Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 919
Hei freaks jeg har som titelen sier få fatt på noe thai mat.

Jeg er selv ganske innkjørt på moffe og opioder men dette tok fullstendig kaka på alt jeg har testet tidligere.

Jeg teste først bare en brøkdel av hva en normal bag er 00,3 og Jeg satte en prøve på under 00,1 dette var da nok til å slokne meg 3.1/2time. Så det er alt for heavy

Å jeg skal selge en del av dette vidre men jeg kan ikke selge det slik som det er nå!

Så da er spørsmålet jeg ikke trudde jeg skulle spørre hvordan skal mann cut'e dette og hva skal man bruke? Det vil nok for det meste skytes av slutt brukerne. Så det må være noe nøytralt og humant, som bare øker kvantum. Thai heroinen er helt kritthvit å lett vannløselig så det bør være noe som løser seg opp tilsvarende, å ikke skaper noe iritasjon

Jeg hater å måtte gjøre dette men jeg er ikke intrisert i å sette liv til kjente/ukjente på spill, men vill heller ikke sitte på dette alene, det hadde blitt fest!

Jeg er således fullstendig klar over hva dette er og farligheten med det. Så moralpreken kan dere komme med uten at det plager meg. Men jeg setter pris på tips og info om dette med stor takk

Mvh x