Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2638
Føler meg ganske chilled, men ikke helt mongo som mange påstar man blir. Er dette bare en så kalt "delusion of sobriety", eller kan det han en sammenheng med at jeg må drikke ekstreme mengder alkohol for å bli like full som andre? Trenger liksom en liter 40% og blir ikke noe blackout noen gang.
Du har tydeligvis ikke fulgt så godt med i timen. Det er omgivelsene som merker hvor loka man blir dersom person A tar benzo med alkohol. Person A føler seg mer eller mindre normal.
Trådstarter
52 7
Glemte å nevne over at jeg har snakket med både venner og familie og ingen har kommentert noe. Familien min er heller ikke så begeistret over rus.
Wow. Er det ekte Alprozopham så skal du passe på de neste timene. Sperr kortet å gi casha dine til naboen eller en Anne random som vil gi dem tilbake når du våkner opp et par dager eller uker etterpå å ikke husker noenting. Som regel i fengsel for min del.

Ikke noe mer alkohol!!! Benzo å alkohol er så kjørt punkt. Du har 1DL med øl der ingen merker noe så en slurk til så er du plutselig en psykopat som vil alle andre vondt. Uten å huske det.

Håp at påtalemyndigheten ikke har video bevis, for du vil bli flauere en nabokona som er tatt på fersken med vaktmestern.

Ønsket deg lykke til. Ikke mer alkohol!
Trådstarter
52 7
Tar det virkelig så lang tid før alt går alt? Ifølge psychonautwiki peaker man på alprazolam etter ca. 1-2 timer. Blir det verre? Nå blir jeg virkelig nysgjerrig.
Hvor stor er en fisk?

Det vil være veldig forskjellig hvordan folk takler både alkohol og benzo. Det du tåler, kan noen bli helt pære på.
Med din påståtte alkoholtolleranse vil jeg tro det skal mer til enn én øl for å slå deg ut i kombo med pillene du har tatt. Men med en dose på 5mg bør du ikke sluke en liter vodka, for å si det slik..

Du får kjenne det an selv. Ingen her kan svare deg på hvor mye DU tåler eller hvordan du kommer til å oppleve det. Dagsform, forbrenning, matinntak spiller en rolle også.

Ville ikke pushet grensene veldig langt med komboen der, hadde jeg vært deg få noen til å passe på deg isåfall. Jeg har aldri blitt så "gal" som enkelte her påstår de blir med denne komboen. Jeg blir loka og snøvler, ellers sovner jeg. Hadde ikke falt meg inn å bli et rasshøl og kleptoman, men igjen det er min subjektive reaksjon. Så det har litt med personlighet og type man er ellers også.

Røyk en J istede for alkohol. Mye bedre
Sist endret av Heimdall-; 23. juni 2021 kl. 16:51.
Trådstarter
52 7
Sitat av Heimdall- Vis innlegg
Røyk en J istede for alkohol. Mye bedre
Vis hele sitatet...
Det var planen, men posten er dessverre litt treg nå for tiden

Sitat av Heimdall- Vis innlegg
Hadde ikke falt meg inn å bli et rasshøl og kleptoman, men igjen det er min subjektive reaksjon. Så det har litt med personlighet og type man er ellers også.
Vis hele sitatet...
Jeg har også samme erfaring med alkohol, koser meg alltid, blir sosial, men løser heller konflikter enn å starte de. Regner med at benzoer vil ha en lignende effekt da.
Sist endret av walrusman; 23. juni 2021 kl. 17:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
New generation
colakork's Avatar
Jeg mister balansen sånn veldig plutselig og veldig ekstremt når jeg blander piller og alkohol.

Føler stemmen er flytende fin men ser senere på videoer at jeg skrøvler og snøvler mens jeg løfter beina opp til værs for hvert skritt.

Jeg er alkohol vandt men om en xanax blir slengt på kommer traver formen øyeblikkelig.
Trådstarter
52 7
Sitat av colakork Vis innlegg
Jeg mister balansen sånn veldig plutselig og veldig ekstremt når jeg blander piller og alkohol.

Føler stemmen er flytende fin men ser senere på videoer at jeg skrøvler og snøvler mens jeg løfter beina opp til værs for hvert skritt.

