Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1225
Hei, skal sende inn iPhonen min på reperasjon. Mest sannsynelig får jeg en ny tilbake ifølge Apple. Men spørsmålet mitt er, skal jeg sende med handsfree og laderen også? Når jeg tidligere sendte inn på rep så la jeg med begge, men fikk de samme tilbake. Vil jo helst ha ny handsfree og lader også. Noen som vet?
Du får en ny telefon, ja, men om du legger med lader og handsfree så får du det mest sannsynlig bare tilbake. Jeg tviler sterkt på at du får ny handsfree og lader - jeg har hvert fall aldri opplevd at kunder har fått tilbake nytt tilbehør.
Sist endret av s1gh; 28. november 2014 kl. 21:49.
Vell, hvorfor skulle de "erstatte" noe som er funksjonellt? Blir vell det samme som å si at et selskap skal erstatte din datamaskin, så forventer du også nytt tastatur, datamus osv :P Muligens at laderen burde du få med ny av, siden dette uansett følger med som standard når du kjøper mobil Men er jo apple, så ikke godt å si
Du vil få en ny bytte enhet, altså bare ny telefon og ikke en ny salgspakke.
Sitat av korkdal Vis innlegg
Apple. Men spørsmålet mitt er, skal jeg sende med handsfree og laderen også?
Vis hele sitatet...
Det er ikke nødvendig å levere noe annet enn selve telefonen (handsfree, lader og eske behøves ikke).

Sitat av korkdal Vis innlegg
Når jeg tidligere sendte inn på rep så la jeg med begge, men fikk de samme tilbake. Vil jo helst ha ny handsfree og lader også. Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig fikk du de samme tilbake. Hvorfor skal du få ny lader/handsfree fordi det er en feil på telefonen? Om du reklamerer på en ny bil og reparasjon på grillen blir utført, får du samtidig ikke nye høytalere i bilen...
Sist endret av Dibsent; 29. november 2014 kl. 10:18.
Du skal kun sende det som det er noe galt med, altså tlf.
Det er ikke gitt at du får ny telefon om det er Apple selv som reparerer den.
Min fikk byttet batteri i Nederland.

For å svare på spørsmålet:
Bare send telefonen.