Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5761 1374921
Sitat av Manni Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Er det i det hele tatt bekreftet at nettstedet har noe med saken å gjøre? Så vidt jeg vet betyr PCCTS noe ala "tempelridderne" på latin (et vanlig navn for det).

Det er vel bare et navn han (eller han og noen han har møtt på nettet) har tatt for sitt prosjekt, og ikke en etablert gruppe eller lignende. Det er nok gutteromsterrorisme, ikke en verdensomfattende konspirasjon...
Sist endret av Voreah; 25. juli 2011 kl. 01:29.
Sitat av IphoneFreak Vis innlegg
Jeg tenke bare på at det er mange politi i områter Utøya og Oslo sentrum, at det ikke er like mange politi som er tilgjengelig som det burde.

Har ikke noen kilde. Er bare litt logisk, siden det nettop er mer folk en jeg klarer å telle som er død, å...la meg tenke...en BOMBE som har sprengt i sentrum....
Vis hele sitatet...
Det er totalt ulogisk å tro at alt politi er i sentrum, spesielt siden de har hjelp fra militæret, i tillegg til at alt tilgjengelig mannskap er kalt inn.
Sitat av Voreah Vis innlegg
Er det i det hele tatt bekreftet at nettstedet har noe med saken å gjøre? Så vidt jeg vet betyr PCCTS noe ala "tempelridderne" på latin (et vanlig navn for det).

Det er vel bare et navn han eller han og noen han har møtt på nettet har tatt for sitt prosjekt, og ikke en etablert gruppe eller lignende.
Vis hele sitatet...
Nei. Letingen brakte bare frem denne lenken. ABB nevner så vidt jeg husker at han er medlem av PCCTS i manifestet.
Sitat av b1gm4c Vis innlegg
jeg har ikke sett noen som er i fase 1? kun fase 2 og 3 og de er avlyst, så virker ikke som det er mye å ta tak i der? hvilken sammenheng har dette med ABB forøvrig?
Vis hele sitatet...
Hva snakker du om? Fase 1 er nå, og de andre kommer etter hvert.
Sitat av Voreah Vis innlegg
Jeg anser han ikke som spesielt intelligent, og vet ikke hvorfor han blir ansett som det. Jeg skjønner at han er "smart", men ingenting tyder på at han er "ekstremt smart", bare "vanlig smart".

Det er mulig han prøvde å drepe ekstremt mange, men han har nok likevel beregnet at han vil få ekstra tid på Utøya uansett.


Illuminati er et navn som dukker opp i alle verdens konspirasjonsteorier. Det er i all hovedsak masse tull.
Vis hele sitatet...
Nei, han er vell ikke så smart.....Han er vell over gjennomsnittet.
Mange her som tror han er drit smart, å andre tenker han ikke er smart i det hele tatt..... Han har jo skrevet over 1500 sider, å har tenkt på dette i flere år. så han har jo hatt mer en god nokk tid, til å planlegge alt. han er registrert på fleeeere, fleeeere, nettsider. han har planer for alt!
hvis noe skulle gå gale, så har han en løsning. Han bytter ofte harddisker, gjømmer minnepenner i vegger..han er faktisk ikke så dumm. han har jo funnet på noe selv. han har jo selvfølgelig masse plagiat rundt over på nettet, men at han faktisk har planglagt, ihvertsatt, gjennomført, og lykkes med dette, skremmer meg. At EN person, har planlagt så mye. skrevet så mye, å SÅ syk i hode, at han klarer å gjemmomføre det....er sykt.

han har skrevet dette, hatt jobber, familie og venner. ingen har jo hatt en mistanke, utenom de naboene, som viste at han kjøpte 6tonn kuntgjødsel, men ikke brukte det på det han skulle da.

han har jo krevet i manifestet hva, hvordan, og hva. hva han har blitt medlem av. blir medlem i "skyteklubb" i 2005, for å så virke mer troverdig seinere, fordi han er medlemm.

jeg vil faktisk si at han er genial, for alle planer, å sånt.
Men, jaa.....................Ahh,
Sist endret av IphoneFreak; 25. juli 2011 kl. 01:30.
Det er nå bekreftet:
"Selv om Breivik fastholder at han handlet alene, har han likevel hevdet i avhør at han tilhører den internasjonale ordenen The Knights Templar. Breivik beskriver det som en kristen militær orden som kjemper for å befri Vesten fra islamsk undertrykkelse."
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/o...artid=10080706

