Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2271
Har hørt at rusmidlene skal være noenlunde like i effekt. Ser etter subjektive meninger og opplevelser. (har ikke interesse i å prøve GHB, er bare nysgjerrig.)
Spesielt rusmiddel.

Jævlig farlig å bruke med noe som helst annet beroligende.

Kort varighet.

Kan minne om alkohol, bare "lettere" og deiligere.

Kvalm om man holder på lenge.
Det har noen likheter men tar man nok ghb blir det meget euforisk.

Skumle saker å leke med
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har prøvd masse men aldri skjønt greia.
Merker ikke noe hele veien til jeg evt korker over. Prøvd alle mulige doseringer osv. Merker ca 0 før det går over kanten.
Anonym bruker
"Farlig Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke så skummelt med mindre du blander det med andre ting. Sett at du kommer deg i grei liggestilling så er det ikke farlig å korke over. Jeg skjønte ikke kork i begynnelsen, men når jeg fant sweetspoten skjønte jeg hvorfor de kaller det "liquid ecstacy". Det er et av de beste sexdopene i tillegg

Mange mener at moderat bruk er svært sunt for folk som trener eller har skader, da det stimulerer produksjon av HGH i kroppen. Det finnes også som reseptpliktig legemiddel mot narkolepsi om jeg ikke husker feil.
Sitat av Jerna Vis innlegg
Det har noen likheter men tar man nok ghb blir det meget euforisk.

Skumle saker å leke med
Vis hele sitatet...
Helt enig her, har prøvd en del ganger og noen ganger kan euforien føles sterkere enn MDMA. Ingen hangover er jo også et fint +
Sist endret av Bolebenny; 22. juni 2022 kl. 12:20.
Sitat av Bolebenny Vis innlegg
Helt enig her, har prøvd en del ganger og noen ganger kan euforien føles sterkere enn MDMA. Ingen hangover er jo også et fint +
Vis hele sitatet...

Jepp. Noen mister hemninger fullstendig på det. Ja det beskrives som flytende extacy noen steder på nettet så er flere som deler den oppfatningen .
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ikke så skummelt med mindre du blander det med andre ting. Sett at du kommer deg i grei liggestilling så er det ikke farlig å korke over. Jeg skjønte ikke kork i begynnelsen, men når jeg fant sweetspoten skjønte jeg hvorfor de kaller det "liquid ecstacy". Det er et av de beste sexdopene i tillegg

Mange mener at moderat bruk er svært sunt for folk som trener eller har skader, da det stimulerer produksjon av HGH i kroppen. Det finnes også som reseptpliktig legemiddel mot narkolepsi om jeg ikke husker feil.
Vis hele sitatet...
Jeg har skader i høyre skulder og bryst som jeg har slitt med i flere år. Har du mer info hva du nettopp skrev?



Hvor bra fungerer ghb som sovemiddel, og evt hva langtidsvirkninger har det? Avhengighetsfare?

Ut ifra hva jeg har fått med meg så er ikke ghb veldig dyrt heller, så interessen for å prøve ut ble litt høy nå...
(har ikke interesse i å prøve GHB, er bare nysgjerrig) = Jeg spør for meg selv. Jezus. Hvorfor ikke bare prøve lsd eller speed, cannabis. Merkelig dop å ville prøve
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finnes som sovemedisin i Norge heter da xyrem. Ikke så veldig vanskelig og få med litt grei lege og en historikk med søvnproblemer.

Ang skadene. Hvis han over som lurte på det Google "ghb and hgh production" så kan man lese masse om det. Evt sjekk ut tb-500 for skadene som er et vanvittig effektivt peptid for reparere kroppen.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Forøvrig funker det noe så inni helvette bra som sovemiddel. Ulempen er at skulle kåken begynne brenne eller noe mens du sover så er du fucked for det er vanskelig få liv i en som har tatt det før etter noen timer søvn
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bumblebeeee Vis innlegg
(har ikke interesse i å prøve GHB, er bare nysgjerrig) = Jeg spør for meg selv. Jezus. Hvorfor ikke bare prøve lsd eller speed, cannabis. Merkelig dop å ville prøve
Vis hele sitatet...
Hva om TS eller oss andre allerede har prøvd disse drogene, og er nysjerrige på et vi ikke har prøvd før.
GHB er en IKKE ting. Det finnes så mye bedre drugs der ute. GHB er for strippere og ubersjåfører
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bumblebeeee Vis innlegg
GHB er en IKKE ting. Det finnes så mye bedre drugs der ute. GHB er for strippere og ubersjåfører
Vis hele sitatet...
Slik jeg oppfatter det så langt så er det bedre enn alkohol (lavterskel jada), med null hangover, beroligende/bedøvende effekt og under perfekte omstendigheter "liquid ecstacy". Hva er det så gjør det så drit? Alkohol og MDMA er gøy på fest, men med super crap bivirkninger, både korttid og langtids.

