Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 2921
Kommer tv2 til å sende flere sesonger med futurama til sommeren.
Visst det finst da?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Jeg vet ikke om det finnes flere sesonger av futurama, men har aldri sett noen flere sesonger enn de som er vist på TV2 på nettet.
Hvor mange sesonger/episoder har dem sendt på tv2?
i sommer sendte de alt som var laget til da. (minus to episoder, muligens.).
Så i ettertid har det jo kommet en hel ny sesong..
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Opprinnelig postet av zeth
Hvor mange sesonger/episoder har dem sendt på tv2?
Vis hele sitatet...
3 sesonger?
copy & paste fra tv2.no

Futurama
Vi har til nå vist de tre første sesongene av Futurama. Sesong 4 går nå i USA, denne vil sannsynligvis få premiere på TV 2 sent på våren/sommeren 2002. Det er ikke planlagt reprisevisning av serien med det første.
Vis hele sitatet...
w00tj00
ikke særlig overraskende så ligger det sesong 4 episoder på nettet..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Mye tyder på at sesong 4 ble den siste
Håper virkelig dette ikke er sant

http://www.gotfuturama.com/
http://www.aintitcoolnews.com/display.cgi?id=11499
http://www.petitiononline.com/safu/petition.html

We are avid watchers of FOX programming, especially the show “Futurama”. We have recently heard that FOX Broadcasting has cancelled this show. We are informing you of a boycott of FOX Broadcasting, FX, FOX Sports Channel, and all products shown on FOX Broadcasting, FX, and FOX Sports Channel. We are all willing to comply with the boycott and do whatever it takes to get our favorite FOX show (“Futurama”) back on the air.
We will not only be boycotting your stations, we will be boycotting every product shown on those stations. These products include, but are not limited to: Nyquil, Schick, Valvoline, Gold Bond, Subway Sandwiches, Buick Motor Vehicles, Alka-Seltzer, Monistat 7, Diflucan, Kentucky Fried Chicken (KFC), Heartguard, Frontline, any product on TimeLife.com, Ranger Bass Boats, The Xtractor, any product made by MGM, 1-800-COLLECT, Hunt’s Manwich, any product made by Reeses’, any product made by Walt Disney, and Gevalia coffee and coffee makers.
As you can see, we are taking this cancellation very seriously. We will contact our local newspapers, and television stations; and with that we will gain more people in our “quest” to get “Futurama” back on television.
Vis hele sitatet...
Vuggum's Avatar
Trådstarter
dette lover ikke bra
jeg hadde håpet at jeg kunne
kose meg med fururama i mange år fremover



"We have recently heard that FOX Broadcasting has cancelled this show. "
Betyr dette at FOX kan bestemme om det blir noe mer futurama?
Det kan vel lages flere episoder selvom FOX ikke skal sende det vel????
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
ikke når fox har kjøpt rettighetene til film/tv.
Vuggum's Avatar
Trådstarter
FOX STINX
Jeg har lastet ned hver eneste episode som er kommet ut fra nettet. Har 5 gigabyte med futurama episoder

Den råeste hittil (syntes jeg) er den første episoden i sesong 4: Fry og gjengen blir ved et uhell transportert tilbake i tid, til 1947 - i Roswell-ørkenen. Forsvaret i USA tar dem alle til fange for å studere dem, og uten å røpe for mye blir Fry forelsket i sin egen bestemor. Sinnsykt kongerå episode

Vi får håpe Futurama får fortsette. Det er det beste showet som noengang er gått på TV.
futurama r0x0r2k
noob killer
elukS's Avatar
Futurama rocker, har de 2 første sesongene på cd
jeg har ses. 1 ep. 1-8 på svcd, er villig til å trade mot andre futurama episoder på svcd.
SVDC? Hva er det?

Jeg kan brenne en hel haug med Futurama-fyllte CDer til de som vil ha det, når jeg får tilbake maskinen min om en ukes tid Jeg var heldig, og fikk 100 tomme CDer for kun 400 kr - så dere trenger ikke betale eller noe.