Hvis ikke han juger nå, er jeg ganske så sikker på at han fikk opphisset til å drive terror mot norsk befolkning fra utenlandske internasjonale kontakter
Sitat av Bjeff Vis innlegg
Les side 1360 i galningens manifest. Jeg har lest absolutt alle innlegg i denne tråden og det slår meg hvordan flere oppfatter fyren som lynende intelligent. At denne mytomanen helgarderer seg men et selvforherligende manifest har intet med intelligens å gjøre. Ved å tillegge ham disse egenskapene bidrar dere bare til beundring fra andre og videre egoboost. Han er jo selv tydeligvis et delvis resultat av the Unabomber.
Vis hele sitatet...
Hva står det på side 1360?

Dere som tror at å sprenge en meget kraftig bombe midt i regjeringskvartalet er en avledningsmanøver, hva mener dere egentlig med det? Det er antageligvis bare "flaks" at ikke flere døde. Begge massedrapene dreier seg om en fyr med tvangstanker som rettferdiggjør sine handlinger ved å eskapere inn i rollen som en martyr, mens det egentlig er oppmerksomhet rundt seg selv han er ute etter.
Vis hele sitatet...
Eh, han har planlagt dette i nesten ti år.

Dessuten jobbet begge foreldrene hans i regjeringsbygget, så jeg er ganske sikker på at han vet når det er sommerferie, og hva det betyr.

Sommerferie betyr nemlig at kontorene stenger kl. 15, såvidt jeg har skjønt. Det betyr at de aller fleste er ute før 15:30. Dette må han ha visst.

Du babler for mye.
Sitat av IphoneFreak Vis innlegg
Nei, han er vell ikke så smart.....Han er vell over gjennomsnittet.
Mange her som tror han er drit smart, å andre tenker han ikke er smart i det hele tatt..... Han har jo skrevet over 1500 sider, å har tenkt på dette i flere år. så han har jo hatt mer en god nokk tid, til å planlegge alt. han er registrert på fleeeere, fleeeere, nettsider. han har planer for alt!
hvis noe skulle gå gale, så har han en løsning. Han bytter ofte harddisker, gjømmer minnepenner i vegger..han er faktisk ikke så dumm. han har jo funnet på noe selv. han har jo selvfølgelig masse plagiat rundt over på nettet, men at han faktisk har planglagt, ihvertsatt, gjennomført, og lykkes med dette, skremmer meg. At EN person, har planlagt så mye. skrevet så mye, å SÅ syk i hode, at han klarer å gjemmomføre det....er sykt.

han har skrevet dette, hatt jobber, familie og venner. ingen har jo hatt en mistanke, utenom de naboene, som viste at han kjøpte 6tonn kuntgjødsel, men ikke brukte det på det han skulle da.

han har jo krevet i manifestet hva, hvordan, og hva. hva han har blitt medlem av. blir medlem i "skyteklubb" i 2005, for å så virke mer troverdig seinere, fordi han er medlemm.

jeg vil faktisk si at han er genial, for alle planer, å sånt.
Men, jaa.....................Ahh,
Vis hele sitatet...
Dedikert og belest, over gjennomsnittlig smart...

Hva har dette med å være "genial" å gjøre? At han har tenkt på ulike muligheter gjør han ikke genial, men normal. Ville ikke du vært forsiktig, planlagt nøye osv. hvis det var du som skulle gjøre noe kriminelt? Jeg har ikke lest eller hørt noe som skulle tyde på at han er "genial". Han har hvert fall ikke klart å gjennomføre noe "genialt" (dette mener jeg ikke politisk korrekt, men ordrett - jeg ser ikke noe genialt i planleggingen eller gjennomføringen hans).
Sist endret av Voreah; 25. juli 2011 kl. 01:34.
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Hva snakker du om? Fase 1 er nå, og de andre kommer etter hvert.
Vis hele sitatet...
Han snakker om kartet på http://www.pccts.com/usa_plan_chaos_11_218_49/

Der er forskjellige stater merket av å være i forskjellige faser. Så vidt jeg ser, er det ingen av statene som er i fase 1, men noen stater, bl.a. Nevada og New Mexico, står det ikke noe faser på i det hele tatt. Disse er likevell anmerket for å bli angrepet i 2011.
ABB minner\ligner på en skuespiller eller et tv ansikt.... men klarer ikke finne ut hvilken....
Sitat av Voreah Vis innlegg
Dedikert og belest, over gjennomsnittlig smart...

