Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  94 6956
nFF Kjerringa
mabe140's Avatar
Hei godtfolk!

Jeg og en venn av meg, har åpnet en server for et spill som heter Shaiya. Vi trenger noen som kan hjelpe oss til å finne balansen, og teste serveren i praksis. Dette er frivillig og er ikke en betalt type "jobb". Det er bare for å hjelpe en freak i nød, mer som i. Vi har for tiden ca 20 spillere, men trenger flere for å kunne se om "bossene" i spillet er mulig å drepe, eller om at de trenger å justeres. Vi trenger også hjelp med å finne ut om at monstrene rundt om på kartene slipper det vi har i tankene at de skal slippe.

Om du har lyst til å strekke en hjelpende hånd og hjelpe til med Beta testingen, send meg en PM her inne, så skal jeg sende deg link til hjemsiden.

Til admins: Nei, jeg prøver ikke å reklamere, jeg har lært av mine feil. Men jeg trenger noen spillere som kan hjelpe oss i en uke eller to. Takk

Takk for meg
Jeg er interesert, men jeg er også intersert i å vite hva slag spill dette er?
Tipper du kan lese litt om det her

Jeg kan også være med å teste.
Jeg kunne gjerne tenke meg å være med
nFF Kjerringa
mabe140's Avatar
Trådstarter
Jeg er interesert, men jeg er også intersert i å vite hva slag spill dette er?
Vis hele sitatet...
Som refferert til i posten min, heter spillet Shaiya.

Jeg vil sende alle sammen PM med litt informasjon. Takk alle sammen for støtten.
Bare å PM'e meg, stiller gjerne opp som beta tester!
Send meg og en pm :P
Meg meg meg, er det åpen beta?
Ser morsomt ut, hvilken stilling har du - det er om du faktisk er med å lager det?
Sist endret av Oransje; 15. april 2012 kl. 18:52.
Venter på å motta mail så jeg kan ordne brukeren... Tror dere burde vurdere en kraftigere mailserver?
JEG VIL TESTE, JEG ELSKER MMORPG SPILL!
nFF Kjerringa
mabe140's Avatar
Trådstarter
Meg meg meg, er det åpen beta?
Vis hele sitatet...
Ja, vi åpnet betaen for 2 dager siden.

Ser morsomt ut, hvilken stilling har du - det er om du faktisk er med å lager det?
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke den som sitter i kodene, nei. Jeg er den som styrer alt "in-game" og kompisen min er den som styrer med alle kodene, scriptene og slike ting, siden han har utdanningen til dette. Og je ghar utdanning i lederskap. Så tror at serveren har stort potensiale til å bli noe bra, men vi trenger Beta testere slik at vi finner alle feilene, både små og store.

Jeg glemte å nevne i tråden min, at vi leter også etterhvert etter "Game Sage" og muligens også en "Game Master" etterhvert som serveren gror. Vi vet ikke enda hvor lang tid dette vil ta, men vi ansetter 2 Game Sages idag. Dere som kunne tenkt dere å være på spillet i en lengre stund, kan gjerne kontakte meg ang. dette om du ønsker stilling.

Venter på å motta mail så jeg kan ordne brukeren... Tror dere burde vurdere en kraftigere mailserver?
Vis hele sitatet...
Grunnen for at vi har et tungvindt registrerings metode er fordi at alle som blir med på Beta Testing får 300 DP gratis til å begynne med. Plus, at vi har akkurat åpnet betaen, så dermed har vi ikke åpnet vår automatiske aktivering enda.
Sist endret av mabe140; 15. april 2012 kl. 19:01.
Jeg tester gjerne, elsker å spille og teste nye MMO's
Om jeg forstår det rett så setter dere opp en egen private server, dere har ikke faktisk laget spillet? Eller jobber dere begge for Aeria Games?

og scriptingen og kodingen du snakker om er scripting av eventuelle server-mods, events og f.eks. bosser?
Kan godt være med å teste jeg
nFF Kjerringa
mabe140's Avatar
Trådstarter
Om jeg forstår det rett så setter dere opp en egen private server, dere har ikke faktisk laget spillet? Eller jobber dere begge for Aeria Games?

og scriptingen og kodingen du snakker om er scripting av eventuelle server-mods, events og f.eks. bosser?
Vis hele sitatet...
Ja, vi setter opp en privat server av original spillet levert av Aeriagames. det er ikke vi som lager spillet, og nei vi jobber ikke for aeriagames. Vi betaler aeriagames lissens for å ha denne privatserveren oppe.

