Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2667
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får benzo mot angst. Aldri misbrukt. Sliter. Mye uro og dovenskap. Kommer ikke igang. Får aldri start. Tanker raser i hodet. Mye uro i kroppen. Alltid sliten og matt av uro.

Vil trippel espresso sammen med benzo hjelpe på uro motivasjon dovenskap? Veldig mye må gjøres de neste ukene. Hvordan komme igang?
Ja, men du burde finne andre alternativer enn benzo. Det blir uten tvil en ond sirkel når man selvmedisinerer med slike formål som du beskriver.
Trenger sikkert ikke forklare hvor avhengighetsskapende benzo er både fysisk og psykisk.

Gjør det iallefall med veiledning fra lege eller psykiater.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dose? >rus men <dovenskap?

10 mg tar angst.
Koffein og angst er ikke noe god kombinasjon. Iallefall ikke en trippel espresso.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sosialangst. Uro + Tankekjør = Sliten

Uro + tankekjør + Sliten = Dovenskap.

Uro + Espresso + x ant benzo = Tiltakslyst?
Anonym bruker
"Harm Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg falt ned i en såkalt ''the ring of fire'' kan du si, altså en ond sirkel av angst som var så ille at jeg ikke turte å spise middag oppe sammes med familien min engang. Det som hjalp meg over kneika/fjellet der var faktisk rivotril. Når jeg bruker benzo så er det så lett å bare forbli der oppe fordi man lander så sakte. Prøv en mer real dose så kan du prøve det selv.
Selv om koffein alene kan forverre angst så skal det ganske høye doser til for å overkjøre den angstdempende effekten av benzodiazepiner.

Det TS burde være oppmerksom på er hvor lenge effektene begge varer slik at h*n kan planlegge inntaket og unngå at benzoet dabber av mens koffeinet fortsatt er aktivt og gjør alt verre.

Så lenge du ikke går av skaftet med inntaket av koffein og tar noen forhåndsregler, så ser jeg ikke noe åpenbart problem med å gi det et forsøk.
du sier jo forsåvidt selv at benzo'n tar angsten, som ser ut til å være det som gir deg tankekjør og uro også..?
prøv med bare benzo når du må, men dropp koffeinen, den vil mest sannsynlig bare gi mer av ubehaget du tar benzo'n for.
vil tro at når du får roa i deg vil du nok ha energi til å få ting gjort også, om det er det du vil.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Benzo idag kl 17. Søvn.
Tirsdag frokost + benzo. + benzo kveld. Søvn.
Onsdag frokost + benzo.
Onsdag lunch + benzo. = Høy aktivitet?
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Benzo for å komme igang med hva? Ja, espresso vil hjelpe på noen timer til kaffen forverrer angsten. Hvilket benzodiazepin bruker du