Hva har dette med å være "genial" å gjøre? At han har tenkt på ulike muligheter gjør han ikke genial, men normal. Ville ikke du vært forsiktig, planlagt nøye osv. hvis det var du som skulle gjøre noe kriminelt? Jeg har ikke lest eller hørt noe som skulle tyde på at han er "genial". Han har hvert fall ikke klart å gjennomføre noe "genialt" (dette mener jeg ikke politisk korrekt, men ordrett - jeg ser ikke noe genialt i planleggingen eller gjennomføringen hans).
Vis hele sitatet...
Er jo alltid noe man glemmer, men her virker det ut som, om at han har husket på alt. Han er ikke genial, sånn sett, men, hvordan han har satt planen sammen, med alt han skulle gjøre. Hvilke rekkefølge, og så skal jo ingenting gå feil. Noe det ikke har gjort. Eller, uansett om noe gikk feil, så fikk han viljen sin.

Tenk å ha gått rundt å tenkt på alt dette da, i alle disse år. Jeg hadde krypert bare av å ha tenkt på det. Han har sikkert drukket seg drita, flere ganger å tenk på hva F han holder på med. Før han så setter seg ned på pc'n, å skriver videre.
Sitat av IphoneFreak Vis innlegg
Er jo alltid noe man glemmer, men her virker det ut som, om at han har husket på alt. Han er ikke genial, sånn sett, men, hvordan han har satt planen sammen, med alt han skulle gjøre. Hvilke rekkefølge, og så skal jo ingenting gå feil. Noe det ikke har gjort. Eller, uansett om noe gikk feil, så fikk han viljen sin.

Tenk å ha gått rundt å tenkt på alt dette da, i alle disse år. Jeg hadde krypert bare av å ha tenkt på det. Han har sikkert drukket seg drita, flere ganger å tenk på hva F han holder på med. Før han så setter seg ned på pc'n, å skriver videre.
Vis hele sitatet...
Har det ikke blitt skrevet tidligere i denne tråden at han brukte cannabis med jevne mellomrom? Dog står det i compendiumet at han ikke bruker narkotika.

En annen ting jeg har tenkt endel på, Fjordman. Hvem faen er denne karen som har inspirert han så vanvittig!
Hadde mannen vært smart, så hadde han klart å fremmet saken sin uten å drepe uskyldige.
Denne mannen er intet mer en det som kommer ut ræva mi.
I manifestet dreier de seg utelukkende om bomben, så utøya-idéen har han kommet på i senere tid...
Jeg føler jeg egentlig har lest såpass mye om denne mannen nå at jeg har gjennomskuet han, interessen min for han har dabbet av, han er flink til å manipulere og engasjere. Trekk ut av å verden hans, han har laget en fantasi verden som kan dra de fleste inn til å tro at dette er den verden vi lever i med hemmelige ridder organisasjoner. Vi ble kvitt Osama bin laden og dette er hva djevelen klarte å dytte opp fra møkka!
Hva er hele greien med dette kartet?

Har de tenkt å sprenge USA med atomvåpen de nærmeste årene eller?
Noen som finner sammenheng mellom info på denne siden?

Ser på Connecticut står det "First phase of N/A plan 218 2011", kan dette være første fase i en stor plan?

Virker vertfall som de har mange planer i årene fram over.
Sitat av StianLie Vis innlegg
Hva er hele greien med dette kartet?

Har de tenkt å sprenge USA med atomvåpen de nærmeste årene eller?
Noen som finner sammenheng mellom info på denne siden?

Ser på Connecticut står det "First phase of N/A plan 218 2011", kan dette være første fase i en stor plan?

Virker vertfall som de har mange planer i årene fram over.
Vis hele sitatet...
Det er fantasi.
Tidsplan 3.1:

