Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2121
I går slapp jeg en ny musikkvideo. Hadde vært hyggelig med noen tilbakemeldinger! Ha en fin påske
https://www.youtube.com/watch?v=qD-NCGk-n1Y
Sist endret av Viva la Opium; 10. juni 2016 kl. 11:09. Grunn: Luket vekk litt STORE bokstaver fra tittelen.
Synes videoen var bra, klipping og tema passet bra til musikken. Muligens litt mye "on the nose" med en del av klippene (viser løven når han snakker om dyr, viser mix software når han snakker om balanse osv).

Jeg var ikke spesielt begeistret for den konstante vuggingen frem og tilbake med kamera, det ble veldig forstyrrende når også motivene var i konstant bevegelse, men jeg antar dette er et bevist valg...

Men likevel en bra video og en fet låt.
Sist endret av Cikey; 23. mars 2016 kl. 11:19.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Det var veldig bra!
Digga hvor chill det var. Likte faktisk "on the nose" greiene.

HAHAHAH Jeg leste kommentaren om vuggingen frem og tilbake... og jeg ble sikkelig dizzy når jeg la merke til det. Første gangen jeg så videoen, hadde jeg ikke klagd på vuggingen derimot. Merka det ikke i det hele tatt; første gangen jeg så videoen.
Hey! Fett! Jeg er ikke noe hip hopper. Synes det er alt for mye dårlig moral i diverse raplåter, som glorifisering av stoff og vold. Du skal jaggu ha credz for å spre god moral i denne låta! Fett som faen!
This is bat country!
gregory's Avatar
Dette var kult! Endelig en oslorapper som ikke rapper om holmlia og hvor ekte han er. Fint budskap! Savner noen 50mm shots, blir litt mye vidvinkel syns jeg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fet video!Fett filma og kule locations!

Hvis du mener alle rapper om Holmlia har du hørt lite norsk rap
Sist endret av jamesclark; 10. mai 2016 kl. 18:11.