Episodene jeg har hentet ned varierer i størrelse fra cirka 60 megabyte til 90 - med noen unntak i .mpg-format, som tar nærmere 200 meg.

Mitt eneste mål er å spre Futurama til så mange som mulig.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av Stormen
SVDC? Hva er det?
Vis hele sitatet...
svcd: super videocd.

en liten link.
Opprinnelig postet av Stormen
SVDC? Hva er det?

Jeg kan brenne en hel haug med Futurama-fyllte CDer til de som vil ha det, når jeg får tilbake maskinen min om en ukes tid Jeg var heldig, og fikk 100 tomme CDer for kun 400 kr - så dere trenger ikke betale eller noe.

Episodene jeg har hentet ned varierer i størrelse fra cirka 60 megabyte til 90 - med noen unntak i .mpg-format, som tar nærmere 200 meg.

Mitt eneste mål er å spre Futurama til så mange som mulig.
Vis hele sitatet...

var du heldig med 100cder for 400kr? haha, jeg vet et sted hvor dem selger 700mb cder, 16x, til 300kr !!! haha


men over til futurama, det der er crappy kvalitet, svcd er nærmest dvd kvalitet. no way om jeg vil ha det "tullet" ditt
Fælt så slem du plutselig ble da, tore :P

Greit, da beholder jeg alle CDene mine for meg selv. Men ikke kom og spørr om mat når kulda setter inn heller!

Dessuten var CDene jeg kjøpte med cover! Så det så
Vuggum's Avatar
Trådstarter
sessong 1 er jo og ute på dvd i Norge no då.
Det er jo kjekt å ha, den koster 500kr, men kommer sikker på tilbud til rundt 300kr. Det er jo verdt å ha å dvd samlingen
du kan jo laste ned alle episodene da..?
jeg har lastet ned en hel haug fra kazaa.. (kazaa.com)
Vis hele sitatet...

http://www.petitiononline.com/futufu/petition.html

Litt flere signaturer der.. brukte ikke mange dagene akkurat, men ser ut til å ha stoppa opp litt nå..
Vuggum's Avatar
Trådstarter
kan ikke laste ned masse filmer med modem skjønner du!
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av Vuggum
sessong 1 er jo og ute på dvd i Norge no då.
Det er jo kjekt å ha, den koster 500kr, men kommer sikker på tilbud til rundt 300kr. Det er jo verdt å ha å dvd samlingen
Vis hele sitatet...
ja, jeg så den på dvd 2000 og free record shop. men der kostet de 450 kr.
Vuggum's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Gusto


ja, jeg så den på dvd 2000 og free record shop. men der kostet de 450 kr.
Vis hele sitatet...
sikkert eg som såg feil.
Dvd 2000 rett ovenfor MacDonalds hadda den ja .
Hvorfor måtte dere egentlig si at Futurama skulle avsluttes? Nå er hele dagen min ødelagt. Det hadde vært bedre om jeg hadde fått se sesong 4 lykkelig uvitende om når det hele var slutt. Dette er som å vite når man skal dø - når dagen er i morgen.

God damn ass... Da er det bedre å ikke vite
Dere snakker om hvor lett det er å finne Fururama episoder på nettet...kan dere ikke gjøre det lettere å legge ut etpar linker som fungerer?
blaz-X, jeg bruker hovedsaklig en av to metoder:

1. Last ned en Kazaa-klient, så som Morpheus. Denne finner du ved å lete etter "Morpheus" i f.eks shareware.com sin database.
Registrer deg, og let etter futurama. Da får du flere hundre treff, og du kan fritt laste ned hvilken som helst episode.

2. Gå inn på Dalnet (tror jeg...) og besøk kanalen #futurama. Her er det en rekke guys som hoster Futurama-dedikerte "servere" som du fritt kan laste ned fra. Vanligvis opererer disse også uten noen form for ratio.

