Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2910
Anonym bruker
"Sjuk Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hørt folk si det, men har tenkt at det bare er humor for når man er ordentlig trøtt. Ser jo for meg at det må smake helt jævlig.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For min del så smaker kaffe jævlig uansett hva som er oppi. Bare å forte seg og drikke opp.
Kos deg
Hei!
Ja, noen har amfetamin i kaffen. Noen spiser den, andre putter den i rumpa.
OT, men er amfetamin i nesespray en greie? Isåfall, har man sjangs til å få noe særlig virkestoff for hvert spray?

Klarer man feks å løse opp 100-250mg per ml?
Sist endret av Superspurv; 23. januar 2021 kl. 17:00.
Tror du kan ha det fra at pushere blander koffein med kokainen og speeden. Jeg har hverfall aldri hørt om noen som har kola i kaffen bokstavelig talt men kaffe brukes som et kallenavn mellom pushere "har du noe kaffe jeg kan blande med?" og det er da snakk om koffein som hvitt pulver for å blande ut coken for å tjene mer.
Sist endret av celtseus; 23. januar 2021 kl. 17:04.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I filmen "Starsky and Hutch" med Ben Stiller fungerer dette. Det var med et godt gram i, regner med det vil være en viss effekt med slike doser
Sitat av Superspurv Vis innlegg
OT, men er amfetamin i nesespray en greie? Isåfall, har man sjangs til å få noe særlig virkestoff for hvert spray?

Klarer man feks å løse opp 100-250mg per ml?
Vis hele sitatet...
Ja, det går fint.


Sitat av celtseus Vis innlegg
Tror du kan ha det fra at pushere blander koffein med kokainen og speeden. Jeg har hverfall aldri hørt om noen som har kola i kaffen bokstavelig talt men kaffe brukes som et kallenavn mellom pushere "har du noe kaffe jeg kan blande med?" og det er da snakk om koffein som hvitt pulver for å blande ut coken for å tjene mer.
Vis hele sitatet...
Spennende teori. Hva om jeg sier at jeg har drukket kaffe med amfetamin?
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Folk kan jo selvfølgelig ta en dose i kaffen. Hvorfor ikke?? Det er jo helt individuelt hvordan man liker å innta. Jeg har flere ganger "vasket" ut av nesten tom pose ved å dyppe den i kaffe.

Til opplysning - det har helt sikkert også blitt gjort med vann, øl, te, spytt osv..
Etter 15++ år med varer opp nesa som har fucka opp ganske hardt har jeg helt og holdent gått over til kaffe med noe godt i.
Funker fjell, godt med kaffe er det også.
Funker like bra om ikke bedre.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
det er veldig normalt, stimulant på stimulant forsterker hverandre, så det gir mening.
Vet ikke med cola, mend et er absolutt en greie med speed. Utrolig nok så smaker amfen veldig lite når den blandes med kaffi.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Amf i kaffen funker veldig bra og man blir virkelig godhøy. smaker ikke ekkelt som man skulle tro, jeg smaker ikke mye forskjell.

Pleier å lage det på morgenkvisten når ikke en lknje funker så bra lenger!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Amf i kaffen funker veldig bra og man blir virkelig godhøy. smaker ikke ekkelt som man skulle tro, jeg smaker ikke mye forskjell.

Pleier å lage det på morgenkvisten når ikke en lknje funker så bra lenger!
Vis hele sitatet...
Hvor mye amf tar du da? Og hvor mye kaffe?
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hvor mye amf tar du da? Og hvor mye kaffe?
Vis hele sitatet...
Helt vanlig styrke på kaffe og det som kanskje tilsvarer det jeg ville lagt opp som en linje eller kanskje litt mer.
Morming thunder kaller vi det
Prøv solbærtoddy!
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hvor mye amf tar du da? Og hvor mye kaffe?
Vis hele sitatet...
Det er jo smak og behag å kvalitet på varer da, men tenk ei 100lisse for en go oppkvikker, å ei 200lisse for en skikkelig pickmeup.
èn kopp eller ett krus med go kaffi
tar litt lengre tid før funken kommer, men når den kommer
En såkalt makka latte
BRAND ∞ STRONG
Spør du om det er mulig å blande amfetamin du har kjøpt inn i kaffen din?
eller
Om det kan hende du har kjøpt amfetamin med kaffe i.

Jeg kan ikke svare på det siste, for jeg selger ikke og har derfor heller ikke behov for å cutte stoffet.

Å blande det med noe for så å drikke det går helt fint.
Jeg bruker selv ofte kaffe.
Tenker som så at misbruk av amf er skadelig nok i seg selv for tennene,
og at å blande med brus eller jus vil skade de enda mer.