Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 466
Jeg blir aldri klok på juicen de selger, kjøpte nettopp Research Labs Mini Donuts som luktet godt men syntes egentlig dette smakte ganske dårlig. Er det noen merker som stadig leverer bra juice? Noen merker jeg bør holde meg unna? Takker for alle råd
Sitat av totenflak Vis innlegg
Jeg blir aldri klok på juicen de selger, kjøpte nettopp Research Labs Mini Donuts som luktet godt men syntes egentlig dette smakte ganske dårlig. Er det noen merker som stadig leverer bra juice? Noen merker jeg bør holde meg unna? Takker for alle råd
Vis hele sitatet...
Kjøpt masse juice som jeg ikke var noe fornøyd med, men så steapet jeg juicen/ lot den stå i alt mellom 2-9 mnd, noen ble bedre enkelte ble kastet. Jeg også trodde dette var mer en myte enn noe annet, men det viser seg at mye juicer kan tjene mye på å la den stå, anbefaler bare en vanlig plastflaske skru av korken de første 6-12 timene. Hver time så klemmer du på flaska for å få vekk nikotin avdamping, bør da helst stå mørkt og tørkt, i skapet er helt innafor. Så skrur du på korken lar den stå en stund og prøver den innimellom. 98% av juicene jeg har gjort dette med har fungert ganske bra