Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1797
New generation
colakork's Avatar
Heisann, skal ta min tripp nr2 nå i påskeferien og lurte på om jeg burde gå for det eller om ideen burde droppes pga førstegangen min.

Hadde en skambra tripp og gråt av glede av mange rare ting, blant annet det at jeg trodde jeg så en ufo over himmelen og fikk syke tanker om hvor snille disse aliensa egentlig er da de lar oss høre på musikk, trippe og bare glede oss over livets gaver mens de observerer/beundrer oss i stillhet

Alt var bare gøy og ville aldri det skulle stoppe.

Men nedturen, var kort sagt ett YÆVLIG helvete.. Tok en 150 tab 12 på natta, og var våken igjennom hele neste dag, mistenker at det er derfor jeg ble så himla deppa men vet ikke jeg. Hadde bare en innvendig følelse av at jeg burde gråte hele tiden, fikk besøk av dama mi fordi jeg virkelig bare trengte trøst og kos, det funka litt men hadde enda en ekkel følelse i kroppen om at jeg hadde ødelagt meg selv..

Dagen etterpå når jeg hadde fått sovet så våkna jeg ganske happy men fortsatt litt smådeprimert over dagen, gikk over etter sånn ca 3-4 dager.

Høres det normalt ut?? Kan jeg ta en tab til uten å ødelegge lykken i livet mitt for alltid?

Poster dette i håp om andre med like erfaringer som kan svare.
Tja, jeg tror ikke du skal bekymre deg for å bli kronisk deprimert. Det er faktisk en del forskning som antyder at LSD har antidepressive egenskaper (e.g. Carhart-Harris et al., 2016).

For å dele fra min egen erfaring. Jeg husker at jeg også var smådeprimert etter min syredebut. Det var hovedsakelig snakk om en ganske ubehagelig følelse av tomhet. I ettertid tenker jeg at det kanskje var en form for kjærlighetssorg. Jeg hadde hatt det så fint den dagen og hatt opplevelser jeg ikke visste det var mulig å ha, og det ble veldig vanskelig å forsone seg med den virkelige verden igjen. Men dette forløste seg på en dag eller to.

Nå har jeg vært på en god del turer siden den gang, og den ubehagelige tomhetsfølelsen har jeg ikke opplevd igjen. Snarere tvert imot opplever jeg ofte en slags fornyet iver og mot til å møte hverdagens utfordringer i kjølvannet av syreturene mine.

Lykke til og god tur!
New generation
colakork's Avatar
Trådstarter
[quote=Amygdaloid;3298621]

"For å dele fra min egen erfaring. Jeg husker at jeg også var smådeprimert etter min syredebut. Det var hovedsakelig snakk om en ganske ubehagelig følelse av tomhet. I ettertid tenker jeg at det kanskje var en form for kjærlighetssorg."

Der sa du det, det var en slags ekkel tomhet. Når jeg tenker meg om føltes det veldig ut som den første kjærlighetssorgen jeg opplevde som tenåring.

Thank you for your input, kind sir

Tar den trippen i påsken jeg, gleder meg som en liten unge
Sist endret av colakork; 9. mars 2016 kl. 02:49.
Hei
høres normalt ut det,hørt flere ganger at folk sliter litt i etterkant tviler og på at trippen ødelegger lykken for resten av livet ditt, bare passe på litt og ikke overdrive med div tull men kanskje ikke så rart å være litt nedfor etterpå når hjernen har kjørt i hundre hele kvelden og opplever en helt "ny verden" for første gang:P men tenker og det kan være en grunn for du hadde det bad etterpå? tanker eller hendelser i trippen kanskje,dunno ?
har selv trippa en god del og følt det slik, men hver trip har vært ulik på en måte. har også hendt at noen av trippene endte helt jævlige pga feil tankegang og ubehagelige omgivelser osv osv og da har det vært enda tøffere å lande igjen. Kan nevne en for en stund tilbake da jeg hadde en hard periode med alt for mye tripping & div tull, endte med at jeg slet i mange måneder etterpå . hadde paranoide tanker, var deprimert og psyken var helt på tur, endte med at jeg isolerte meg veldig mye og slet med å ha kontakt med folk selv om jeg ville. var min egen feil dette og fikk meg en real lærelekse. dette var da en spontan trip der det ble noen lapper for mye og jeg var ikke forberedt i det hele tatt.. gikk så deep inn på tankene jeg hadde og til slutt satt jeg flere timer å gnomet over de siste 10 åra av livet mitt.kom meg liksom ikke ut av det før jeg til slutt fikk sovnet. har også flere ganger blandet trip med andre drugs som speed,mdma,2cb og blablbla- vet ikke om du gjør det men håper du tropper det,ender bare med kjipere nedtur, anbefales ikke!! Ung og dom var jeg da å tenkte fint lite over livet og hva som faktisk kan skje med kroppen/helsa. så synes det er bedre å vente til du selv føler deg klar og ikke hopper på en tripp hvis du har tankekjør allerede før start . så nå når jeg skal trippe gjelder det for meg å være fin i formen, være med en god venn/venner,gode omgivelser og kanskje prøve å planlegge trippen litt. feks kjøpe god mat,lage spilleliste, gjøre klar leiligheten med lys og farger, kjøpe malesett osv, bare gjøre det du trives med hehe ble litt mye her, fin i formen nu. men ja pointet er bare vær grei mot deg selv så blir trippinga super

