Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 895
Hei
Har noe dmt jeg har tenkt å røyke i kveld, men er litt usikker på hvordan jeg får utnytta dmt’en best. Har både vanlig 40cm bong, og vaporizer.(arizer extreme q).

Hva ville dere valgt å bruke, og kan dere forklare fremgangsmåte?

Ingen forslag?
Sist endret av sukkersyke; 1. februar 2019 kl. 23:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vet ikke hvordan den vaporizer'n fungerer, men kan den gå over 160 grader? kan dmt'en bli flytende og koke uten at den renner vekk?
..om så, kjør på med vaporizer'n med minst 160 grader, unngå det lange røret om mulig, og prøv å få i deg ønsket dose i et trekk og hold d så inne leeeenge. god tur

*regner med du mener nn-dmt, så svaret er gitt mtp d.
Nn,dmt ja. Er ballong vaporizer. Går opp til 230Grader. Er også med en del som kan brukes til dabs, kan se om den funker. Hvis ikke kan jeg vel å prøve å legge det i noe grønt eller tobakk, og vape det rett i ballongen. Får vel bare prøve å se hvordan det går
bruk aske om du må "legge til no" for bruk i bong/pipe, masse i bunn og et belegg oppå, sånn jeg prøvde d først, og sist..

med vapen ville jeg kjørt den på maks for å få et så konsentrert hit som mulig og sugd rett fra der ballongen er festa om det ikke blir så jeg brenner leppene.. :P
bruker du for mange trekk for å få ned dosa kan du loke ut helt før du får i deg alt og "risikere" bare no visuals og lok i forhold til hva jeg tenker de fleste vil oppleve med dmt, full ego død og bli skutt ut av en kanon ut i kosmos el hva faen du vil kalle d.. :P
Sist endret av Munted Artist; 2. februar 2019 kl. 02:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tenkte på å legge dmt i tobakk eller pot for at dmten ikke skal renne ned i brenneren på vaporizeren. Trekke fra ballongen vil være den beste metoden for store trekk.
bare bekymra for at mye av det vil kondensere i en ballong, men du sier altså at det kan renne vekk i vapen? isåfall bong og aske..
masse aske først (så dmt som blir flytende blir sugd opp av asken og ikke drypper vekk), så dmt, så et lite lag aske på toppen for å forindre direkte flamme. ville heller ikke brukt vann i bongen.
Okei, takk for svar ja, står et «lum» på vapen hvor man har poten i, med vanlig filter som på en bong. Blir å prøve bongen��
beste måten for meg var ei lita glass pipe med maaaaasse aske i bunn osv osv, alt oppå vanlig metall rist.
for all del bruk aske istedenfor weed/tobakk osv før du blir kjent med dimitri skikkelig :P