Ja, scriptingen og kodingen er forandringer på bosser, maps, og andre mods vi har lagt inn i spillet.
Jeg vil teste! Send meg en PM, virker lovende.
Sitat av mabe140 Vis innlegg
Ja, vi setter opp en privat server av original spillet levert av Aeriagames. det er ikke vi som lager spillet, og nei vi jobber ikke for aeriagames. Vi betaler aeriagames lissens for å ha denne privatserveren oppe.

Ja, scriptingen og kodingen er forandringer på bosser, maps, og andre mods vi har lagt inn i spillet.
Vis hele sitatet...
okey, jeg kunne vært interesert i å teste spillet. Men får nok ikke spillt før Tirsdag.

Oppfølgingspørsmål til dere: Hvilken nisje satser dere på? Hvorfor skal folk velge å spille på deres server fremfor den offisielle serveren?
Sist endret av etse; 15. april 2012 kl. 20:09.
Laster ned med 350kb/s i snitt. Dere burde legge ut spillet som torrent når upload er så elendig.
Sist endret av Mkvarner; 15. april 2012 kl. 20:09.
nFF Kjerringa
mabe140's Avatar
Trådstarter
Oppfølgingspørsmål til dere: Hvilken nisje satser dere på? Hvorfor skal folk velge å spille på deres server fremfor den offisielle serveren?
Vis hele sitatet...
Hos oss er det episode 4.5 av spillet, og ikke episoden som spillet originalt ligger på idag, da vi er alle PvP elskere,og synes at EP4.5 er bedre enn 5.3 (jeg tror dette er hva originalen ligger på nå). Forskjellen er lvl cap, noen maps, skills og antall poeng du får per level for å bli sterkere. Det vi gjør anderledes på Triple Shaiya isteden for originalen er at vi har oppgradert EXP slik at levelingen er mye kjappere. Den EXP rate er 300x hos oss. Når det kommer til drops, og grafikk har vi endret dette litt, og vil fortsette i betaen med å endre denne serveren til en server som vil passe voksne folk, som liker action på kveldstid.

Håper at det forklarer hva som er forskjellen. På OS (Originale Shaiya) vil det ta deg nesten et år å bli maks level. På serveren vil det ta 1-2 dager, kommer ann på om du soloer, eller spiller med noen.

Laster ned med 350kb/s i snitt. Dere burde legge ut spillet som torrent når upload er så elendig.
Vis hele sitatet...
Det er veldig mange som laster ned nå, men jeg vil tro at om jeg sender filen på skype kanskje så går det kjappere. Men den øverste filen som heter "game.exe" er noe dere kan laste ned selv. Den er liten og burde lastes ned ganske kjappt.

Vi jobber med å få til en torrent, men vi har hatt en del BS med denne torrenten, ved at det står at filen er korrupt. Vi aner ikke hvorfor, og prøver å finne feilen.
Jeg vil teste
Registrerte meg nå, skal bli med light side-ish når jeg får confirmation mail. Vota dere opp på den top 100 lista (Y)
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Count me in! Alltid gøy med litt mmorpg.
nFF Kjerringa
mabe140's Avatar
Trådstarter
Registrerte meg nå, skal bli med light side-ish når jeg får confirmation mail. Vota dere opp på den top 100 lista (Y)
Vis hele sitatet...
Tusen takk, det er veldig hyggelig av deg.

Jeg tror vi begynner å nerme oss slutten av å finne Beta spillere. Vi har fått inn ganske mange, og en er inn i spillet alt. Bare noen få flere kan få plassen.

Tusen takk for all god støtte.
Er også gjerne med
jeg tester gjerne serveren deres
Sitat av Meffy Vis innlegg
jeg tester gjerne serveren deres
Vis hele sitatet...
kan teste jeg å
Joiner beta-testing jeg
Eg vil au. Send ei PM om du gidder..
Fikk lurt meg inn i løpet av kvelden jeg også, kommer tilbake i morgen som lovt for å sjekke ut mere.

