Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2494
God kveld!
Jeg er glad i kunst og synes det er på tide å få litt mer opp på veggen, ettersom jeg er student må det bli en print.
Mine favorittkunstnere er Vladimir Kush og Alex Grey.
Problemet mitt er at det er veldig vanskelig å finne posters til salgs med f.eks Kush som jeg ønsker meg, Alex Grey har noe men ikke av de bildene jeg liker best.
Er det noen som har forslag til "far out" kunst i samme gata som de kunstnerne nevnt over? Tar helst i mot linker til hvor jeg får kjøpt posters men alle forslag er velkomne, alltid gøy å oppdage nye kunstnere.
Vet noen kommer til å foreslå Salvador Dali, han er jeg selfølgelig godt kjent med.
Bruk gjerne denne tråden til å dele/diskutere surrealistisk kunst også.


Slenger med et av de litt mindre kjente bildene til Vladimir Kush

http://shakus.files.wordpress.com/20...-of-memory.jpg
Sist endret av Cheese; 18. september 2011 kl. 21:24.
Hvis du får tak i filene i høy oppløsning kan du ta kontakt med printing bedrifter og få det i plakatstørrelse ganske billig
Alex Grey havner kanskje mer over i psykedeliasjangeren ift surrealisme, uten at det gjør kunsten hans noe dårligere. Kush virker mer som klassisk surrealisme. En annen aktiv psykedelisk kunstner jeg har sansen for, og eier et trykk av, er en kar som kaller seg Mars-1. Trykkene slippes i 50 eks og går for rundt tusenlappen mener jeg å huske. Da får du gjerne med en mindre plakat av et annet verk på kjøpet, iallfall fikk jeg det da jeg kjøpte for et par år siden.
▼ ... flere år senere ... ▼
Zdzisław Beksiński, lett! Totalt episk shit.

Harry Clarke, John Baizley, Charlie Immer og Hieronymus Bosch er noen andre jeg kommer på i farta.
Bruk pinterest og søk der, så finner du fort andre boards med lignende artister, veldig bra for å finne nye artister

Edit: Sjek ut Simon Haiduk også Stephen Gammell er kanskje også interessant...
Bare sjekk pinterest-brukern her
Sist endret av Alzo88; 25. september 2014 kl. 12:03.