Jeg er alkohol vandt men om en xanax blir slengt på kommer traver formen øyeblikkelig.
Vis hele sitatet...
Tingen er at jeg ikke er en person som drikker ofte. Drikker som regel en gang i blant på fest, med noen unntak som i dag, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg tåler både så mye alkohol, og i tillegg xanax.
Sist endret av walrusman; 23. juni 2021 kl. 17:40.
Jeg har spist ganske mange MG med xanor og drukket myeee uten at jeg ble noe mere hemningsløs en ellers, tror det har litt med hvem du er ellers også, bare ikke pump på med masse piller siden du ikke føler så mye.
Vent til full virketid på pilla med å drikke.
Men generelt av én øl blir du ikke "så mongo som alle påstår", det er gjerne etter flere øl og/eller flere piller den formen kommer.
Jeg har aldri opplevd å spise mye piller uten å komme til det stadiet der man har det som kalles "delusions of sobriety" - man er jævlig rusa, men tror oppe i sitt eget hode at man virker edru for menneskene rundt seg.

Det er en av de mest kjente effektene av høye doser Benzodiazepiner.
For min del er det verst på Rivotril og MYE Valium.
Når det kommer til Xanor er det litt mindre problematisk, ettersom det smeller så hardt og fort at jeg er klar over at jeg er ruset.
Jeg har dog mer erfaring med piller enn jeg skulle ønske, og det hjelper.
I begynnelsen av mitt pillemisbruk hadde jeg null kontroll. Jeg var heldig som ikke ødela livet litt mer enn jeg faktisk gjorde.

Alkohol gjør ikke saken bedre, hahah.

Det er en glidende overgang:
Dosene er også representativt for en som ikke har toleranse.

1. Man er faktisk edru, uten å ha inntatt noe som helst.

2. Man begynner rolig med én 1mg Xanax og kjenner angsten og stresset roe seg. Litt som følelsen etter første pilsen. Her er man ikke fullstendig edru lenger. Man kjenner at pillen har en angstdempende effekt, men man oppfører seg som regel ordentlig og virker utad tilnærmet edru.

3. 2-3-4mg Xanax er inntatt og man føler inne i hodet sitt at ting er relativt normalt, man har bare glemt hva angst og stress betyr. Spør du personen som har tatt Xanax vil personen i de aller fleste tilfeller si at han/hun føler seg edru og at han/hun kunne gjort det aller meste uten å bli "ferska" i å være påvirket.
I realiteten er det hemningene og selvinnsikten som begynner å forsvinne helt, og vedkomne snubler mest sannsynlig i ordene sine, prater sakte og snøvlete.
Frykten/angsten for å drite seg ut er helt borte pga. Xanaxen og man kan fort finne på å gjøre og si dumme ting selv om man i hodet sitt er kliss edru og helt med.
Inntar du alkohol her, uten toleranse for Benzoer, blir det jævlig fort blackout og da er det bare å be til høyere makter om at du har gode venner som gidder å passe på deg.

4. Blackout. På dette stadiet vet gudene hva som skjer og hva du finner på. Håp på det beste, for det er det eneste du kan gjøre.
Det er ikke lenger du som styrer skuta/kroppen, det er pillene og underbevisstheten.
Det er typisk å komme til seg selv etter noen døgn og ha så jævlig angst for alt man har gjort at man gjentar hele jævla styret. Det er ikke en god idé.

Alkohol og piller er fullstendig bortkastet å innta sammen alene, med mindre du ligger i din egen seng og har lyst til å pæse ut og sove.

Man må nesten ha noe sentralstimulerende for å motvirke den bedøvende effekten piller og alkohol har til sammen og det er ikke akkurat sunt.
I tillegg blir problemet fort at du ikke har et fnugg hemninger OG er oppe å kjøre på f.eks Amfetamin eller Coke og vil finne på masse faenskap som å sloss, stjele/rane eller balansere på kanten av en balkong i femte etasje fordi du har full kontroll og det er noen damer der du vil imponere.

Jeg overdriver litt til slutt der, men man blir altså skikkelig tilbakestående på store doser Benzo. Enda verre er det sammen med alkohol.
Og den rusen man opplever fra sitt subjektive ståsted bak øynene sammenfaller ikke alltid med hvor ruset du faktisk er.

