Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 684
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg spiller og er speeda så har jeg den beste reksjonstiden jeg har sett, når jeg ser tilbake på gameplay ser det ut som jeg jukser, noen som gidde og forklare hvorfor og hvordan?
Speed gir laserfokus, kan sitte fokusert i flere timer uten at tankene streifer avgårde på mye annet. Men pass litt på med å venne deg til å spille på speed, er oppskriften til en ekstremt usunn livsstil som jeg kjenner mange som har. Lite søvn, lite mat, lite dagslys. De er kun ute når de må ordne mer speed. Veien er kort!
Er vel slik speed fungerer. Gir deg hyperfokus. Har selv opplevd at jeg blir bedre i spill når jeg er speeda uten å kunne forklare logikken bak det. Sist gang jeg tok speed hadde jeg også en syk drøm samme natt. Vitnet Nintendo karakterer i nevekamp mot Disney karakterer, var en fryd å vitne Pikachu banke livskitten av Nasse Nøff! Selvsagt måtte drømmen ta slutt da telefonen ringte ( Takk igjen muttern ).. Og rett før Donkey Kong skulle i ringen mot stemoren til Askepott.. Bømmer.