Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 944
Ok, så da har det seg sånn at jeg har eksterne høytalere og en sub som er konstant koblet i pc'en. Men når jeg ikke har på noen form for lyd(som overdøver) så er det en intens piping fra diskanten. Det som gjør det enda merkeligere er att når jeg beveger på musen så blir lyden borte! Så hver gang jeg beveger på musen så blir det helt stille, helt til jeg slutter å bevege på den

Det har vært sånn så lenge jeg kan huske, har bare ikke kommer på noen løsning.


Noen som vet hva det kan være?
Takk for all hjelp jeg kan få, da dette er ganske irriterende


Extra spørsmål; Hver gang jeg rebooter må jeg gå på CCC og velge at lyden skal gå til de eksterne høytalerne, er det noen måte å gjøre det automatisk?
Velger "Set as defualt audio device"
Sist endret av KjemikalieX; 30. desember 2012 kl. 16:36.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Jordingsproblemer?

Jeg ville prøvd med skjermede signalkabler, du kan evt skjerme dine med sølvfoile for å teste før du kjøper.
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fleff Vis innlegg
Jordingsproblemer?

Jeg ville prøvd med skjermede signalkabler, du kan evt skjerme dine med sølvfoile for å teste før du kjøper.
Vis hele sitatet...
Så da kan det ha noe å gjøre med at ledningen fra sub>volumkontroll>diskant er ødelagt?
Hadde egentlig 2 diskanter, men noe inne i volumkontrolleren ble ødelagt, så det var ikke noe kontakt til diskant nr2

Uansett, bra jeg fikk tilbud om å kjøpe en nyere version med surround for 400kr tidligere idag

Har nå fått nytt, Z-680 og det er ingen piping lenger
Sist endret av KjemikalieX; 30. desember 2012 kl. 16:59.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Trådstarter
Feil, det piper fremdeles.
Mindre, men fremdeles....