Kan du begrunne hvorfor jeg bør unngå å bruke det?
Sitat av Bumblebeeee Vis innlegg
GHB er en IKKE ting. Det finnes så mye bedre drugs der ute. GHB er for strippere og ubersjåfører
Vis hele sitatet...
Må du gi deg. Bare fordi du ikke liker noe så betyr ikke det at andre ikke kan ha glede av det.
Anonym bruker
"Farlig Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ut ifra hva jeg har fått med meg så er ikke ghb veldig dyrt heller, så interessen for å prøve ut ble litt høy nå...
Vis hele sitatet...
Det er jo litt hardt for nyrene hvis du overdriver bruken. Det er jo et salt.

Det er et fantastisk søvnmiddel. Det er jo derfor det alltid har vært mest populært i bolemiljøer. I tillegg til at det stimulerer Human Growth Hormone som gjør at kroppen lettere restituerer, gir det deg dyp kvalitetssøvn som også er viktig for å restituere kroppen etter hard trening eller skader.

Har flere ganger våknet etter bare 3-4 timers søvn når jeg har tatt kork, og vært fullstendig 100% uthvilt.

GHB har et forferdelig rykte på seg, og merker at folk som aldri har vært borti det har et forutinntatt inntrykk av det som et farlig voldtektsdop. Skal ikke si at det ikke har blitt brukt til det, men jeg mistenker at det er det som ofte får skylden når noen mener de har blitt dopet ned på byen og får tatt prøver som ikke viser noe tegn til stoff. Da er det sikkert GHB pga "det forsvinner fra kroppen i løpet av få timer". Sannheten er nok oftere at damene har undervurdert sin egen alkoholtoleranse.

Jeg synes det er inne på topp 5, om ikke topp 3 av stoffer man kan kose seg med.

Det finnes også naturlig i kroppen din!
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har ikke prøvd det selv men ble fortalt at det ble ett rent helvete å slutte etter langtidsbruk
Rip 8-4-23
Jeg har prøvd det meste og favoritten som topper alt med en god margin er ghb. Det var verdens beste ting,så godt at jeg bare måte slutte tvert og aldri noensinne røre greiene igjen.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er jo litt hardt for nyrene hvis du overdriver bruken. Det er jo et salt.

Det er et fantastisk søvnmiddel. Det er jo derfor det alltid har vært mest populært i bolemiljøer. I tillegg til at det stimulerer Human Growth Hormone som gjør at kroppen lettere restituerer, gir det deg dyp kvalitetssøvn som også er viktig for å restituere kroppen etter hard trening eller skader.

Har flere ganger våknet etter bare 3-4 timers søvn når jeg har tatt kork, og vært fullstendig 100% uthvilt.

GHB har et forferdelig rykte på seg, og merker at folk som aldri har vært borti det har et forutinntatt inntrykk av det som et farlig voldtektsdop. Skal ikke si at det ikke har blitt brukt til det, men jeg mistenker at det er det som ofte får skylden når noen mener de har blitt dopet ned på byen og får tatt prøver som ikke viser noe tegn til stoff. Da er det sikkert GHB pga "det forsvinner fra kroppen i løpet av få timer". Sannheten er nok oftere at damene har undervurdert sin egen alkoholtoleranse.

Jeg synes det er inne på topp 5, om ikke topp 3 av stoffer man kan kose seg med.

Det finnes også naturlig i kroppen din!
Vis hele sitatet...
Det er ikke å legge skjul på at det kan være EKSTREMT farlig også da. I feil hender så ender det fort i overdose. Det er vel mye der ryktet stammer ifra. Har sett folk ligge i spasmer jeg på GHB.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ikke å legge skjul på at det kan være EKSTREMT farlig også da. I feil hender så ender det fort i overdose. Det er vel mye der ryktet stammer ifra. Har sett folk ligge i spasmer jeg på GHB.
Vis hele sitatet...

Var det *kun* på GHB eller var andre rusmidler i bildet i forkant, type alkohol?
Ville anbefale denne tråden og hvordan det var å slutte etter lengre bruk.
GHB topper statistikken over dødelige overdoser I Norge, kun overskygget av heroin - sannsynligvis fordi heroin er mer utbredt. Grunnen til dette er at GHB har et svært lavt terapeutisk vindu. Du kan ta to-tre korker uten særlig effekt men kork nummer fire kan være dødelig overdose. Det finnes heller ikke annen motgift enn intubering og respirator hvis du skulle være så uheldig, i motsettning til heroin hvor man har kanskje verdens mest effektive motgift lett tilgjengelig, nemlig Naloxon.

Sjeldent jeg prøver å skremme noen fra å ta rusmidler her inne men når det kommer til GHB har jeg vært borti så mange stygge overdoser at jeg kunne ikke dy meg. Vær forsiktig, aldri ta det alene.
Sist endret av Cheese; 24. juni 2022 kl. 15:41.