good luck & have fun^^

Mvh lØscb
New generation
colakork's Avatar
Trådstarter
Sitat av lØscb Vis innlegg
Hei
høres normalt ut det,hørt flere ganger at folk sliter litt i etterkant tviler og på at trippen ødelegger lykken for resten av livet ditt, bare passe på litt og ikke overdrive med div tull men kanskje ikke så rart å være litt nedfor etterpå når hjernen har kjørt i hundre hele kvelden og opplever en helt "ny verden" for første gang:P men tenker og det kan være en grunn for du hadde det bad etterpå? tanker eller hendelser i trippen kanskje,dunno ?
har selv trippa en god del og følt det slik, men hver trip har vært ulik på en måte. har også hendt at noen av trippene endte helt jævlige pga feil tankegang og ubehagelige omgivelser osv osv og da har det vært enda tøffere å lande igjen. Kan nevne en for en stund tilbake da jeg hadde en hard periode med alt for mye tripping & div tull, endte med at jeg slet i mange måneder etterpå . hadde paranoide tanker, var deprimert og psyken var helt på tur, endte med at jeg isolerte meg veldig mye og slet med å ha kontakt med folk selv om jeg ville. var min egen feil dette og fikk meg en real lærelekse. dette var da en spontan trip der det ble noen lapper for mye og jeg var ikke forberedt i det hele tatt.. gikk så deep inn på tankene jeg hadde og til slutt satt jeg flere timer å gnomet over de siste 10 åra av livet mitt.kom meg liksom ikke ut av det før jeg til slutt fikk sovnet. har også flere ganger blandet trip med andre drugs som speed,mdma,2cb og blablbla- vet ikke om du gjør det men håper du tropper det,ender bare med kjipere nedtur, anbefales ikke!! Ung og dom var jeg da å tenkte fint lite over livet og hva som faktisk kan skje med kroppen/helsa. så synes det er bedre å vente til du selv føler deg klar og ikke hopper på en tripp hvis du har tankekjør allerede før start . så nå når jeg skal trippe gjelder det for meg å være fin i formen, være med en god venn/venner,gode omgivelser og kanskje prøve å planlegge trippen litt. feks kjøpe god mat,lage spilleliste, gjøre klar leiligheten med lys og farger, kjøpe malesett osv, bare gjøre det du trives med hehe ble litt mye her, fin i formen nu. men ja pointet er bare vær grei mot deg selv så blir trippinga super

good luck & have fun^^

Mvh lØscb
Vis hele sitatet...

Tusen takk input og lykkeønske LØscb!

Ja hadde noen innmari skjipe sannheter dytta inn i tryne mens jeg trippa, men det var for det beste egentlig, før eller siden måtte jeg innse det.. Nå i ettertid eg jeg glad for det, var ikke så lett der og da men angrer ikke nå

Skal kose meg, blir lettere nå Nok en gang, tusen hjertelig takk for input!
De gangene jeg har tatt LSD har jeg alltid fått den deilige afterglowen i lengre tid etterpå. Én enkelt LSD tripp hjalp meg opp av depresjon.