Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1146
Hallo. Sitter her med min 5 måneder gamle xbox 360 elite, men får ikkr spillt spill. Når jeg setter in cd-en, står det reading i 5 sec før det kommer opp open tray. Hvis jeg prøver en 10-20 ganger, så går det kansje. Kan nevne at cdene nesten er nye, uten riper, og cod4 og kinect funker

Noen som kan hjelpe?
Microsoft sin troubleshooter skal vel være til god hjelp.
Jeg har allerede innsnevret til deg, så du kommer direkte til diskfeil ved spill om du trykker på linken.
Kommer opp 401 unauthorised. Sitter på mobil btw.
Hvor mange forskjellige spill har du prøvd å spille av, som ikke fungerer?
4 Titegn x 2
Skjedde det samme med den gamle x-boxen som var her i huset, da var det dvd drevet som hadde/begynte å ta kvelden :/
Lager den uvanlig mye lyd/skurrer når den prøver lese en disc ?

Hvis så, finn ut hvilke type dvd drev du har så er det egentlig ganske lett og bytte selv
Enda bedre, hvis du fortsatt har kviteringen fra da du kjøpte x-box`n..Ta med den & maskina til butikken > forklar hva problemet er > de sender den til rep som vanligvis tar noen uker, eller så får du evt en ny x-box der og da =>
Sist endret av Hightime; 2. juni 2011 kl. 17:24.
Lager omtrent ingen lyder når den leser cdene.
Kan vell være lasern som er gåen :/ Tho, litt rart hvis boxen din ikke er mer enn 5 mnd`er gammel..
Beste tipset du kan få er vell rett og slett at du tar med maskina/kviteringa tilbake til butikken, så får de tatt den inn å sjekka hvor feilen ligger..
En god del butikker har også ekstra maskiner liggende som de låner ut mens kundens box er på rep etc
Kan også nevnes at den er lite brukt. Litt rarr at det skjedde plutselig, og bare med noen spill...
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
bare ring Xbox support.. 23 16 25 54
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Drar opp igjen denne tråden.

Har seg sånn at jeg må oppdatere liven min for å fortsatt kunne bruke live(Som skulle blitt gjort i september eller noe). Problemet er at en parental email må logge inn for å bekrefte dette. Jeg har 0 ide om hva denne kan være, da jeg lagde den for noen år siden. What to do?

Nr 2: Har en FIFA Cd som har fått en stygg ripe som gjør den uspillbar. Er det mulig å laste ned spillet fra et eller annet sted, for så og spille det? Har jo CD, en den kan ikke lese hele, så når jeg legger det inn på harddisken, kommer det opp en error ved 70%.

Mvh
Ta og logg inn på brukerer din @ xbox.com. Er mulig du kan finne den der, uten att jeg skal si noe sikkert.
Det er det jeg har gjort. Legger ved et bilde.

AIDS funket ikke.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Drar opp igjen denne tråden.

Har seg sånn at jeg må oppdatere liven min for å fortsatt kunne bruke live(Som skulle blitt gjort i september eller noe). Problemet er at en parental email må logge inn for å bekrefte dette. Jeg har 0 ide om hva denne kan være, da jeg lagde den for noen år siden. What to do?

Nr 2: Har en FIFA Cd som har fått en stygg ripe som gjør den uspillbar. Er det mulig å laste ned spillet fra et eller annet sted, for så og spille det? Har jo CD, en den kan ikke lese hele, så når jeg legger det inn på harddisken, kommer det opp en error ved 70%.

Mvh
Vis hele sitatet...
1: Skjønte ikke helt hva du mente her.. men hvis du prøver å gjøre instillinger på konsollen, mener jeg parental epost kommer opp..

2: lån plate av noen andre for å installere, og bruk din plate som verifisering
Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
1: Skjønte ikke helt hva du mente her.. men hvis du prøver å gjøre instillinger på konsollen, mener jeg parental epost kommer opp..

2: lån plate av noen andre for å installere, og bruk din plate som verifisering
Vis hele sitatet...
Det er problemet, kjenner ingen som har spillet.