Wednesday July 20 - Day 80:
... Pack and load gear during day,
Go to sleep at 22.00
Thursday July 21 - Day 81:
06.30 - drive 1 Small, there 10.00 [COLOR="Red"]Parkering av Crafter i Oslo?[/COLOR]
train back (11.00), there 14.00, taxi, there 14.30 [COLOR="Red"]Tog fra Gardermoen?[/COLOR] [COLOR="Purple"]Tog/taxi tilbake til gården[/COLOR]
drive 2. (there 17.00) [COLOR="Red"]Parkering av Doblo i Oslo?[/COLOR]
Check area. [COLOR="Red"]Rekognosering og utvelgelse av ground zero? Bør finnes på overvåkingskamera...[/COLOR]
Go to bed 18.30 [COLOR="Red"] Mest sannsynlig på Skøyen?[/COLOR]
Friday July 22 - Day 82:
Wake up at 02.30. Start downloading movie at 02.30, [COLOR="Red"]Tidsfordriv med film pga. for tidlig våkning?[/COLOR]
05.30 Eat + pack,
start seeding at 06.00. Done 08.30. [COLOR="Red"]Upload av 2083-dokument/YT-video?[/COLOR]
Leave 08.30 [COLOR="Red"]Fra hvor? Skøyen?[/COLOR]
Drive 1, [COLOR="Red"]Utplassering av Crafter i rimelig nærhet av ground zero, og uttak av moped/scooter fra varerom?[/COLOR]
Back 09.30 [COLOR="Red"]Med moped tilbake til Skøyen?[/COLOR]
Drive 2 [COLOR="Red"]Kjøretur med Doblo?[/COLOR]
There 10.00 [COLOR="Red"]Hva gjør han her???[/COLOR]
Leave [COLOR="Red"]Reiser videre med Doblo?[/COLOR]
There 10.45 [COLOR="Red"]Parkering av Doblo på Hammersborg Torg?[/COLOR]

15.20? Plassering av Crafter R4
15.24 [COLOR="Purple"]Avreise Hammersborg Torg, bortover Møllergata[/COLOR]/Kongensgate/Tollbugata?
15.26 [COLOR="Purple"]Detonering[/COLOR]
15.28 Trafikkmaskinen?
15.30 Kjører ned i Festningstunnelen?

ca. 16.30 Tar fergen over
ca. 16.55 Ankomst Utøya
ca. 17.00 Skudd avfyres første gang
Sitat av Aaatcho Vis innlegg
Denne mannen er intet mer en det som kommer ut ræva mi.
Vis hele sitatet...
Iskrem? eller, hva?
Hvilket klokkeslett fikk politi beskjed?
ABB er ikke "genial", han er bare grusom.
Han hadde flere år på seg til å lage bomben og skaffe våpen.
Ta for eksempel Den ransdømte kickbokseren Vjatsjelav Datsik som klarte å skaffe våpen selv om han var dømt for ran.

Bare du er jævlig nok kan du enkelt sprenge en bombe ett sted og begynne å plaffe ned ubevepnede barn et annet sted.
ABB er en feig idiot, det å rømme fra en bilbombe og deretter skyte ned barn i 8 års alderen er ikke smart i det hele tatt, og han planla å bli tatt for dette siden han ikke klarte å finne på en plan hvor han kunne slippe unna, eller en plan hvor han kunne fremmet "planen" sin uten å drepe mennesker i det hele tatt.

ABB er en jævla feig idiot som drepte barn, det hadde vært noe annet om han begynte å skyte i en millitærleir, hvor "målene" hans også har våpen. Da hadde han bare vært en jævla idiot.
Sist endret av Turbolego; 25. juli 2011 kl. 01:49.
Sitat av JackSparrow Vis innlegg
Hvilket klokkeslett fikk politi beskjed?
Vis hele sitatet...
https://www.politi.no/Nyhet_10256.xhtml
Lurer fortsatt på hvorfor dette er oppført "train back (11.00), there 14.00, taxi, there 14.30 Tog fra Gardermoen? Tog/taxi tilbake til gården" ... Han ble jo kjort til gården littover 13:00..dvs han ankom rundt 13:10-13:15.
Og måtte ha tatt toget som gikk fra Lillestrøm 10:49.
Sitat av thomjak Vis innlegg
Det er fantasi.
Vis hele sitatet...
Vi får se om to uker da. Dag 218.
17.27 fikk politi beskjed.
17.52 første politi ankommer området, venter på båt.
18.09 beredskapstroppen ankommer området
18.25 beredskapstroppen ankommer utøya
18.27 ABB gripes.
Sitat av thomjak Vis innlegg
Det er fantasi.
Vis hele sitatet...
Har ikke orket lese alt her.
http://www.quofataferunt.com/index.p...525&Itemid=120

Men det linkes hit fra samme side.
Longboarder
zitare's Avatar
Sitat av JackSparrow Vis innlegg
17.27 fikk politi beskjed.
17.52 første politi ankommer området, venter på båt.
18.09 beredskapstroppen ankommer området
18.25 beredskapstroppen ankommer utøya
18.27 ABB gripes.
Vis hele sitatet...
grunnen til at det tok så lang tid og komme til øya ar pga motorstop som kostet de rundt 10 minutter.

