Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 3331
Jeg vet ikke så mye selv, så jeg spør dere.
Det har seg slik at jeg ikke har prøvd så mye av psykadeliske stoffer,
jeg har prøvd weed og salvia.
Jeg lurer på om dere kan anbefale meg noe, som har en kortere virkningstid.

Dette er fordi at jeg er alene hjemme en liten periode etter at jeg kommer hjem fra skolen. Omtrent 2 timer.
Så er det noen som har noe de vil anbefale meg?
DMT

vil fraråde å ta psykedelika når det er mulighet for noia, f.eks. at foreldre kan komme hjem
Sist endret av Spirituell; 9. juni 2012 kl. 14:43.
Kan du ikke si at du tar deg en joggetur elns, so går du ut i skogen? Da trenger du ikke bekymre deg over foreldrene osv.
Vet ikke hvor lenge det varer, men kanskje LSA er noe for deg
LSA Varer en stund, og egner seg ikke til en kort trippe tur. Salvia har jo en av de korteste trippene, så hvorfor ikke holde deg til det? Og som de andre sier, det er ikke lurt å ta psykadelika når du stresser eller er redd for at foreldra dine eller noen andre kan se deg. Spar det du har og vent til det kommer en tid hvor du er helt alene(evt. med tripsitter) og har masse tid. Så kan du nyte dine psykadeliske stoffer uten noen bekymringer
Jeg vil heller anbefale deg og vente med dette til du har en hel dag ledig, uten noen bekymringer eller spesielle gjøremål. En psykedelisk opplevelse kan forandre mye av ditt tankesett og måten du ser livet på, så det kan være nødvendig og bruke resten av dagen på og tenke å reflektere over hendelsen, og kanskje snakke med en kompis du stoler på.

Psykedeliske stoffer er ikke noe som burde brukes under ett slikt tidspress du snakker om. Ihvertfall ikke førstegangs bruk.

DMT eller Psilocybin-sopp er jo to gode psykedeliske stoffer som kan gi mye ny innsikt og forståelse. Du burde sette deg litt mer inn i hva du skal begi deg utpå, ved og lese om stoffene.
Sist endret av Quetzalcoatl; 10. juni 2012 kl. 16:37.
Jeg vil anbefale deg å vente til du har eget sted, og er ferdig med skolen.
Ta det i helga, ute i skogen. Spis sopp eller trøffler. De varer i 4-5 kanskje 6 timer, hvis du ikke vil være trippa så altfor lenge
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av fth Vis innlegg
Ta det i helga, ute i skogen. Spis sopp eller trøffler. De varer i 4-5 kanskje 6 timer, hvis du ikke vil være trippa så altfor lenge
Vis hele sitatet...
Spiss fleinsopp varer 6 timer på meg, bortsett fra et enkelt unntak, da det varte i ca. 8 timer.
Hvis du ser etter stoffer som ikke tar deg på de lengste og hardeste turene, så er absolutt 5-MeO-DALT et aktuelt RC.

Veldig lett, og har en varighet på 2-4 timer. Et greit sted å starte for en nybegynner.
Oppfordrer deg til å lese gjennom forskjellige tråder for å skaffe deg nyttig kunskap før evt. inntagelse.
Sist endret av redman; 11. juni 2012 kl. 17:45.
Jeg vil anbefale Salvia, kort varighet (varte vel i 10-20 min på meg), men les godt om det først, og vær forsiktig, Salvia (som de aller flest psykadeliske stoffer) er ikke noe leketøy.

Og som flere nevner, å ta noe psykadelika når du vet at foreldrene dine kommer hjem om en liten stund er nok ingen god idè med tanken på noia og sjansen for en skikkelig badtrip hvis du hele tiden går og tenker på det.
Syntetisk (am2201, jwh-018 osv.) likt hasj men varer kortere.
Men husk at det er tryggere med hasj.
Pewpew; Selve trippen på salvia varer kun en 15-20 min, men etter det er du fortsatt letter omtåka, noe foreldre helt sikker merker på deg

Men som andre sier; ta deg lengre tid enn 2 timer om du skal drive med psykedeliske stoffer. Alt mulig kan jo skje, og plutselig sitter du midt i det mens gamlingene dine kommer hjem. Ikke veldig kult.
Vis litt respekt for dine foreldre og hold slike ting utenom hjemmet. Ta deg en fisketur/hyttetur med folk du stoler 100% på og dere vil få en mye bedre opplevelse. Har selv hatt foreldre og søsken på døren midt i en intens syretripp og det er IKKE og anbefale(!!!)

Dette er MIN mening,hold deg unna diverse RC,hold deg til det naturlige eller noe som har eksistert minst like lenge som foreldrene dine. Disse nye stoffene er ikke og spøke med så det og anbefale noe slikt til en kar som mest sannsynlig er ung er veldig uforsvarlig! (Min mening).

