Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1983
Anonym bruker
"Intolerant Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg liker å skyte ting. Spesielt når jeg har spist fordi jeg gidder ikke å vente 3 timer på effekt.

Har noe lyrica liggende. Tok 900mg og fikk fin virkning men ønsker litt mer. Så jeg tenker prikken over i'en er å skyte 300mg til.

Det er mye stoff i en sånn kapsel. Og blandingen blir aldri helt klar. Er det noen som har tips til meg hvordan jeg skal få løst opp pulveret mest effektivt og uten at rester blir igjen i løsningen jeg skal injisere?

I forigår sugde jeg alt opp i en bomullsdott 2 ganger. Det gjorde løsningen klarere enn bare 1 gangs filtrering. Kan det hjelpe å varme løsningen også?
Finn ut hva det løser seg opp i.

"Pregabalin is crystalline and exists in single morphic form. It is not solvated. It is nonhygroscopic, thermally stable, and soluble in water. At room temperature, the saturation solubility of Pregabalin in aqueous media is >30 mg/ml in the pH range 1 to 13.

Ser ut til at det løser seg greit opp i vann. Mer enn 30mg per milliliter? Bare litt mer da eller? Er ikke sikker på hvordan jeg skal tolke det.

Bruk hjulfilter til å filtrere ut dritt! Bomull o.l er bare tull i forhold.
Hvis du ikke vil at det skal ligge igjen rester i det du skal skyte så må du bruke hjulfilter eller noe annet som er ment for akkurat det du trenger.

Hvorfor skal du varme det? Det løser seg opp i vann ved romtemperatur.
Sist endret av krystallkongen; 9. juli 2021 kl. 09:26.
Altså, det går veldig bra å løse opp Lyrica i vann, for alle stoffene i den er vannløselige. Og du bør bruke ca 30 ml vann. Men det er et stort MEN… Liker du å injisere stoffene dine, så bør du ikke skyte Lyrica. Det ødelegger årene dine noe voldsomt… Sikkert greit å prøve det en gang, men utover det så tror jeg du bør ligge unna…
Sist endret av Wilhelmina39; 9. juli 2021 kl. 10:39. Grunn: Tilføyde
Anonym bruker
"Intolerant Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hva er et hjulfilter og hvor får jeg tak i det?
Filter ned på mikro-nivå, ebay - og de er i forskjellige "tykkelser" på hvor småe partikler de siler ut.

Søk "micron filter syringe" f.eks på Ebay du - og finn en fin instruksjonsvideo på YouTube når du får de.

Den gang da, da jeg enda likte nåla og kunne injisere uten å bli kvalm, svimmel og ør bare av å se en nål på tv - da brukte jeg bare bomull på Lyrica, men generell regel om du skyter ; Hjulfilter.

Og p.s. - Fordi de ser ut som små hjul....