Kilde. db.no
@Jotun Legger du til de klokkeslettene jeg la inn i tidsoversikten?
Sitat av ribtin Vis innlegg
Vi får se om to uker da. Dag 218.
Vis hele sitatet...
Den er grei. rop ut med stor skrift da
@Jotun, har du sett den grafiske tidslinjen som er her?

http://www.dagbladet.no/2011/07/24/n...ivik/17442711/
Sitat av thomjak Vis innlegg
Jeg føler jeg egentlig har lest såpass mye om denne mannen nå at jeg har gjennomskuet han, interessen min for han har dabbet av, han er flink til å manipulere og engasjere.
Vis hele sitatet...
Hva har jeg gått glipp av? Hvem har han engasjert og manipulert? Frp eller document.no der ingen var interessert i ham tenker du på ?
Sitat av Voreah Vis innlegg
@Jotun, har du sett den grafiske tidslinjen som er her?

http://www.dagbladet.no/2011/07/24/n...ivik/17442711/
Vis hele sitatet...
Ja, jeg driver og samler info her... hentet utøya-info fra TV2, men...
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Hva har jeg gått glipp av? Hvem har han engasjert og manipulert? Frp eller document.no der ingen var interessert i ham tenker du på ?
Vis hele sitatet...
Snakker om min personlige nysgjerrighet og interesse i hvem dette var, hvorfor han gjorde dette og hvilke grunner. Kom frem til at han er bare en jævla tulling som lever i en fantasi verden. Han engasjerer jo masse folk i å tro at denne ridder greia er ekte, alle leiter jo etter tegn på denne virkeligheten.
Sist endret av thomjak; 25. juli 2011 kl. 02:01.
Sitat av JackSparrow Vis innlegg
Har det ikke blitt skrevet tidligere i denne tråden at han brukte cannabis med jevne mellomrom? Dog står det i compendiumet at han ikke bruker narkotika.

En annen ting jeg har tenkt endel på, Fjordman. Hvem faen er denne karen som har inspirert han så vanvittig!
Vis hele sitatet...

Fjordmann er en politisk blogger som er internasjonalt anerkjent og ABB støttet kraftig opp under hva han skrev - spesielt på document.no
http://no.wikipedia.org/wiki/Fjordman

Fjordmann befinner seg på høyresiden han også, men det blir litt drøyt å si at han inspirerte ABB på noen måte da Anders hadde disse holdningene lenge før.

Forøvrig har Fjordmann gått ut i en blogg og sagt at han ikke vil forbindes med ABB og at han fordømmer handlingene.
Føler eg er langt inne i kospirasjonsteorane no, men dette er ein quote frå boka
11-218-49

