Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1427
Har selvfølgelig gått på smeller i ny og ne med diverse rusmidler, men den verste gangen skjedde for ikke lenge siden på rivotril, noe jeg aldri hadde testet før!
Jeg var ganske innspist på benzo generelt på da dette skjedde.
Jeg og noen kompiser hadde en chillekveld der vi knasket litt benzo og røyka litt bønne og hadde det dritchill helt til jeg ikke husker så mye..
Det er jo dagen etter problemet statet.

Hadde tydeligvis møtt noen venner av meg der ikke alle er helt på rusfronten, og hadde tydeligvis bare stått der og såvidt klart og stå på bena.
Kompisen forklarte meg i etterkant at jeg hadde stått og knukket i knerne på en måte haha
Husker jo nada fra hele dagen! Hadde tydeligvis stått å mumla på jobb to dager etter dette skjedde også..
MEN det jeg husker fra dagen, er at jeg var på et nash og klarte og søle ut flere gram med cola som tydeligvis jeg hadde tatt med...
Så på bankkontoen min noen dager etterpå at jeg hadde tatt ut 5000,- og tatt taxi for 1-2000 kroner

Hadde fullt glass med rivo dagen før dagen, og når jeg sjekket etter blackouten hadde jeg 15stk igjen!!
Kasta resten av rivoen etter det
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jada, verre enn som så. Ikke tenk på det.
Fikk på x antall rivo, møtte opp på både kriminalomsorg og skole i denne rusen. Frekk som f i kjeften. Ble kastet ut av klasserommet og ble nesten anmeldt av krimomsorgen pga jeg kjørte jo seff bil.
Ble oppringt av psykologen min på dps fordi jeg ikke kom til timen. Skjelte ut dama på det groveste. Hun skulle da for fanken ikke blande seg i mitt liv.
Man gir totalt faen i alt og alle og kunne ikke vært mer likeglad. Utsetter andre for livsfare og motbydelig oppførsel.
Dette er mange år siden nå, men jeg vemmes den dag i dag når jeg tenker på det.
Ble med den episoden heldigvis, så lærte av mine feil.
Rivo er greit hvis du klarer å ta én en gang i blant hvis du vil sove godt og chille. Aldri ellers for min del. Og aldri i kombo med alko. Da går det veldig fort nedover.
Sjekk ut "Rus og naboer" tråden. You are not alone.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jada, verre enn som så. Ikke tenk på det.
Fikk på x antall rivo, møtte opp på både kriminalomsorg og skole i denne rusen. Frekk som f i kjeften. Ble kastet ut av klasserommet og ble nesten anmeldt av krimomsorgen pga jeg kjørte jo seff bil.
Ble oppringt av psykologen min på dps fordi jeg ikke kom til timen. Skjelte ut dama på det groveste. Hun skulle da for fanken ikke blande seg i mitt liv.
Man gir totalt faen i alt og alle og kunne ikke vært mer likeglad. Utsetter andre for livsfare og motbydelig oppførsel.
Dette er mange år siden nå, men jeg vemmes den dag i dag når jeg tenker på det.
Ble med den episoden heldigvis, så lærte av mine feil.
Rivo er greit hvis du klarer å ta én en gang i blant hvis du vil sove godt og chille. Aldri ellers for min del. Og aldri i kombo med alko. Da går det veldig fort nedover.
Vis hele sitatet...
Kanskje like greit at jeg ikke husker så mye fra den dagen uansett! Bra det gikk «bra» for deg også til slutt

Sitat av makkalatte Vis innlegg
Sjekk ut "Rus og naboer" tråden. You are not alone.
Vis hele sitatet...
Skal sjekke ut! Kan aldri være alene med de rivotril ute å går
Sist endret av farligepiller; 16. juli 2020 kl. 23:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Mulig Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jadda, rivotril i kjent stil dette. Du finner mange historier i eldre tråder her ala "del dine værste benzo historier"
Jepp der har du rivotril. Alle de største og værste smellene jeg har gått på har det vært rivo i bildet. Og jeg har tatt det maks 20 ganger i livet.

For å nevne noe har jeg blandt annet,
- Skadet 3 biler såpass at de ble vraket etterpå. (to var mine og en var mammas)
- blitt utestengt fra butikken for a stjele reklameeffekter.
- dukket opp på både jobb og jobbintervju nirusa
- Stjelt medisin jeg ikke trengte en gang fra noen som gjorde det.(blodfortynnende eller noe sånt piss)
- Skremt naboene med oppførselen min såpass at ikke de hilser på meg mer
- Havna på glattcella
- surra vekk 100g hasj
- Stjelt sykkelen til naboen og parkert hos meg, nærme nok til å se den.
- Kommet 24 timer før seint på jobb
- skaffet meg femsifret gjeld uten å huske hvorfor en gang.
- Ødelagt flere ting både kjøretøy, bonger, telefoner, og alt mulig av andres ting, inkludert 4 søppel dunker og en postkasse + garasjeporten til samme fyr på en gang
- Blitt og vært avhengig av amf IV litt mindre enn et år før jeg slutta.
- Gått glipp av en nyttårsaften
- Blitt dømt til fengsel

Får vondt av å tenkte på mye dritt jeg har gjort på rivo. Folk har kanskje forskjellige opplevelser av rusmidler, men jeg tror rivotril/Clonazepam er det som flest folk blir helt retard rusa og gjør ting de angrer på.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
- Stjelt sykkelen til naboen og parkert hos meg, nærme nok til å se den.
Vis hele sitatet...
Hahaha fy faen, nå lo jeg godt

Godt jeg ikke er alene!
Ja skammes over mye selv på benzo, men rivotril var noe annet enn valium/xanax etter min mening!