Om du er ung,så husk at rusmiddler stikker ikke av,nok av tid til og teste slikt i voksen alder.
Spis sopp og kos deg.
Kjemikalier ødelegger deg!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Spis sopp og kos deg.
Kjemikalier ødelegger deg!
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke om du er ironisk, men hvis ikke kan jeg ihvertfall informere om at alt er kjemikalier, og å fraråde inntak av dette er ganske tåpelig. Psilocybin, psilocin, baeocystin, norbaeocystin og alle andre stoffer soppen inneholder og består av er kjemikalier. Det er også maten du spiser, vannet du drikker, luften du puster, det kroppen din består av og alt annet.

Istedenfor kan man snakke om hvorvidt kjemikaliene er skadelige eller ikke, og det er ikke slik at naturlige stoffer er bra og syntetiske eller kunstige er farlig. Bare for å nevne det. Slike lettvint-definisjoner og -kategoriseringer kan være ganske farlige i seg selv, for det er faktisk ganske virkelighetsfjernt.
Sitat av Afasar Vis innlegg
Jeg vet ikke om du er ironisk, men hvis ikke kan jeg ihvertfall informere om at alt er kjemikalier, og å fraråde inntak av dette er ganske tåpelig. Psilocybin, psilocin, baeocystin, norbaeocystin og alle andre stoffer soppen inneholder og består av er kjemikalier. Det er også maten du spiser, vannet du drikker, luften du puster, det kroppen din består av og alt annet.

Istedenfor kan man snakke om hvorvidt kjemikaliene er skadelige eller ikke, og det er ikke slik at naturlige stoffer er bra og syntetiske eller kunstige er farlig. Bare for å nevne det. Slike lettvint-definisjoner og -kategoriseringer kan være ganske farlige i seg selv, for det er faktisk ganske virkelighetsfjernt.
Vis hele sitatet...
Tipper han mente rusmidler som er fremkalt i et laboratorie
Hvorfor skulle det automatisk være verre enn stoffer fremstilt i naturen? Du kan jo lage de samme stoffer i laboratorium som det naturen klarer, og det er ingen forskjell på et stoff avhengig av hvor det er fremstilt, så lenge molekylet er det samme.
fth: Det tror jeg de fleste skjønte. Men argumentene Afasar kom med knuste påstanden til Dustegorilla. Det som kan være litt "shady" med stoffer produsert illegalt er blant annet fremstillingsmetoder og råstoffene som blir brukt. Det kan være iblandet mye snusk av ulike årsaker. For å øke vekt, forlenge ruseffekten og så videre. Da er det opp til brukeren å vurdere kilden kritisk.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sopp/LSD, så lenge du ikke har øyekontakt med foreldrene dine
ArbeidsledigProletar
Sitat av Afasar Vis innlegg
Hvorfor skulle det automatisk være verre enn stoffer fremstilt i naturen? Du kan jo lage de samme stoffer i laboratorium som det naturen klarer, og det er ingen forskjell på et stoff avhengig av hvor det er fremstilt, så lenge molekylet er det samme.
Vis hele sitatet...
Not strictly true. I tillegg så er det som regel mer enn ett stoff som virker inn på rusen/trippen i organiske remedier.
▼ ... noen uker senere ... ▼
uten tvil Salvia.. for meg og de fleste jeg kjenner varer det rundt 5 minutter. Den tiden det varer er du, som kjent med salvia, rimelig fucka. Men har sett at det har vart opp til 15 minutter på diverse andre. Merker en afterglow som varer maksimalt 20 minutter, men den er ikke av særlig betydning mener jeg. Halveringstiden in vivo er uansett garantert under 1 time.

N2O (lystgass, dinitrogenoksid) er det eneste jeg kommer på som varer kortere tid. Men det er vel strengt tatt ikke ett hallusinogen (hvis det var det du var ute etter). Fra du stopper å innhalere så går det vekk etter ca 1-2 minutt, avhengig av hvor mye du inntar.
Sist endret av Deagleflyndre; 27. juli 2012 kl. 23:41.
Poy
Stay positive..lala
36 1
Salvia inneholder vel en av de sterkeste psykadeliske stoffene, med kortest virkningstid..?
Det er også dt beste, hvis du spør meg
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvis man vet hva man driver med, og er klar over hva man går til ville jeg ikke kastet bort hverken tid eller penger på Salvia. Ikke når det eksisterer DMT. Man sitter igjen med så mye mer, og selve rusen er fantastisk hvis du lar deg flyte med. Å føle seg en del av verdensaltet, få en flom av eufori og ikke minst nye tanker om eksistensielle spørsmål. Jeg foretrekker dette fremfor enhver meningsløs, absurd rus der sjansen for at "Ola frika ut heeelt, da, og så løp han rett på veggen, høhøh" er større enn noe godt utbytte.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
"Ola frika ut heeelt, da, og så løp han rett på veggen, høhøh"
Vis hele sitatet...
Eller ut av vinduet?
Sist endret av Tawon; 9. august 2012 kl. 01:27.
Hva med ketamin? Det er ikke psykadelisk, men dissosiativt.