Sitat av Manifestet Side 11, ord 218-269 (49 ord)
“Political Correctness?” Marxists have used the term for at least 80 years, as a broad synonym for “the General Line of the Party.” It could be said that Political Correctness is the General Line of the Establishment in Western European countries today; certainly,
Vis hele sitatet...
Nok en gang en overlevende som sier at folk/noen utkledd som politimenn startet å skyte. Blir forvirra av ordvalgene til ungdommen. Og de som delte båt med ABB, så jo at han var alene. Kan det tenkes at noen har tatt en privatbåt? Altså, jeg vet at politiet mer og mer utelukker flere personer, men vitner sier det jo.
Hørt at noen sa at han tok av seg Politiklærene og kjørte i privatbåt rundt øya også..
Sitat av LDAWG Vis innlegg
I manifestet dreier de seg utelukkende om bomben, så utøya-idéen har han kommet på i senere tid...
Vis hele sitatet...
Etter det jeg har forstått, så skreiv han ferdig manifestet noen timer før han gikk i gang med bombinga og skytinga?
Sitat av BonQua Vis innlegg
Lurer fortsatt på hvorfor dette er oppført "train back (11.00), there 14.00, taxi, there 14.30 Tog fra Gardermoen? Tog/taxi tilbake til gården" ... Han ble jo kjort til gården littover 13:00..dvs han ankom rundt 13:10-13:15.
Og måtte ha tatt toget som gikk fra Lillestrøm 10:49.
Vis hele sitatet...
Har ikke villet forandre ABBs egne tidsangivelser ennå, men kan ordne noe nå kanskje...
Sitat av BonQua Vis innlegg
Nok en gang en overlevende som sier at folk/noen utkledd som politimenn startet å skyte. Blir forvirra av ordvalgene til ungdommen. Og de som delte båt med ABB, så jo at han var alene. Kan det tenkes at noen har tatt en privatbåt? Altså, jeg vet at politiet mer og mer utelukker flere personer, men vitner sier det jo.
Vis hele sitatet...
Person nr. 2 kan ha vært der fra før av. Men jeg tviler faktisk på at det er flere enn kun ABB som har gjort dette. Han skrive jo en del i boka om at det burde planlegges og utføre alene for å slippe å avsløres.
Husk at det å være sjokkskadet og traumatisert gjør noe med virkelighetsoppfatning og hukommelse.
Sitat av Anarkorken Vis innlegg
Etter det jeg har forstått, så skreiv han ferdig manifestet noen timer før han gikk i gang med bombinga og skytinga?
Vis hele sitatet...
Ja. Mest sannsynlig er det siste sitatet "I believe this will be my last entry. It is now Fri July 22nd, 12.51." bare et tilfeldig tidspunkt.
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Sitat av b1gm4c Vis innlegg
jeg har ikke sett noen som er i fase 1? kun fase 2 og 3 og de er avlyst, så virker ikke som det er mye å ta tak i der? hvilken sammenheng har dette med ABB forøvrig?
Vis hele sitatet...
Goals:
- Phase 1 (1999-2030): Cell based shock attacks, sabotage attacks etc.
- Phase 2 (2030-2070): Same as above but bigger cells/networks, armed militias
- Phase 3 (2070-2100): Contribution with the effectuation of the coup and
responsibilities in relation to security and executions of category A and B traitors.

Sitat fra side 833
Sitat av FpsDog Vis innlegg
Føler eg er langt inne i kospirasjonsteorane no, men dette er ein quote frå boka
11-218-49
Vis hele sitatet...
Hva mener du er sammenhengen?
Tok en kjapp sjekk av www.pccts.com.

Ser de har FTP porter og en del andre porter åpne.
Kanskje det går an å håve ut mer info fra denne siden?

Her er portene som er åpne:
http://bildr.no/image/934287.jpeg
Dere må huske på at han kan ha lagt in løgner i boka si, villspor etc., jeg ville ikke tatt alt i den for god fisk kun fordi det noe av hendelsesforløpet er sant.
Er det flere vitner som har bekreftet at han ble observert i Møllergata? Tenker tilbake at det var noen som skrev at noen hadde sett han gått inn i bilen, høy og tynn. Men ABB var vel ikke akkurat tynn, man ser vel forskjell på kraftig og tynn.
Sitat av StianLie Vis innlegg
Tok en kjapp sjekk av www.pccts.com.

Ser de har FTP porter og en del andre porter åpne.
Kanskje det går an å håve ut mer info fra denne siden?

Her er portene som er åpne:
http://bildr.no/image/934287.jpeg
Vis hele sitatet...
Smeller du bildet opp i større str?
Falco

Direkte link til bildet: http://bildr.no/view/934287
Informasjon om denne tråden: Vi har valgt å kjøre en mer passiv modereringsstil når det gjelder denne hendelsen, men nå begynner ting å gå litt over styr. Vi varsler at denne tråden kommer til å bli stengt om en dag eller to ettersom den har syltet ned i "chatting" og et evig sammensurium av ulike emner. Dere som har emner dere fortsatt ønsker å diskutere som er relatert til dette kan lage dere en egen tråd som er litt mer avgrenset til ett emne.

"Internett-detektiver": Vær snill å tenk dere om et par ganger før dere legger ut informasjon om mennesker som dere "tror" kan ha noe med denne saken å gjøre. Tro kan dere gjøre i kirken, som de sier. Dere hadde ikke likt det hvis andre la ut deres navn og på syltynnt grunnlag insinuerte at dere hadde noe med denne saken å gjøre...
Tråden er nå stengt. Dette er på ingen måte for å stoppe diskusjon om emnet eller å bedrive sensur, men for å føre til en ryddigere og mer strukturert debatt. Dere som ønsker å diskutere videre kan lage nye tråder som er mer avgrenset til et konkret emne per tråd.