Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1670
Hei, det er mangfoldige år siden jeg eksperimenterte med benzo på ulovlig vis. Men i dag måtte jeg trekke en tann og fikk valium for å sove i går i går og rohypnol ifør trekkeingen i dag for tannlegeskrekk(helt lovlig av legen). SÅ har det seg så at jeg har noe paragin forte liggende som jeg og fikk fra legen grunnet en skulder som gikk ut av ledd for noen år tilbake. Jeg har enorm respekt for disse preparatene. Jeg er livredd for å bli avhengig samtidig som jeg må inrømme jeg nyter den avslappende følelsen.

Vil det gi interaksjoner av en valium i går+en rohyopnol i dag og 2 paragin forte senere? Paraginen er alltså beregnet(fra min side) på at jeg faktisk har vondt i tennene, men kan velge ibux som jeg fikk forskrevet i steden. Og henger dette igjenn i en uke på grunn av halveringstiden slik at jeg risikerer en form for nedtur. minimale abstinenser ut av det blå plutselig i det jeg f.eks er på jobb?
Sist endret av pipestilk; 24. juni 2021 kl. 15:55.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror ikke du skal bekymre deg for noen dominerende nedtur når det bare er i dag. Paralgin forte vil nok booste rohypnolen litt og vica versa men ikke forvent så mye.
Var ikke klar over at man fortsatt fik rohypnol av lege/tannlege trodde de hadde slutta helt med det pga rusen
God bedring med tanna du klarer deg sikkert med Ibux og men alt for sin smak!
New generation
colakork's Avatar
Du vil føle deg som en slapp fisk ei uke etterpå om du er straight til normalen.

Hvorfor?

Fordi du bruker opp lageret i hjernen for uka på en kveld om du popper alt nå. Kos deg
Pipestilk
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror ikke du skal bekymre deg for noen dominerende nedtur når det bare er i dag. Paralgin forte vil nok booste rohypnolen litt og vica versa men ikke forvent så mye.
Var ikke klar over at man fortsatt fik rohypnol av lege/tannlege trodde de hadde slutta helt med det pga rusen
God bedring med tanna du klarer deg sikkert med Ibux og men alt for sin smak!
Vis hele sitatet...
Jo, man får det for ekstrem tannlegeskrekk. Jeg tror det er kun da og ikke ved andre anledninger man får det. Men nå fikk jeg bare en eneste en, og ikke flere.

Sitat av colakork Vis innlegg
Du vil føle deg som en slapp fisk ei uke etterpå om du er straight til normalen.

Hvorfor?

Fordi du bruker opp lageret i hjernen for uka på en kveld om du popper alt nå. Kos deg
Vis hele sitatet...
Ja, men det får vel gå...Så lenge jeg er i form til jeg begynner å jobbe er jeg fornøyd.
Sist endret av pipestilk; 24. juni 2021 kl. 19:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.