jeg har brukt Amfetamin, har jeg alltid tatt 2-4 Sobriler rett før jeg kjører i meg amfen. Og da blir jeg helt vilt deilig beruset, i tillegg til at når amf-rusen begynner og dabbe av. Og nedturen er på vei, da blir du bare skikkelig sovnig og alt er bare drit deilig i stede for ned-turen.

Det er helt vilt hvor bra det hvertfall funket for meg. Jeg kan gjerne ta meg noen trekk med rev i tillegg, men da er det bye-bye for ca 15.20 timer
somregel
Høres ut som oppskriften på avhengighetssyndrom. Skal du først ta benzodiazepiner så gjør du det på nedturen!
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
Tja, burde vell vært bedre og heller tatt Sobril når amf rusen begynner og gå ut? Eller tar jeg feil? Spiller igrunnen ikke så stor rolle, siden amf er noe jeg gjør særdeles sjelden.

Tok 2 stk Rivotril istad, men virker som jeg begynner og kvikne til igjen! Tror rett og slett jeg bare legger meg menst jeg forsatt er trøtt
ikke begynn å ta rivotril fordi du trooooor du vil få nedtur av speed..... da er du fucked før du vet ordet av det og da er det ikke speeden som blir ditt største problem
jeg har aldri fått nedtur av speed. selv etter lange perioder på..... hvis man går å tenker på nedturen og tror man vil få det så får du det også...
hvis du ikke har tatt rivotril før så kan du være obs på at halveringstiden på rivotril er veldig lang (ofte) og noen blir faktisk så sløve at de ikke burde sette seg i en bil dagen etter en gang. :P
Sitat av Rusketulla Vis innlegg
ikke begynn å ta rivotril fordi du trooooor du vil få nedtur av speed..... da er du fucked før du vet ordet av det og da er det ikke speeden som blir ditt største problem
jeg har aldri fått nedtur av speed. selv etter lange perioder på..... hvis man går å tenker på nedturen og tror man vil få det så får du det også...
hvis du ikke har tatt rivotril før så kan du være obs på at halveringstiden på rivotril er veldig lang (ofte) og noen blir faktisk så sløve at de ikke burde sette seg i en bil dagen etter en gang. :P
Vis hele sitatet...
Hmm, dette er god synsing må nesten si meg litt enig der, for jeg får aldri noen spesiell nedtur, men tenker aldri heller på det. Men mange av vennene mine får super heftige nedturer selv om jeg har tatt en del mere en dem, og har mere erfaring etc etc. Så tror nesten det du sier er sant at du gjør det til hva du selv vil.
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
Ligger sikkert noe i det dere sier. Fikk sove fra kl 20.00 til nå, og føler meg ganske ukonsentrert og spess.. Men har ikke merket noe av nedtur etc, så tror jeg reddet dagen og nattesøvnen av den rivotrilen men, speed og rivo blir lagt på hyllen kjenner jeg! Over og ut, godnatt
Benzoer generelt er sikkert greit for nedturen, men jeg ville heller anbefalt valium kontra rivotril, dette pga "dagen derpå" effekten rivotril har. Blir også mer gira om jeg kan kalle det det av rivotril, og mer trøtt av valium, dog dette er individuelt. Dagen etter valium er man tilnærmet normal dersom man bare tar en 10-20mg, men dersom man tar som du 4 mg rivotril er man fortsatt ganske så småruset dagen etterpå også.

Rivotril er også mer avslappende på musklene enn den er på angsten og annet som har med humøret og gjøre, blir mer likegyldig.

Har "desverre" ingen erfaring med amf generelt, men har vært borti en pille i ny og ned, men er SVÆRT forsiktig. Holder gjerne minimalt ett par uker mellom bruk av benzo bare for å være veldig langt på den sikre siden da benzo-abstinenser kun er beskrevet som et rent helvete på jord. Har bare periodevis sosialangst og det er jo det valium (som jeg foretrekker) brukes til, nemlig forbipasserende tilstander som i og for seg kan beskrive ditt bruk av amf.

Håper det var noe hjelp i dette svaret. Beklager litt rotete svar, men er synger på siste verset for kvelden her God natt!
Kroppen din er utslitt etter speeden og du tilfører sterkt sedativ. Helt normalt å bli på trynet. Rivotril og flunipam f. Eks. Funker bra på speednedtur. Men da for å legge seg og sovne, ikke fjerne nedturen og fortsette i finform.
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
Skal holde meg unna både speed og piller en stund kjenner jeg. Merker jeg begynner og havne i samme dritten som ifjor, og det er ikke gøy! I ny og ned går fint, men ikke oftere!

Ja,kroppen var rimelig utkjørt og sliten, så det er nokk der det ligger! Husker ikke at jeg laget denne tråden før jeg begynte og lese. Ringte noen bjeller oppi hodet mitt da
Høres ut som et klokt valg, ingen kjenner deg bedre enn deg selv!
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
True story! Viktig og klare og gi seg menst leken er go