Hyggelig med GMA som teleporter til meg slik at vi kan få snakket norsk
Jeg er gjerne med på og teste
bare og send meg en pm!!!
Kan godt teste jeg og :P Send meg en PM
nFF Kjerringa
mabe140's Avatar
Trådstarter
Takk til alle som vil være med å teste serveren vår.

Vi har nå nokk folk til å teste, og trenger ikke flere. Du kan få laste det ned, for å spille og teste, men du vil ikke få Beta gaven, som de andre har fått.

Tusen takk til alle som støtter oss i å lage server. Dette betyr mye for oss.
Jeg vil gjerne hjelpe til og beta teste
just a speck of dust
Jeg blir gjerne med og tester også, dette høres spennende ut.
Ser du har de du trenger, men melder også min interesse her, altså.
nFF Kjerringa
mabe140's Avatar
Trådstarter
På grunn av at over 90% av de som meldte seg opp som beta testere, ikke har kommet til serveren, så leter vi igjen etter beta testere. Seriøse testere denne gangen.

Ta kontakt på svar, eller PM.
dfslhfu ooo macarena
Nitropop's Avatar
Må si jeg er stor fornøyd med servern, Seriøse spillere og hyggelige og hjelpsome folk på teamspeak.

Bugs: Har ikke funnet noen bugs enda

Spillet er raskt og dette er en av de bedre mmorpg spillene jeg har vært borti (hværtfall som er gratis)

Skal desidert prøve og holde meg så aktiv som overhodet mulig på servern
nFF Kjerringa
mabe140's Avatar
Trådstarter
Må si jeg er stor fornøyd med servern, Seriøse spillere og hyggelige og hjelpsome folk på teamspeak.

Bugs: Har ikke funnet noen bugs enda

Spillet er raskt og dette er en av de bedre mmorpg spillene jeg har vært borti (hværtfall som er gratis)

Skal desidert prøve og holde meg så aktiv som overhodet mulig på servern
Vis hele sitatet...
Tusen takk
Vi leter fortsatt etter Beta Testere, da mange som meldte seg på enda ikke har kommet inn i spillet i seg selv. Vi trenger seriøse folk, som orker å gi inn et par timer, med å hjelpe oss.

Har du lyst, sleng inn en kommentar her, så kontakter jeg deg.
Skal få testa den dagen jeg får laste ned mer enn 5kbps.

Edit: 1000 innlegg!
Sist endret av Mkvarner; 27. april 2012 kl. 21:37.
nFF Kjerringa
mabe140's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Skal få testa den dagen jeg får laste ned mer enn 5kbps.
Vis hele sitatet...
Vell, som jeg forklarte I tidligere svar, så er vi i beta, vi tenker mere på sikkerhet enn noe som helst annet. Dermed er nedlastningen noe seig, men den er trygg. Vi setter større fokus på trygghet, enn det vi fokuserer på fart.

Så vi kommer ikke til å endre vår nedlastning, foreløpig.
Jeg vil gjerne teste dette spillet! På jakt etter noe som kan erstatte wow så dette er vel kanskje midt i blinken ?
Longboarder
zitare's Avatar
Jeg er veldig klar for og teste jeg også! Har spilt endel mmo's tidligere og er alltid klar for og prøve et nytt et.
Jeg tester gjerne=)
nFF Kjerringa
mabe140's Avatar
Trådstarter
Takk, melding er sendt til dere 3.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Last det opp på dropbox? Tror det vil gå fort.
nFF Kjerringa
mabe140's Avatar
Trådstarter
Last det opp på dropbox? Tror det vil gå fort.
Vis hele sitatet...
Nedlastningen, er det den du snakker om?
Send pm så kan jeg teste det. Har ikke så mange andre spill å spille for tiden. Om ønskelig kan jeg legge det ut for nedlasting på serveren min som en mirror, gjennom torrent. Om det er ønskelig.
nFF Kjerringa
mabe140's Avatar
Trådstarter
Jeg har sendt deg en PM, med informasjon. Takk for at du har lyst til å hjelpe oss.
Jeg stiller også gjerne opp og tester.