Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5761 1372693
<- Not Spirituell
bergice's Avatar
Over 30 drept på utøya
over 30 drept på utøya i følge vitne der!
Sitat av Babble Vis innlegg
30 er drept
Vis hele sitatet...
Kilder? *ti*
Fin "reklame" som har blitt satt opp her på forumet i øverstø høyre hjørne!

Håper noen freaks i området som er rammet kan hjelpe til med det! hadde nok gjort det men bor langt unna.

Noen som skal donere blod til de rammede i dag?
NRK ( . .. . . .. . . .. .. . enterred too short)
Sitat av nikons Vis innlegg
Kilder? *ti*
Vis hele sitatet...
De sa det på NRK, viste bilder fra helikopter.
Rett og slett grusomt. Helt forferdelig.
Sitat av Babble Vis innlegg
30 er drept
Vis hele sitatet...

Slutt å kom med tull og synsing!

Ifølge et øyevitne ved utøya som bidro arbeidet med å frakte skadede og drepte til land ville han anslå det til 25-30 drepte, nrk presiserer at det er ubekreftede tall fra kun et vitne.

Videre bekrefter poltiet ved Bjørn Erik Sem-Jacobsen, politiinspektør fra Nedre buskerud (område usikkert) at gjerningsmanenn er pågrepet.
Sist endret av Dibsent; 22. juli 2011 kl. 20:20.
Homo Luminous
wavezor's Avatar
Ser at det er mange som tror det er forskjellige Jødegrupper som står bak, og at hele angrepet var for å få publisiteten vekk fra Rupert Murdoch.
Sitat av Babble Vis innlegg
30 er drept
Vis hele sitatet...
Kilde? *titegn*
jeg var på jobb på regjeringskvartalet i stad, jobber som snekker. Heldigvis slutta jeg kl 1 på jobb..
På NRK ser du folk svømme langt fra land i panikk.
For de som ikke klarer se live hos vg og nrk kan bruke denn: http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-14254705
Sitat av zitare Vis innlegg
Dld er jo ikke innført enda. Kanskje greit og ha fakta på bordet før du latterlig gjør andre
Vis hele sitatet...
har jeg latterliggjort noen med den posten? du snakker sikkert om han som jeg quota. Men anyways hvis det hadde vært innført så hadde det sikkert ikke klart å stoppe noe som helst anna enn "småkriminelle". Hvis du er klar for å angripe et land så har du nok penger å folk til å komme deg unna DLD.

Så tenk deg om før du PRØVER å latteliggjøre noen
Homo Luminous
wavezor's Avatar
Sååå, noen som har tenkt seg på Urban Exploring?
De tror skytinga har noe med bomba å gjøre!

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7723132
Svært mange funnet drept på Utøya.

db.no

Kan derfor anta at det KAN være 30, selv om dette er ubekreftet
Sist endret av Maronning; 22. juli 2011 kl. 20:23.
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Abu Sulemain har blitt erklært død.
Eivind Sagli (X-factor finalist) annonserte sin nye singel "BEST DAY" for 1 time siden på facebook... Mulig å time tittel og tidspunkt verre?!
er det noen som har bilder/ film fra utøya? så det var noen som sa de hadde sett det på nrk, men jeg finner ingen ting
− En mann i politiuniform skal ha lokket til seg ungdommer ved å si «kom her» og deretter henrettet dem. --NRK
http://www.politiradio.net/

For de som vil høre politiradio
Nå er det ett fint tidspunkt for Norge å begynne med å bruke styrkene sine. Istede for å leke krig i skogen så kan vi heller ta de jævlene som bomber oss !
New York Times skriver at the Helpers of the Global Jihad har skylden for åttaket.

Sitat av NYtimes
A terror group, Ansar al-Jihad al-Alami, or the Helpers of the Global Jihad, issued a statement claiming responsibility for the attack, according to Will McCants, a terrorism analyst at C.N.A., a research institute that studies terrorism. The message said the attack was a response to Norwegian forces’ presence in Afghanistan and to unspecified insults to the Prophet Muhammad. “We have warned since the Stockholm raid of more operations,” the group said, according to Mr. McCants’ translation, apparently referring to a bombing in Sweden in December 2010. “What you see is only the beginning, and there is more to come.” The claim could not be confirmed.
Vis hele sitatet...

OT: Ny besøksrekord på freakforum.
Sist endret av Zalox; 22. juli 2011 kl. 20:35.
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
Sitat av Babble Vis innlegg
− En mann i politiuniform skal ha lokket til seg ungdommer ved å si «kom her» og deretter henrettet dem. --NRK
Vis hele sitatet...
Kom. Med. Link. For fandens skyld.
Sitat av Taake Vis innlegg
Kom. Med. Link. For fandens skyld.
Vis hele sitatet...
Skreiv jo NRK, står på forsiden....
ære være fabian stang!
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Sitat av Taake Vis innlegg
Kom. Med. Link. For fandens skyld.
Vis hele sitatet...
Det er litt vanskelig å linke til en tv kanal :S
Sitat av grandiz Vis innlegg
ære være fabian stang!
Vis hele sitatet...
kommer veldig godt ut av det intervjuet.
Sitat av Affe Vis innlegg
Det er litt vanskelig å linke til en tv kanal :S
Vis hele sitatet...
NRK.no kanskje?
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
Sitat av Babble Vis innlegg
Skreiv jo NRK, står på forsiden....
Vis hele sitatet...
Oh, wow. Har du sett. Eneste stedet jeg ikke kikket. Det står ikke i artikkelen selv, nemlig. My bad.
''XXXXXxxxxXXXX beskriver det som trolig er gjerningsmannen slik:

- Han hadde norsk utseende og snakket vanlig østlandsdialekt. Jeg er ikke så god til å anslå alderen på folk, men antar at han var i 30- eller 40-årene.

