Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1671
My friend has OSX Mac and we are trying to get a free windows emulator for him, so he can join us on Age of Empire Lan. Im not a very good mac person, so I don't know hwat to look for. I tried searching here on the forum.... og jeg vet ikke hvorfor jeg skriver på engelsk Oo Greit :P

Jeg vet at de har age of empires 2 for mac, men da kan bare lane med andre Mac' brukere og ikke windows brukere. Derfor prøver vi å få en emulator til han.

Any links elrsnt?

GIR KP
http://lmgtfy.com/?q=windows+emulator+for+mac

Hvorfor skriver du på engelsk? Bare veldig irriterende egentlig...
Med Crossover games kan man installere Windows-spill på mac. Litt varierende om spill fungerer, men ser ut som om Age of Empires III funker bra. Hvis det ikke går så kan man installere Windows i en virtuell maskin, f.eks. VMWare Fusion eller Parallels Desktop.
kaktusen's Avatar
Trådstarter
Sitat av nikons Vis innlegg
http://lmgtfy.com/?q=windows+emulator+for+mac

Hvorfor skriver du på engelsk? Bare veldig irriterende egentlig...
Vis hele sitatet...

sry, studerer i utlandet og glemte meg bort :P
Jeg googla detta forrige uke og fikk opp Bootcamp og Virtual PC. Bootcamp virka ikke av en eller merkelig grunn på Mac'en. Etter å ha installert det, krevde macen å resette seg, men hver gang den resette seg, gikk den tilbake til forrige steg istedenfor å gå videre til neste steg.

Sitat av commie Vis innlegg
Med Crossover games kan man installere Windows-spill på mac. Litt varierende om spill fungerer, men ser ut som om Age of Empires III funker bra. Hvis det ikke går så kan man installere Windows i en virtuell maskin, f.eks. VMWare Fusion eller Parallels Desktop.
Vis hele sitatet...
Har installert crossover, og får samme ikon på Age of empires. Men når jeg trykker på den popper det ingenting opp.
Hva gjør jeg? (Snakk om Age of Empires 2)

og, crossover, kan det installere en cracked versjon av age of empires? Jeg vet at det støtter AoE2 for programmet er lista på siden deres. Men cracked versjon?
Anbefaler deg å legge inn Windows på vanlig måte via BootCamp. Spillene går endel raskere når du kan boote Windows uten å kjøre OS X samtidig.