Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1598
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fått henda på noe clonazolam, skjønner at jeg må være forsiktig her. Noen som har erfaringer med den? Og hva den IKKE skal blandes med?
Takk for svar
Start med en halv rivotril, ikke bland med alkohol eller andre substanser. Clonazepam er sterke saker. Du kommer til å kjenne en beroligende effekt, funker bra til angst. Ikke spis flere piller uansett hvor bra form du er, du kommer enten til å sovne, eller å gå full retard apekatt å gjøre mye rart du ikke husker. Så vær forsiktig.
Du bør overhodet ikke blande med alkohol eller andre downers (opiater, GHB etc). Da kan du gå virkelig bananas eller dø av pustestans som følge av hemmet respirasjon eller oppkast i bevisstløs tilstand.

Hvis det er CLONAZOLAM du har er en normal dose i følge Psychonautwiki 200 - 400 µg. Det tilsvarer 0,2-0,4mg ifølge converteren på RapidTables.com. Altså er det meget små doser som skal til for rus. Her gjelder det å være forsiktig og vite nøyaktig hva du driver med!

Her kan du lese mer:
https://m.psychonautwiki.org/wiki/Clonazolam
Sist endret av krystallkongen; 13. mai 2020 kl. 16:50.
Er det Clonazolam eller clonazepam? Zolam er flytende, ofte på en liten flaske m c-25 på, litt gul i farge. Har hatt dette flere ganger og er ett veldig potent stoff som må brukes m høy grad av forsiktighet. 1 dråpe er ca 1 rivotril. FOLK HAR DØDD AV OVERDOSE PÅ SÅ LITE SOM 3-4 DRÅPER. DET ER ETT FORKNINGSSTOFF Som er ulovlig i store deler av verden pga farene. Du burde ikke blande dette med noe, blandet m subutex selv, og mangler 3 dager m idiotisk oppførsel. VÆR FORSIKTIG,
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dør av 2-3 dråper????
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dør av 2-3 dråper????
Vis hele sitatet...
Umulig.

Clonazolam er veldig potente greier da. Blir helt ape. Det er risky nok i seg selv å lefle med så sterke benzoer om du ikke skal blande noe annet inn i miksen. Har gjort det selv. Endte på sykehus fordi jeg slurva for mye med amfetaminsprøytene mine når jeg var helt borte på clonazolam.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Clonazolam behøver slettes ikke være flytende, men det kommer ofte utblandet i propylenglykol for enklere dosering. Aktivt ned i 250ug. Svært potent og øker toleransen for benzo med rakettfart ved en tids jevnlig bruk. Det bør overhodet ikke blandes med alkohol eller lignende. Det er å be om trøbbel. Om du har fått kloa i pulver må du foreta en volumetrisk utblanding, f.eks i propylenglykol.

Om du har fått kloa i visse 5ml/25mg småflasker innenlands bør du her også utvise skjønn. Foreta en videre volumetrisk utblanding eller bruk en 3ml insulinsprøyte og regn deg frem til hva 0.25mg tilsvarer i ml. I motsetning til Flubromazolam og enkelte andre rc-benzos er ikke Clonazolam knyttet direkte til noen dødsfall såvidt meg bekjent, men har man ikke toleranse kan to dråper for mye medføre at du raver rundt i gatene ute av stand til å ivareta deg selv. Begynn alltid med 0.25mg og øk videre med 0.25mg hver halvtime til du kjenner det røsker. Som med Clonazepam er delusion of sobriety noe man bør ta høyde for med Clonazolam. Mao. kan man oppleve liten til ingen effekt mens man i realiteten er bøtte fjern. Dette er kanskje et større problem om man har høy toleranse for benzo fra før.

Nå kan det godt være du er fullstendig kapabel til å bruke dette stoffet på en fornuftig måte, men jeg nevner dette likevel som info til andre brukere. Vær varsom!