Øyenvitner på øya sier til TV2 at gjerningsmannen er cirka 1,90 høy og har kort, lyst hår.
''


Helt utrolig! Nordisk mann…speechless!

Kilde
Sist endret av Dr.Pepper; 22. juli 2011 kl. 20:40. Grunn: Edit: bold tekst
Sitat av Taake Vis innlegg
Oh, wow. Har du sett. Eneste stedet jeg ikke kikket. Det står ikke i artikkelen selv, nemlig. My bad.
Vis hele sitatet...
Hvordan skal han kunne linke til noe som ble sagt på TV?
Sitat av nikons Vis innlegg
Abu Sulemain har blitt erklært død.
Vis hele sitatet...
Rart :S Evan Kohlman er en annerkjent amerikansk terror-konsulent. Det igjen at han er amerikansk setter vel litt tvil over saker..
http://www.nettavisen.no/imagecache/...83423116x9.jpg
Sist endret av Sqq; 22. juli 2011 kl. 20:37.
Noen ganger skulle jeg ønske vi praktiserte dødsstraff.
Sitat av nikons Vis innlegg
Noen ganger skulle jeg ønske vi praktiserte dødsstraff.
Vis hele sitatet...
i alle fall lengere straff en 21 år....
Jeg har ikke ord.., dette er forferdelig.
Ridder av 1. klasse
Sitat av nikons Vis innlegg
Noen ganger skulle jeg ønske vi praktiserte dødsstraff.
Vis hele sitatet...
det ville ha hvert for snillt... la de skyldige lide!
Sitat av nikons Vis innlegg
Noen ganger skulle jeg ønske vi praktiserte dødsstraff.
Vis hele sitatet...
Jeg skulle ønske vi praktiserte tortur. Grov tortur, til døden skiller synderen ad.
At islamister bekrefter at de står bak er ingen overraskelse. De utnytter absolutt alle tenkelige situasjoner og prøver å ta "æren" for det, selv om det er andre motiver bak. Foreløpig er denne situasjonen helt åpen. Islamister bruker dette som en patetisk unnskyldning for å spre frykt.
OBAMA ON OSLO: President Obama says the United States will offer Norway "any support" it needs in its investigation of a deadly bombing and shooting in Oslo.

"It’s a reminder that the entire international community has a stake in preventing this kind of tragedy from occurring," Obama told cameras in the Oval Office after he met privately with New Zealand's prime minister. "Our hearts go out to them."

Obama ignored questions shouted at him by reporters..
Sitat av nikons Vis innlegg
Noen ganger skulle jeg ønske vi praktiserte dødsstraff.
Vis hele sitatet...
Svada. Det var faktisk en nordmann som skjøt på ungdommer på Utøya.
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Sitat av grandiz Vis innlegg
ære være fabian stang!
Vis hele sitatet...
Enig. Flott det han sa på tv.
Sitat av kulebrun1 Vis innlegg
Svada. Det var faktisk en nordmann som skjøt på ungdommer på Utøya.
Vis hele sitatet...
Hva hadde disse uskyldige ungdommene gjort som fortjente straff? For et forbanna teit innlegg!
http://www.dagbladet.no/2011/07/22/n...toya/17418837/
oppdatert om utøya.
Sist endret av olaPola; 22. juli 2011 kl. 20:44.
Hva sa fabian stang? At idag er vi alle nordmenn?
Sitat av Sensi Vis innlegg
At islamister bekrefter at de står bak er ingen overraskelse. De utnytter absolutt alle tenkelige situasjoner og prøver å ta "æren" for det, selv om det er andre motiver bak. Foreløpig er denne situasjonen helt åpen. Islamister bruker dette som en patetisk unnskyldning for å spre frykt.
Vis hele sitatet...
Enig. De tok også æren da flere pakistanske profilerte forsvarsstyrker ble angrepet og drept tidligere i juni. Islamister hater muslimer like mye som "vantroende".
Informasjon om denne tråden: Vi har valgt å kjøre en mer passiv modereringsstil når det gjelder denne hendelsen, men nå begynner ting å gå litt over styr. Vi varsler at denne tråden kommer til å bli stengt om en dag eller to ettersom den har syltet ned i "chatting" og et evig sammensurium av ulike emner. Dere som har emner dere fortsatt ønsker å diskutere som er relatert til dette kan lage dere en egen tråd som er litt mer avgrenset til ett emne.

"Internett-detektiver": Vær snill å tenk dere om et par ganger før dere legger ut informasjon om mennesker som dere "tror" kan ha noe med denne saken å gjøre. Tro kan dere gjøre i kirken, som de sier. Dere hadde ikke likt det hvis andre la ut deres navn og på syltynnt grunnlag insinuerte at dere hadde noe med denne saken å gjøre...
Tråden er nå stengt. Dette er på ingen måte for å stoppe diskusjon om emnet eller å bedrive sensur, men for å føre til en ryddigere og mer strukturert debatt. Dere som ønsker å diskutere videre kan lage nye tråder som er mer avgrenset til et konkret emne per tråd.