Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1210
Hei, jeg begynte å jobbe et nytt sted for omtrent 1 måneden siden. Det er et fantastisk arbeidsmiljø og jeg får ofte positiv tilbakemelding av mine sjefer. Jeg liker veldig godt å jobbe der men alikevel er jeg ekstrem redd for å få kjeft og for å miste jobben. For eksempel så ble jeg ringt av et ukjent nummer og jeg trodde det var sjefen som skulle ringe meg for å si at jeg ikke fikk lov å komme på jobben mer og derfor turte jeg ikke å ta den.
Det er ikke bare i forbindelse med jobben jeg har denne paranoia men også når jeg går en tur i byen eller kjører bil. For eksempel når jeg ser at en svart passat eller audi kjører bak meg tror jeg alltid det er sivilbil. Det er å merke seg at jeg ikke driver med noe kriminelt eller bruker noe rusmidler. Jeg har røykt J et par ganger for 2 år siden men dette forsterket bare min paranoia.
Burde jeg oppsøke en psykolog eller burde jeg bare fortsette slik jeg gjør nå? Jeg pleier å le litt når jeg innser at jeg bare har skikkelig noia så det påvirker ikke livet mitt i den grad at jeg ikke kan leve et vanlig liv.
Det er jo opp til deg om du må gjøre noe med det. Det hørtes litt slitsomt ut å være så skeptisk til alt som skjer rundt seg, så jeg ville kanskje tatt en prat med noen.