Håper dette gjør det lettere for deg!
Better than thou.
Hvis du vil ha over irc er vel #tv-rips på efnet fin kanskje? Har bare såvidt vært innom der. Det beste er vel å prøve å få kontakter innenfor warez miljøet, stå på, uppe, sette opp fservs eller hva som helst, så kanskje du får noen dumps å kose deg med, eller kanskje axx på en supadupa funkadelic privat ftp hos en kar.
øy, alle signaturene er vekke! er kun 2000 nå, var jo faen meg 60 000!!! feiler dem
kanskje serveren har kræsjet og log fila ble nullstilt?
Opprinnelig postet av reallife
kanskje serveren har kræsjet og log fila ble nullstilt?
Vis hele sitatet...

det er i såfall py
Opprinnelig postet av tore-
øy, alle signaturene er vekke! er kun 2000 nå, var jo faen meg 60 000!!! feiler dem
Vis hele sitatet...
Dette er mulig grunnen;
Tatt fra petition online
PetitionOnline.com has temporarily disabled the display of email addresses for signatories who chose to make their address public.We have done this to reduce the spread of the SirCam virus which harvests email addresses from the web cache of infected computers.To learn more about the SirCam virus and download a free tool for removing the virus, visit Symantec's virus definition page.
Vis hele sitatet...
Lenge leve futurama !
Opprinnelig postet av Zizat


Lenge leve futurama !
Vis hele sitatet...
sto der i begynnelsen også
Har sendt en mail via "petition help form"..
om hvorfor signaturene har minsket..

håper på et snarlig svar.
jeg mener at det bare er laget en sesong med Futurama!!!

Var det ikke 22 episoder de lagde.

Jeg mista bare 1 - 2 episoder da det gikk!!!!!!
Opprinnelig postet av Angry Clown
jeg mener at det bare er laget en sesong med Futurama!!!

Var det ikke 22 episoder de lagde.

Jeg mista bare 1 - 2 episoder da det gikk!!!!!!
Vis hele sitatet...
jeg downa masse episoder og det var Mange jeg ikke hadde sett j
så jeg tror det er hvertfall 1 sessong til om ikke flere
4 sesonger er det.
riktig, men hvor mange episoder ble vist på tv2? hvem er med å starte en underksrift kampanje til tv2 om at de må kjøpe inn flere episoder?
Vuggum's Avatar
Trådstarter
det er 4 sessonger a 12 episoder ( finst kansje noen ekstra ; julespesial etc.)

tv 2 skal ha 3 kanskje 4 episoder. kan ikke huske når i sommer di begynnte å sende, men di slutta etter ferien min var over.

PS! lenge leve futurama
noen som vet om en slik underskrift script? tror jeg setter en slik opp på min side....


fra tv2 sin side:

Futurama
Vi har til nå vist de tre første sesongene av Futurama. Sesong 4 går nå i USA, denne vil sannsynligvis få premiere på TV 2 sent på våren/sommeren 2002. Det er ikke planlagt reprisevisning av serien med det første.



Kan faen ikke huske at dem har vist SÅ mange....
anyway, skal vi starte en kampanje om at de må vise dem i reprise? hvis det blir ja, skal jeg rippe alle sammen
Sist endret av tore-; 27. februar 2002 kl. 17:02.
jeg leste på tv 2 i går at det er lagd iallefall 4 sesonger. TV 2 skal sende ses. 4 til vår/sommeren.
Opprinnelig postet av tore-
Kan faen ikke huske at dem har vist SÅ mange....
anyway, skal vi starte en kampanje om at de må vise dem i reprise? hvis det blir ja, skal jeg rippe alle sammen
Vis hele sitatet...
jeg blir hvertfall med på den kampanjen=)!
noen som har et skript? har prøvd å se litt rundt men fant lite
Sist endret av tore-; 27. februar 2002 kl. 17:54.
Opprinnelig postet av tore-
noen som har et skript? har prøvd å se litt rundt men fant lite
Vis hele sitatet...
php.resourceindex.com
cgi.resourceindex.com

si ifra hvis du finner et, skulle gjerne hatt et selv=)
jeg self. sjekket de klassiske da
Opprinnelig postet av reallife


jeg blir hvertfall med på den kampanjen=)!
Vis hele sitatet...
Bare si ifra når kampanjen starter så er jeg med
må bare finne script så