Hilsen en som har gjort umenneskelig mye dumt på alle mulige kombinasjoner
Sist endret av krystallkongen; 23. juni 2021 kl. 18:53.
Trådstarter
52 7
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Jeg har aldri opplevd å spise mye piller uten å komme til det stadiet der man har det som kalles "delusions of sobriety" - man er jævlig rusa, men tror oppe i sitt eget hode at man virker edru for menneskene rundt seg.

Det er en av de mest kjente effektene av høye doser Benzodiazepiner.
For min del er det verst på Rivotril og MYE Valium.
Når det kommer til Xanor er det litt mindre problematisk, ettersom det smeller så hardt og fort at jeg er klar over at jeg er ruset.
Jeg har dog mer erfaring med piller enn jeg skulle ønske, og det hjelper.
I begynnelsen av mitt pillemisbruk hadde jeg null kontroll. Jeg var heldig som ikke ødela livet litt mer enn jeg faktisk gjorde.

Alkohol gjør ikke saken bedre, hahah.

Det er en glidende overgang:
Dosene er også representativt for en som ikke har toleranse.

1. Man er faktisk edru, uten å ha inntatt noe som helst.

2. Man begynner rolig med én 1mg Xanax og kjenner angsten og stresset roe seg. Litt som følelsen etter første pilsen. Her er man ikke fullstendig edru lenger. Man kjenner at pillen har en angstdempende effekt, men man oppfører seg som regel ordentlig og virker utad tilnærmet edru.

3. 2-3-4mg Xanax er inntatt og man føler inne i hodet sitt at ting er relativt normalt, man har bare glemt hva angst og stress betyr. Spør du personen som har tatt Xanax vil personen i de aller fleste tilfeller si at han/hun føler seg edru og at han/hun kunne gjort det aller meste uten å bli "ferska" i å være påvirket.
I realiteten er det hemningene og selvinnsikten som begynner å forsvinne helt, og vedkomne snubler mest sannsynlig i ordene sine, prater sakte og snøvlete.
Frykten/angsten for å drite seg ut er helt borte pga. Xanaxen og man kan fort finne på å gjøre og si dumme ting selv om man i hodet sitt er kliss edru og helt med.
Inntar du alkohol her, uten toleranse for Benzoer, blir det jævlig fort blackout og da er det bare å be til høyere makter om at du har gode venner som gidder å passe på deg.

4. Blackout. På dette stadiet vet gudene hva som skjer og hva du finner på. Håp på det beste, for det er det eneste du kan gjøre.
Det er ikke lenger du som styrer skuta/kroppen, det er pillene og underbevisstheten.
Det er typisk å komme til seg selv etter noen døgn og ha så jævlig angst for alt man har gjort at man gjentar hele jævla styret. Det er ikke en god idé.

Alkohol og piller er fullstendig bortkastet å innta sammen alene, med mindre du ligger i din egen seng og har lyst til å pæse ut og sove.

Man må nesten ha noe sentralstimulerende for å motvirke den bedøvende effekten piller og alkohol har til sammen og det er ikke akkurat sunt.
I tillegg blir problemet fort at du ikke har et fnugg hemninger OG er oppe å kjøre på f.eks Amfetamin eller Coke og vil finne på masse faenskap som å sloss, stjele/rane eller balansere på kanten av en balkong i femte etasje fordi du har full kontroll og det er noen damer der du vil imponere.

Jeg overdriver litt til slutt der, men man blir altså skikkelig tilbakestående på store doser Benzo. Enda verre er det sammen med alkohol.
Og den rusen man opplever fra sitt subjektive ståsted bak øynene sammenfaller ikke alltid med hvor ruset du faktisk er.

Hilsen en som har gjort umenneskelig mye dumt på alle mulige kombinasjoner
Vis hele sitatet...
Og dette gjør det bare vanskeligere og vanskeligere å forklare min situasjon. Jeg har snakket med både foreldre og broren min gjennom denne rusen og ingen har reagert. Kan det bare være at jeg tåler mer benzo enn de aller fleste, slik som jeg gjør med alkohol? Altså begge virker på GABA reseptorer, men ikke vet jeg.

Jeg får vel komme med en oppdatering i morgen om hva familien nevner noe
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Xanax/Xanor er den dummeste rusen som finnes. Man blir rusa uten å føle seg rusa. Sammen med alkohol blir det bare enda dummere.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Folk følger ikke alltid så godt med som man tror. Noen vil ikke tro noe er galt og ser mellom fingrene at du plutselig vil ha sennep på pizzaen elns. Det kan gå et par dager hvis de er opptatte og/eller ikke følger med. Før eller siden reagerer noen på at du lager lunsj midt på natta.

