Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1261
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det noen som har erfaring med å kjøpe diverse rusmidler via selgere som man får kontakt med på Insta? Hvor legit er dette og hvor sannsynlig er det at varene kommer gjennom toll?
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville sagt du har ca. 99% sjanse for å bli scammet, og av den resterende 1% der du ikke blir scammet av selgeren, har du en 0.99% sjanse for at varen blir stoppet i toll.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ville sagt du har ca. 99% sjanse for å bli scammet, og av den resterende 1% der du ikke blir scammet av selgeren, har du en 0.99% sjanse for at varen blir stoppet i toll.
Vis hele sitatet...
Såpass ja, nei da er det bedre å ta en tur i Brugata
New generation
colakork's Avatar
Du burde ikke være redd for å utforske nye kontakter men gjør det med penger du allerede kan se tapt. Enhver "plug" er verdt et hus om du er i riktige omgivilser.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Back in the days var det en norsk raplåt med et sunget refreng som gikk sånn her

"Til mine bikkjer og alle bitcher *something forgotten lyrics* hvor dum gåre enkli an å bli?"

Syns den passa her!

Hvis noen tilfeldigvis husker hvilken låt og gruppe det var så holler!
Hvorfor ikke bare shoppe på Darknet innenlands som alle vanlige folk gjør ? (Nei, dét var aldeles ikke oppfordring - det var skadebegrensende tiltak for å spare vedkommende for potensielle tollsaker og inkluderte politisaker, siden bare kontakt med politiet er stimatiserende om plassen er liten nok...)

Bare ordet "toll" fikk meg til å "nah-ah" for tolla har omsider begynt å gjøre jobben sin på konvolutter og småsendinger fra utlandet, og dét har de gjort en stund nå...

Eneste gangen jeg fikk igjennom noe brev-sending fra utlandet de siste årene var når jeg kjørte en sending i julerushet, via marked på darknet, og det var fryyyktelig idiotisk av meg, og pur flaks at jeg fikk det...

Minste motstands vei.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke alle som forstår hvordan darkweb funker. Må gjøre research i såfall. Noe som ikke jeg gidder, enda.
Mye scam på darkweb og har jeg hørt selv om selger har gode vurderinger.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Darknet er som gambling, du vet aldri om du vinner, om du vinner noe dritt eller fake eller om reviewsene er fra teamkamerater som alle tjener stort på scammen og du vet aldri om adressen din og navn blir flagga av toll og holdt under spaning for å ta deg etter mange bestillinger nok til å bygge sak mot deg eller om selger er en amatør med blackbook eller legger igjen spor hvem kundene hans er så alle blir hulla den dagen han blir hulla.
Politiet følger trenden og nett og det er alltid tryggere å kjøpe fysisk fra en du kjenner eller en noen du kjenner personlig går god for.