Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1504
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Halla freaks skriver på telefonen akkurat nå så beklager vist det blir litt feilskriving .

Jeg lurer på om det er noen måte å vite om det er Metamfetamin eller Amfetamin man inntar, uten og må teste med kit osv. er det noe enkle måter og finne ut på?.

Jeg har brukt amf i over mange år men har sett lite av krystaller kunn pulver, jeg har opplevd at mange sier det er meta i den typen og andre sier noe annet så jeg blir forvirret. Effekten vet jeg er en måte å finne ut på men jeg får tak i så reint uansett som er så si helt fersk og er dritt sterk å jeg klarer ikke og føle noe forskjell egentelig. Men spørsmålet er er det noen enkle måter for og finne det ute?.
Anonym bruker
"Tom Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
selv merker jeg det på effekt, varighet, og svette! meta for meg er mer feelgood og varer gjerne 8-12 timer, i motsetning til amfen som varer ca. 6 timer for meg, plus jeg syns meta svetten har en særegen lukt for meg, er en helt annen stank enn det amf produserer.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Meta funker sterkere i mindre mengder og var vanlig før i tida. Det blir mer trippy og mørkt med meta. Mer psyko opplevelser enn med amf. Det har en særegen lukt og smak men kommer ofte utblandet i andre ting
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Merker det på effekten. Kjenner det klart hvis det er meta innen få minutter. På mange måter en mykere high, men er i mye bedre humør enn på amf og stukefaktoren blir mye større. Har aldri testa noe med kit, så er ikke sikker nei.
BRAND ∞ STRONG
Folk er vell forskjellig antar jeg. Ser noen skriver at de opplever at meth gir:
"mer feelgood" og "mye bedre humør"
Selv syns jeg det er motsatt. Får mye mer godfølelse av amfetamin.
Meth gjør meg bare våken veldig lenge.
Jeg får heller ingen spesiell nedtur av meth og har ikke problemer med å spise.

Foretrekker helt klart amfetamin over meth, men som oftest er det en blanding.
På amf Kan jeg bestenme meg for og gjøre en ting, og holder på med det same så lenge jeg gidder, men på meth så bestemmer jeg meg for å gjøre noe, og Kommer godt igang men ender fort opp med at jeg beginner på 100 forskjellge ting som ikke var det jeg skulle. Kan også tenkte at jeg må rive meg løs om jeg bare driver med stuk, men ikke faktisk klare og slutte allikevel
Om det tar 3 netter før du kan sove er det definitivt meta, kan du sove samme kvelden er det definitivt amfetamin.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Picard Vis innlegg
Om det tar 3 netter før du kan sove er det definitivt meta, kan du sove samme kvelden er det definitivt amfetamin.
Vis hele sitatet...
Kanskje vanligvis men på store doser kan det ta ihvertfall et par døgn etter siste dose før jeg har sjans til å sove. Dette har også blitt testet med attentin fra lege.
Vanlig amf i nesa oppnår mer eller mindre full rus på et kvarter. Med meth tar det rundt en time.