Alle mine greier handler om mat av en eller annen grunn så det ble aldri alvorlig. Men xanax munchies er ikke en myte ass. The struggle is real
Sist endret av Bothrops; 24. juni 2021 kl. 14:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av walrusman Vis innlegg
Jeg har snakket med både foreldre og broren min gjennom denne rusen og ingen har reagert. Kan det bare være at jeg tåler mer benzo enn de aller fleste, slik som jeg gjør med alkohol? Altså begge virker på GABA reseptorer, men ikke vet jeg.

Jeg får vel komme med en oppdatering i morgen om hva familien nevner noe
Vis hele sitatet...
Er nok heller det at de ikke tør å påpeke det fordi de vet ikke hva de skal si. Det tok mer enn ti år før foreldrene mine hinta til at de skjønte jeg tok stoffer i åra etter jeg flytta hjemmenifra, de har fortsatt ikke konfrontert meg direkte med det enda jeg har flashbacks til ganger jeg var der på besøk og duppa av rundt middagsbordet, snakka om helt fucka ting helt ut fra det blå uten kontekst jeg aldri burde delt, tatt på meg feil sko foran dem og loka, telefonsamtaler de ba meg om å ta opp samtalen og høre på meg selv dagen etter. I de øyeblikkene trodde jeg at jeg var klar i toppen og ikke synlig rusa men jeg var jo det. Men hva skal foreldre si når man er myndig og har det kjipt nok fra før? For å være ærlig syns jeg nå som rusfri at det er ubehagelig at vi aldri har snakket ut om det men hadde de tatt det opp på den tida så tror jeg bare at jeg hadde brutt kontakten. Var ikke narkis men tok noen rivotril nå og da og skjønte ikke at de hang igjen mange dager etter. Godt jeg har lært for det var ikke bare familien jeg dreit meg ut for endte med å skulle holde et kurs der jeg satt mer på bakrommet å tegna og spiste banan, det virka en million ganger mer fornuftig der og da enn å være ute med de som hadde betalt for å få et seriøst kurs oh lord...
Etter å ha lest dette en gang til har jeg byttet mening. Man blir ikke helt kake av å drikke 1 øl etter å ha tatt Benzo. Folk er forskjellige og reagerer forskjellig på denne kombinasjonen.

Til sammenlikning har jeg drukket 2 øl i tillegg til 2mg xanax uten å ha blitt noe annet enn brisen.

Hvis man forholder seg til det man har tenkt til å drikke på forhånd går det bra. De tilfellene det ikke går bra er når man fortsetter å drikke øl, og fortsetter å tygge benzo som sukkertøy.
Så klart går det fint med 1-2mg Xanax og en pils.

Det er når man begynner å knaske pille på pille samtidig som man heller nedpå alkoholholdig drikke uten å moderere seg det blir problemer

Om man har toleranse for Benzodiadepiner hjelper det også ifht. å gjøre terskelen for å drite seg ut høyere.
Jeg selv er ganske gla i komboen xanax og alkohol, men etter titalls ganger med å drite meg ut og våkne med en 10 nye anmeldelser har jeg lært meg en regel. Aldri kjøp mer enn 3 xanax og max 2-3 øl, gjerne heller ikke ha mer penger på konto og hold meg hjemme med et godt matinntak i forveien
Hvis man sitter hjemme og fokuserer på det og tar en vis mengde og litt alkohol går det som regel greit etter min erfaring. Hvis man drikker større mengder alkohol og eller piller over tid man blir en surrete jævel, som gjør alt mulig dumme ting. Hvis du spiser xans å drar på fylla, vokner du neste dag/etter noen dager med sort hull og gjort mye dritt du ikke husker som blir gjenfortalt.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg har tatt til sammen 80mg Sobril i dag + 1 øl på kvelden. Merka ingenting, pulsen er fin og puster normalt. Ringte legevakten og de sa jeg ikke trengte bekymre meg pga jeg har høy toleranse for både alkohol og benzoer. I tillegg er jeg litt overvektig for høyden.
Det går nok greit, men anbefaler det likevell ikke, be careful.