Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2482
Denne djevelen blir brukt imot meg: https://www.apotek1.no/produkter/nar...t-1stk-922164p .

Liker best Cannabis, Psykedelika og noen RC stoffer.

Jeg må desverre kutte ut Cannabis da.. MEN jeg kan vel fortsette på 2c-b? Om jeg ikke tar helt feil vil det gi feilutslag på amfetamin. Så om jeg da må ta blodprøve senere for å "utvide" testen. Vil 2c-b kunne spores i blodet? Evt hvor lenge etter. Bruker oftere enn jeg burde, men trenger ingen moralprek (mtp stoffnivå i blodet).

Hvilke andre stoffer kan man ta mens man er på pissings?

Vet Kratom (opiat?), am-x og jwh-x cannabinoids kan jeg komme meg rundt uten å bli ferska, men er det noe mere?

Skal også kunne hentes ifra Norge, eller om noen kan linke til legit RC-shops. Har løken klar om det skal kunne trengs.
Sist endret av Admin221; 26. februar 2019 kl. 10:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Her spør du om råd til å ruse deg og så starter du en tråd der du spør om hjelp til å komme deg ut av det?

Hva vil du egentlig?
2cb og ketamin dukker ikke opp på standard panel test.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
det står jo under. Apotek1 klarer ikke engang stave stoffene på rett måte, hvis du lurer på hva som testes for sjekk Fürst
xxxxx221
Admin221's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Her spør du om råd til å ruse deg og så starter du en tråd der du spør om hjelp til å komme deg ut av det?

Hva vil du egentlig?
Vis hele sitatet...
Psykedelisk er ikke det som er problemet mitt her..
Sitat av Viking85 Vis innlegg
2cb og ketamin dukker ikke opp på standard panel test.
Vis hele sitatet...
2cb har relativt høy mulighet for utslag på amfetamin.

Vet ikke med andre stoffer, men med thc, selve molekylet thc virkestoff er ikke sporbart, men det mindre kjente THC-Cooh (ellernoe) er det og det er det som ligger lenge i kroppen. Så vil anta at dette også gjelder ved andre stoffer også, at det er enkelte molekyler fra produksjon eller metabolisering som kan ha en lengre halveringstid
Har du kilder på dette. Jeg vet at 2cb blir brukt av flere i fengsel her i Norge hvor de testes regelmessig. Og folk med ruskontrakt, hjemmesoning osv som bruker dette. Har ikke hørt om noen som har blitt fått problemer.
Anonym bruker
"Slank Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg fikk utslag for amfetamin på en urinprøve, etter inntak av 2-cb. Urinprøven ble tatt 2 dager etter inntak av 2-cb.
Da ville jeg bedt lege sende inn til lab test da du ikke har tatt noe amfetamin. Og 2cb er vanskelig å finne selv ved standard lab test da de neste må vite hvilket stoff de skal lete etter.
xxxxx221
Admin221's Avatar
Trådstarter
@Viking85 hvis de vet hva de leter etter kan de da finne 2cb enkelt? hvor lenge vises 2cb og/eller ketamin i blodprøve? Ifølge erowid er det liten sjans for falske utslag på amf, men det kan skje.
Syntetiske cannabinoider ville jeg holdt meg langt unna da det er noe skikkelig nasty saker, men deg om det... Du har jo gode gamle GHB da? Blir ikke testet for (gjorde ihvertfall ikke det) og det er veldig vanskelig å teste for det, blant annet fordi det er ett stoff som finnes naturlig i kroppen, også må det itillegg testes for få timer etter inntak om det skal være mulig å teste for i det hele tatt. Ble tatt urinprøve på en gang for ett par år tilbake som ble sendt til lab der jeg hadde inntatt GHB ca par timer før prøven ble tatt, null utslag.

Som du nevner selv så kan ketamin være ett alternativ, er ikke helt sikker på hvor lenge det er i kroppen, men vet at stoffet har veldig kort halveringstid så om jeg ikke tar feil så er greine ute av systemet innen 12 - 18 timer. Men sånt er jo dritt enkelt å google seg frem til selv da om du er usikker.

Men det er du som spør om tips til å slutte med rus osv i en annen tråd eller? Hvilke rusmidler er det du sliter med egentlig? Får inntrykk av at det er cannabis det går mest av og har du tenkt til å bytte daglig cannabis bruk ut med sterke stoffer som ket, ghb eller synt cannabis så kan jeg låve deg det at problemene dine kommer til å eskalere i en banebrytende hastighet i forhold til hva dem kanskje har gjort tidligere, men det er du helt sikkert klar over.
Sist endret av Alge; 27. februar 2019 kl. 01:39.
Sitat av Admin221 Vis innlegg
@Viking85 hvis de vet hva de leter etter kan de da finne 2cb enkelt? hvor lenge vises 2cb og/eller ketamin i blodprøve? Ifølge erowid er det liten sjans for falske utslag på amf, men det kan skje.
Vis hele sitatet...
Blodprøve er ikke lab prøve, det mest vanlige i dag blir en massspekter blabla som man ikke tester for enkeltstående midler men kan sjekke alle isotoper, alt fra bensin til 2cb. Er enda litt dyrt og bruke så blir ikke brukt før det er gitt utslag på for eks amfetamin når du egentlig har tatt 2cb.

Alt annet er vel egentlig dritt, legal highs i norge er løsemidler da... det smelter jo bare alle hjerneceller så..
Når urinpøver gir en uheldig effekt der den som bare røyker cannabis begynner med stoffer som kokain, jeg kjenner mange i denne situasjonen.